Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
Kasteel de Rozerie - Aalst
Hallo,Tom en ik trouwen op 1 augustus in de Rozerie in Aalst. Ik kijk er echt naar uit.Ik maak me enkel wat zorgen over het feit dat je voor het dansfeest naar beneden moet.Ik vrees dat dat de aanzet gaat zijn voor veel mensen om naar huis te gaan.En...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 16-6-2009 14:47:51

Natalie
Eten DJ
Hallo,Wat voorzien jullie van eten voor de DJ?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 16-6-2009 14:40:36

ils
piu style
hallois er iemand bekend met piustyle? zou iemand zo vriendelijk willen zijn, indien je er lid van bent, om mij uit te nodigen om ook lid te worden? anders kan je hier niet op geraken? en ik zou er toch graag gebruik van maken.bedankt alleszins!groet...
Andere Reacties: 2 16-6-2009 13:52:46

Lien
Groet kleurrijke lollies: waar te verkrijgen? (andere categorie! :-))
Als kind was ik gek van die grote kleurrijke lollies, zeker die rode... mmm! Ik zou dit eventueel als cadeautje voor de kindjes aan de Kerk willen geven! Dat oogt ook mooi in zo'n mandje hé!Maar waar zou je deze kunnen kopen?Alvast bedankt voor ...
Ceremonie Reacties: 5 16-6-2009 13:49:48

Lien
Grote kleurrijke lollies: waar te verkrijgen?
Als kind was ik gek van die grote kleurrijke lollies, zeker die rode... mmm! Ik zou dit eventueel als cadeautje voor de kindjes aan de Kerk willen geven! Dat oogt ook mooi in zo'n mandje hé!Maar waar zou je deze kunnen kopen?Alvast bedankt voor ...
Homohuwelijk Reacties: 4 16-6-2009 13:47:48

evi
een geslaagde vrijgezellen!!
hey,ook ik heb zaterdag mijn vrijgezellen gehad. We spraken af om kwart voor 7 bij het huis van mijn ventjes getuige om nog eens gezellig te gaan eten samen met onze getuigen. eens vertrokken stoptn we nog ff om sigaretjes te halen voor de vrouw van ...
Andere Reacties: 2 16-6-2009 13:45:33

Sofie
huwelijksmis dankttekst of gedicht
Hallo Bruidjes,Ben de laatste hand aan het leggen aan ons misboekje maar zit nog wat in de problemen met de verwelkomingstekst en een danktekst of -gedicht voor op het einde van de viering. Welke teksten gebruiken jullie? Alle suggesties zijn welkom....
Andere Reacties: 1 16-6-2009 13:38:22

Dorien
Kader - die gasten vasthouden voor foto's
Hallo allemaal!Ik vind het wel een leuk idee om de gasten zo een mooi kader te laten vasthouden en zo foto's te nemen.Dus ben ik op zoek naar zo een kader!Is er iemand van jullie die zo een heeft en die verkoopt?Alvast bedankt! Dorien 09|07|10
Andere Reacties: 4 16-6-2009 13:18:46

Dorien
Waar gaan jullie op huwelijksreis?
Hoi mede bruidjes en bruidegommen!Om een beetje inspiratie op te doen zou ik graag weten waar jullie naar toe trekken op huwelijksreis?Bij welke touroperator boeken jullie , en wat is je budget?Groetjes Dorien 09|07|10
Huwelijksreis Reacties: 30 16-6-2009 13:11:07

Valerie
Zalen zonder bediening-Gent, Brugge,Leuven, Aalst, Brussel
Wij zijn op zoek naar een zaal zonder catering, wel bar aanwezig, keuken is niet nodig. In de grote steden. Liefst Gent.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-6-2009 12:43:24

Isabel
Kaarsen laten maken door minder begaafden uit Tielt??
Hallo iedereenIk had graag heel veel kaarsen gehad tijdens de viering...Ik heb horen zeggen dat er in Tielt een atelier of zoiets is waar minder begaafde mensen werken. Ze maken daar blijkbaar vanalles... ik ken iemand die ooit geboortekaartjes door ...
Ideeën Reacties: 4 16-6-2009 12:23:46

annabel
budget
hdey allemaal,ik moet elke dag hore da er toch zove komt kijken bij da trouwen...we wete al dat ons feest all in zo rond de 9000 euro zal kosten ma hoe hoog lopen de kosten dan op voor al de rest?en wat is al de rest?tja fotograaf,kerk....ma er blijk...
Andere Reacties: 6 16-6-2009 12:23:21

Kim
dj tempoteam Lieven
hallo allemaal, Ik lees hier goede reacties van dj Lieven van tempoteam. Echter lees ik ook dat hij nogal duur zou zijn. Wat verstaan jullie onder duur? Ik zou het hem graag zelf eens vragen, maar ik vind nergens zijn contactgegevens...Is er iemand d...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 16-6-2009 12:12:09

nele
bellenblazer
hey iedereen,Weet er iemand van jullie waar ik zo een grote bellenblazer kan bestellen allez huren. Regio Antwerpen.Heb er een site van geweten maar ben die vergeten.Daar kon je verschillende groottes huren.Alle info is welkomGroetjesNele
Andere Reacties: 1 16-6-2009 11:09:25

martine
huwelijk
We zijn opzoek naar een feestzaal, voor het huwelijk van mijn dochter en vriend, aan een redelijke prijs tussen Berchem en Turnhout voor in de periode augustus -september 2010.Wie kan ons een goede gelegenheid voorstellenmvg. martine
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-6-2009 10:57:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...