Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabine
Jarice in Welle en De Cock Fashion in Meise
Hallo BruidjesHeeft iemand ervaring met de bruids- en suitekledingzaken Jarice in Welle en De Cock Fashion in Meise?GroetjesSabine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-6-2009 22:56:39

ANNELIES
drank
Hey,We hebben een zaal gevonden, vrij van catering, enkel de frisdranken en bieren dienen we van de zaal af te nemen.Cava en wijn halen we bij de wijnhandelaar.We hebben er totaal geen idee van hoeveel budget we moeten uittrekken voor de bieren en fr...
Andere Reacties: 5 16-6-2009 22:29:47

evelien
muziek!
Hey Bruidjes!Heeft iemand ervaring met DJ Sweeby? Houd hij wat rekening met verzoeknummers?Dada!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 16-6-2009 22:20:07

Natalie
Liedjes gevraagd!!!!
Hoi hoi hoi,Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk liedjes. Voor in de ker, voor het binnenkomen van de zaal, voor het aansnijden van de taart,...Heel veel ideetjes zijn superwelkom!!!!!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 16-6-2009 22:16:48

Els
Pronovias:Rania
Hoi,Ik heb jullie hulp nodig!! Online zag ik de collectie van Pronovias en ik ben helemaal verliefd op het Rania-model! Het probleem is dat de winkel waarbij ik geïnformeerd heb het model niet meer in de winkel hebben hangen. Bij sommigen kan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-6-2009 22:14:59

veerle
Zaal "Hof Ten Steen"
Op aanraden van jullie op dit forum zijn wij gaan kijken naar feestzaal Hof Ten Steen. Super mooi!!! We zijn er helemaal weg van!!! Alleen werken zij met externe cateraars, wat het wel wat duurder maakt... Het ligt dus net iets boven ons budegt. We h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-6-2009 22:13:01

marianne
enveloppendoos
Ik verkoop onze envelopendoos.Ze is speciaal voor ons gemaakt uit hout.Het is een huisje met een openklapbare schoorsteen waaronder je een hangslot kan hangen, zodat niemand ongewenst in de doos kan..)Voor een foto mail me gerust!
Andere Reacties: 12 16-6-2009 21:16:30

Jessica
huwelijksviering of ceremonie
Vinden jullie dat we het woord "huwelijksviering" kunnen gebruiken als we niet in de kerk gaan trouwen, maar enkel in de zaal of buiten als het goed weer zal zijn. Het zal net zoals in de kerk zijn, maar dan zonder pastoor. Of gebruiken w...
Uitnodigingen Reacties: 4 16-6-2009 20:37:30

Lauretta
Lied binnenkomen zaal
Hallo. Wij trouwen op 18 juli 2009. Momenteel zijn wij nog steeds op zoek naar een origineel nummer voor bij het binnenkomen van de feestzaal, dit zowel voor ons als voor onze ouders. Alle ideeën zijn welkom. Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 16-6-2009 19:44:08

annabel
ringen
zijn er onder jullie nog mensen waarbij u partner geen of weinig zijn/haar ring zal kunnen dragen?kopen jullie dan zo een dure of lossen jullie dat anders op?alvast bedankt voor de tips en raad!xxxx
Andere Reacties: 7 16-6-2009 19:39:48

Annelies
K'heb je Lief van Stef Bos
Hey! 11 juli is het aan ons! We trouwen enkel voor de wet en zouden graag tijdens het tekenen het lied K'heb je lief van Stef Bos horen. Tof zou zijn moest dit iemand live kunnen brengen met gitaar ofzo... Maar we zijn er nogal laat mee. Als we niema...
Muziek - Live Reacties: 4 16-6-2009 19:26:32

Milena
DJ - Wevelgem
Hey iedereen,Wij gaan trouwen in feestaal 't Vijverhof in Wevelgem. Iemand al goede of minder goede ervaring gehad met Dj's?Hoe ver op voorhand moet je de dj eigenlijk vastleggen?Alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 16-6-2009 19:13:56

Sylvie
Origineel gastenboek
Hallo,Ik ben op zoek naar een origineel gastenboek. Van een gewoon boek ben ik geen voorstander. Een wensboom heeft mijn zus reeds als gastenboek gebruikt dus ik zoek iets anders. Iemand een origineel idee? Alle ideeën zijn meer dan welkom!Groet...
Andere Reacties: 11 16-6-2009 19:01:23

Ellen
Fotograaf regio Lommel
Hoi, weet iemand een goede fotograaf regio Lommel, die liefst niet te prijzig is.Mercikes
Fotografie Reacties: 11 16-6-2009 15:42:53

Tessa
Hoeveel meunkaartjes
Vraagje:Hoeveel menukaartjes voorzien jullie?'s Middags gaan wij met een +/- 45 personen ergens eten, voorzie ik dan voor elk koppel een menukaartje?De opstelling van de tafel is normaal in een U-vorm.Alvast bedankt.Veel plezierGr.Tess
Andere Reacties: 5 16-6-2009 14:50:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...