Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ans
Vraagje over huwelijkskaars
Hey, ik heb is een klein vraagje in verband met de huwelijkskaars.Mijn tante gaat het tekstje van de kaars voorlezen, maar nu vroeg ik me eigenlijk af hoe het aansteken gebeurd... geeft ze, na het lezen de kaars aan ons en moeten wij ze dan gaan aans...
Religie Reacties: 3 22-7-2009 14:59:53

Karolien
binnenlocaties Leuven
Hallo,Binnen 10 dagen is het voor ons zover en we zijn er nog altijd niet uit waar we onze foto's gaan laten trekken. We hebben voor de fotoshoot al veel verschillende mooie buitenlocaties gevonden, dus daar moeten we alleen nog een keuze maken. Alle...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 22-7-2009 13:47:42

Katrien
Ouders
Hoi iedereen.Ik voelde me gisteren zo ellendig. Het lukt ons op bepaalde punten niet om overeen te komen met mijn ouders en zijn ouders. Alle 3 hebben we andere gedachten.Ik heb het dan over de suite kledij (huren/kopen), menu, dagindeling...Natuurli...
Voorbereiding Reacties: 8 22-7-2009 13:40:44

Tineke
moderne pastoor uit het Gentse gezocht
We zoeken voor onze trouw volgend jaar in september nog steeds een moderne pastoor die geen ganse preken afsteekt over het geloof maar ook persoonlijke zaken kan vertellen en moderne muziek kan verdragen. Kent er iemand zo een pastoor ? alvast bedank...
Ceremonie Reacties: 10 22-7-2009 13:12:01

annen mark
Versiering oprijlaan
Ik ga de avond voor onze trouw bij mijn moeder slapen. Ze heeft een heel mooie oprijlaan, waar de koets heel mooi zal staan. Wij dachten eerst telkens tule te spannen tussen de verschillende boompjes. Nu biljkt tulle niet zo goedkoop te zijn om 100 m...
Andere Reacties: 4 22-7-2009 13:10:17

karin
Dringend mooie tekst evangelie volgens Johannes gevraagd!
Hé lieve bruidjes in spe... Wie kan er mij even een mooie tekst bezorgen over Johannes,of andere profeet..Wie mij hier even kan mee helpen is goud waard!!;-))Alvast van harte bedankt!!xx
Religie Reacties: 5 22-7-2009 12:48:55

Danielle
privé les salsa voor openingsdans
Dag allemaal,kan iemand ons een goede privé leraar aanraden voor het aanleren van onze openingsdans (Salsa).Wij zijn woonachtig te Wommelgem, dus liefst deze regio.Bedankt!
Openingsdans Reacties: 4 22-7-2009 11:36:10

Davy
trouwjurk te koop Rembo Styling
Hallo iedereen, Ik verkoop mijn trouwjurk van Rembo styling. Het is een witte jurk, maatje 38. Ik ben 1,70 groot. Als je een foto wilt zien, stuur ik deze met plezier door! Groetjes, Lien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-7-2009 11:10:28

Katrien
twijfel kleed
Hallo,Ik trouw 27 februari 2010 en koos een kort kleedje (wat sixties achtig) en enkel mijn zussen weten dit. Nu begin ik soms te twijfelen...als ik met anderen praat wordt er precies verwacht dat je in't lang trouwt! Ik hoop dat ik de juiste keuze g...
Andere Reacties: 9 22-7-2009 11:08:03

Joke
Naaister voor retouches tweedehandstrouwjurk
Hallo allemaal, Ik zit met een probleem. Ik heb een prachtige tweedehandsjurk gevonden, maar er zijn toch wel wat retouches nodig. Ik zoek dus een naaister die mij kan zeggen of hetgeen ik wil mogelijk is of niet. En die dit dan ook wil doen als het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-7-2009 11:02:33

Christel
goedkope zaal Aalst-Gent gezocht
Hallo bruidjesNa 2 jaar kom ik hier nog eens piepen..:-)wij zijn getrouwd op 16 juni 2007 en hoop dat ik ook nu weer wat hulp via het forum kan ontvangen zoals destijds..ik ben zwanger en moet bevallen op 12 decemberwe zijn nog op zoek naar een goedk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 22-7-2009 10:42:09

Valérie
schoenen laten uitrekken
hey bruidjes,heeft er iemand ervaring met het laten uitrekken van haar bruidsschoentjes? Die van mij zaten perfect in de winkel maar nu.. o jeeeee!!! zeer!blijven deze hun vorm houden na het uitrekken?alvast bedankt!Valérie
Andere Reacties: 7 22-7-2009 10:27:01

nele
(nep)bonten bolero huren - waar?
Hoi bruidjes en bruidegommen,Bij ons komt het nu wel heel dicht bij, nog 17 dagen!En nu (nogal laat, wete het) begin ik te denken om mss best een bolerotje te huren want de viering en alles zal buiten in de tuin van de feestzaal zijn. We zijn van Mec...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 22-7-2009 10:09:45

Sabrina
Commentaren op ftograaf Frederic Vanwalleghem?
Hoi,ik postte onlangs reeds een berichtje i.v.m. onze dringende zoektocht naar een fotograaf.Nu zijn we uitgekomen bij Frederic Vanwalleghem...Kent iemand hem? Of had iemand reeds hem als fotograaf op de grote dag?Bedankt voor jullie hulp en grtjs,S...
Fotografie Reacties: 6 22-7-2009 9:13:42

katleen
liedjes kerk
hey bruidjes, kwas van plan om nederlandstalige liedjes te gebruiken in de kerk. (Zodat de oudjes het ook verstaan hé). Maar kennen jullie echt goede (liefdes)liedjes in het nederlands?alvast bedankt!Katleen
Andere Reacties: 8 22-7-2009 8:06:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...