Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
intredelied en zenuwen
hoi hoi bruidjes,jaja voor mij begint het erg in te korten!!!!!zaterdag heb ik mijn vrijgezellendag, het schijnt een ongelofelijk dag en nacht te worden.amaai de zenuwen beginnen nu toch wel erg op te komen, want we trouwen dan 8/08/09!!!!we zijn de ...
Voorbereiding Reacties: 8 23-7-2009 9:50:38

Ashley
DRINGED HELP!!
Wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie om foto's te gaan trekken. regio meerhout, laakdal, tessenderlo, testelt, langdorp. wie heeft er een leuk idee. wij dachten eerst in de abdij van averbode, maar dit mag niet :-(Een zenuwachtige bruid(24juli...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 23-7-2009 9:05:03

elke
glazen graveren
hallo iedereenik trouw op 19 december en ik zou voor onze ouders graag een set wijnglazen cadeau doen. Weet iemand waar ik die zou kunnen laten graveren?Alvast bedankten veel succes met de voorbereidingen
Ideeën Reacties: 5 23-7-2009 7:57:34

Ludo
helpppp leuk tekstje
Hallo,Ik ben op zoek naar een leuk tekstje voor bij onze uitnodigingen te steken... Voorlopig hebben wij nog geen eigen liefdesnestje en blijven we dus nog even onder de vleugels van onze ouders... De kaartjes zouden dan ook op het ouderlijk adres mo...
Uitnodigingen Reacties: 2 22-7-2009 22:08:31

katleen
clouseau
dag allemaalWij zijn nog op zoek naar de instrumentale versie van clouseau, altijd heb ik je lief. Een vriendin van mij wil dit graag in onze huwelijksmis zingen maar dan hebben we de instrumentale versie als begeleiding nodig. Iemand die ons(dringen...
Andere Reacties: 1 22-7-2009 21:59:08

ann
kindjes tijdens een liedje
Voor de eerste lezing komen de kindjes naar voor terwijl er een verhaal uit een prentenboek voorgelezen. Daarna volgt een mooi liedje. We willen graag de kindjes nog even vooraan houden en terwijl eventueel iets doen.Iemand ideeën?
Religie Reacties: 2 22-7-2009 21:54:30

Carolina
speech gezocht maar niet te melig graag.
Ik zoek voorbeelden van speeches maar diegene die ik al ben tegen gekomen zijn vaak nogal melig. Heel leuk als alles goed botert met je ouders enzo maar als dit niet zo is ... Waar vind ik 'onpersoonlijkere' speeches? Wat algemener? Ik wil de me...
Andere Reacties: 2 22-7-2009 21:50:12

wouter
franse muziek
Voor onze trouw zijn we nog op zoek naar enkele franstalige liedjes.Iemand wat tips?De typische cliché liedjes zoeken we niet.alvast bedankt.
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 22-7-2009 21:25:47

Nele
te koop: haarspeldjes (curli's)
Curli's voor in het haar te koop, zelf aangekocht voor huwelijk in juni dus 1x gedragen. Het zijn witte bloemetjes met blaadjes van stof, enkele fijne veertjes en een Swarovskisteentje als hartje. Nieuwprijs 57 euro voor 6 stuks, nu te koop voor 30,-...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 22-7-2009 21:23:16

wendy
Zalen S.O.S
Hallo bruidjes, ik trouw op 14/8 en had een paar zalen in gedachte , heeft mss iemand van jullie al ervaringen met deze zalen? het zijn deze zalen ;den nieuwe troubadour in beveren, royal club house op linkeroever, scala beveren, hotel beveren , en d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 22-7-2009 20:21:06

daisy
huwelijkskaars
heyy allemaal,ik lees hier zoveel over de huwelijkskaars. maar hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? is die in de kerk aanwezig en koop je die zogezegd daar? of moet je die elders gaan kopen?kan het ook dat een ouder bruidskindje de kaars naar voor dr...
Andere Reacties: 5 22-7-2009 19:09:20

Mieke
Ideetjes voor de gasten om te doen tijdens ceremonie en avondfeest
Hallo,wij trouwen 15 augustus in de Groene Jager in Brasschaat. Alles vindt daar plaats: eerst een vrijzinnige ceremonie, daarna de receptie en dan het avondfeest. Nu zijn er een groot aantal mensen die enkel gevraagd zijn voor het avondfeest, maar t...
Ideeën Reacties: 8 22-7-2009 17:08:50

Nathalie
paar spullejes over van huwelijk
hoi, ben alweer 19 dagen gehuwd en heb nog een paar spulletjes over van de trouww, waaronder een doos (24 stuks) blaasbelletjes in vorm van bruidstaartjes, kouseband, kleine schoolbordjes op staander(5 stuks)die dienden als naambordjes voor tafels, 1...
Andere Reacties: 4 22-7-2009 16:17:41

Lieselotte
Kapster regio Halle
Hallo!Ik ben nog op zoek naar een kapster, liefst uit Halle, die goed is in bruidkapsels.Heeft er iemand een goeie tip? Ik heb al veel gehoord van kapster Nadine uit Essenbeek, maar kan nergens haar adres of telefoonnummer vinden. Mocht er iemand zij...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 22-7-2009 15:25:49

domi
wat te doen met leeg gat in de dagplanning
onze dagplanning ziet er al volgt uit-10.30 stadshuis-thuis eten tot ongeveer half een-13 uur viering tot 15 uurdan gaan wij tussen drie en vijf foto's nemen maar wat doet de suite ondertussen? je kan ze toch niet voor twee uurtjes naar huis laten ga...
Ceremonie Reacties: 7 22-7-2009 15:23:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...