Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Friedl
Zaal bekijken
Hallo,Mijn vriend (nee, aanstaande !) en ik gaan dinsdagavond een eerste zaal bekijken. Spannend !Kunnen jullie me misschien tips geven, waar ik moet op letten, wat ik zeker moet vragen, etc ?Groetjes,een bruidje dat nog op zoek is naar een datum (be...
Andere Reacties: 10 15-6-2009 3:25:07

Sylvie
Zaal gezocht
Hallo iedereen,Wij zijn nog op zoek naar een zaaltje in of rond Antwerpen. Het liefst een soort van parochiezaaltje dat we zelf nog kunnen inkleden en waar we zelf drank kunnen voorzien. Het hoeft zeker niet groot te zijn; het is enkel een dansfeest ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-6-2009 23:19:25

Veronik
boeket met koordje voor rond de pols
Gisteren zag ik een bruidspaartje op de markt in Aalst en vond haar boeket helemaal geweldig. Het was een soort bloemenballetje waar een koordje aan was en dat ze rond de pols droeg.. precies een soort bloemenhandtasje. Nu zoek ik me te pletter op he...
Bruidsboeket Reacties: 4 14-6-2009 22:36:19

sandra
Super feestzaal
Hallo, iedereenOns trouwfeest zit er op , en het was super. Vooral onze feestzaal was de beste keuze ooit , dus de mensen die nog geen zaal gevonden ik kan de gastromik (ligt tegen St-truiden)zeker aanraden.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-6-2009 22:04:45

an
liedje lion king
hey bruidjes,Heeft er iemand een idee wie het liedje zingt van de lion king Alles draait om jou.Je kan het beluisteren op you tube.Zou dit graag in de kerk spelen maar kan het niet vinden op cd.bedanktgroetjes An
Andere Reacties: 2 14-6-2009 21:26:01

Cindy
verslag van onze dag
Lieve bruidjes en gommetjes,Voor ons zit de langverwachte droomdag erop. Een verslagje van deze prachtige, fantastische dag kunnen jullie lezen bij het nieuws op onze site:www.kenencindy.bruiloftsite.nlHet was zalig!xxxCindy
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 14-6-2009 20:56:27

Kristof
Foto's Huwelijk
Hey Bruidjes,we zijn afgelopen vrijdag voor de wet getrouwd.Het was een heel fijne en romantische dag.Op deze link vinden jullie alvast enkele foto's van onze dag.http://picasaweb.google.be/coxvannijlen/WettelijkHuwelijk# Onze echte grote dag is kome...
Andere Reacties: 3 14-6-2009 20:16:07

Marlies
tekst bij overhandigen van de ringen
hallo iedereen,Mijn vriend en ik steken zelf een viering in elkaar. Nu vinden we geen enkel tekstje dat we mooi vinden om tegen elkaar te zeggen wanneer we de ringen aan elkaar geven. kunnen jullie ons misschien inspiratie geven? we zijn niet gelovig...
Ceremonie Reacties: 6 14-6-2009 19:36:59

Jessica
je, u of jullie
Bij het uitnodigen kan je verschillende zaken gebruiken... je is héél persoonlijk en vinden we goed! Maar is dit niet in het enkelvoud? Je zet wel 2 namen op de omslag, maar als er op de uitnodiging "je" staat, gaan de mensen dat...
Uitnodigingen Reacties: 5 14-6-2009 19:09:09

evi
hoeveel hapjes?
aangezien wij 160 gasten hebben, gaan we gewoon een receptie doen. eerst met warme hapjes. er is me aangeraden om te rekenen: 5 hapjes per persoon per uur. is dit ok? daarna gaan we versnaperingen zetten die de gasten zelf kunnen nemen. daar heb ik d...
Voorbereiding Reacties: 3 14-6-2009 18:46:16

Jessica
Franse en/of Duitse uitnodigingen
Heeft er iemand uitnodigingen in het frans en/of duits?Graag zou ik hier een voorbeeld van zien aub.MercikesJessi
Uitnodigingen Reacties: 2 14-6-2009 18:39:01

carine
damesschoenen suite
Ik verkoop een paar bronskleurige schoenen van La Sposa (mt 39) voor 50 euro. Slechts 1x gedragen. nieuwprijs 180 euro. Foto's verkrijgbaar.
Kledij - Suite Reacties: 2 14-6-2009 16:53:56

Milena
Vijverhof te Wevelgem
Joepie, de beslissing is gevallen. We hebben onze zaal vastgelegd voor september volgend jaar. Het is het Vijverhof geworden, zaal Elzenbrouck. Bedankt voor alle hulp en reacties!Milena
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-6-2009 15:02:40

kristel
even mijn hartje luchten
hallokes,Nu er nog 30 dagen op de teller staan is het precies een wedstrijd geworden wie de bruid het meest gaat kwetsen. Pas vernomen dat mijn enige grootmoeder niet naar het feest wil komen. Dan komt mijn getuige af dat haar man geen dag verlof wil...
Andere Reacties: 7 14-6-2009 14:59:52

Lien
Kort gedichtje voor bruidsmeisje
Wij hebben 5 bruidsmeisjes. Eentje daarvan deed net haar eerste communie, kan dus ook al mooi lezen en we zouden haar graag een gedichtje laten voorlezen in de Kerk. Een kort, mooi gedichtje over de liefde. Hebben jullie tips?Liefst zo geen lang verh...
Religie Reacties: 2 14-6-2009 13:13:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...