Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dirk
Ideeën voor bruidjes-feest
Hopelijk is dit niet al te off-topic voor dit forum maar het heeft in ieder geval met bruidjes te maken.Binnenkort geven wij nl een feestje waarbij getrouwde bruidjes terug eens hun trouwkleed aantrekken.We hebben al veel enthousiaste reacties gekreg...
Andere Reacties: 1 23-7-2009 14:51:45

Sofie
kostprijs trouwvervoer
HalloIk ben nog steeds op zoek naar vervoer voor onze trouw maar ik raak er maar niet uit- koets: wss te verre afstand (8 km tussen mijn ouders thuis en de gemeente)- limousine/ceremoniewagens: wss te duur- feestbus: vanaf hoeveel personen?weet er ie...
Andere Reacties: 12 23-7-2009 14:44:36

Ellen
trouwlocatie:schuur,hoeve,fabriekspand,molen regio mechelen
hallo iedereen,wij zijn misschien aan het overwegen om een andere locatie te zoeken voor ons feest regio mechelen.weet iemand hier in de buurt een schuur,hoeve,fabriekspand of molen dat men kan huren voor feesten?bedankt alvast
Locatie Reacties: 1 23-7-2009 14:28:40

Inneke
Zaal zonder traiteur regio Leuven
Hallo mede-bruidjes,Kennen jullie leuke zalen in de regio van Leuven (mag ruim gezien worden), waar je met eigen traiteur mag werken?Alvast bedankt!Groetjes!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-7-2009 13:59:56

Katrien
trouwschoenen-hakhoogte
Hallo,Ik trouw in een kort kleedje en ben vrij klein en had eens gedacht om een iets hogere hak te nemen voor mijn trouwschoenen dan ik gewoon ben....normaal gezien draag ik niet zo vaak een schoen met hak en diegene die ik heb zijn maar van die klei...
Andere Reacties: 5 23-7-2009 13:09:24

beynen
wat een gedoe allemaal/ traiteurs
Ben het echt kotsbeu, moet effe van mijn hart. Wij gingen op onze trouw (12 sept 2009) een grote bbq geven aangezien we ook met wat genodigden zijn...we hadden eerst traiteur 1(mag geen namen noemen)en kreeg zijn offerte maar niet toe, ale kwam ni in...
Andere Reacties: 4 23-7-2009 12:53:24

Ankatrien
Dansfeest en dessertbuffet
Hallo bruidjes,Zijn er onder jullie nog die mensen op het dansfeest en dessertbuffet uitnodigen? Om hoe laat komen deze mensen aan op jullie feest?Groetjes
Andere Reacties: 11 23-7-2009 12:43:04

Isabel
raar gevoel bij terugzien van mijn kleed
HalloIk trouw op 12-12-2009. Vorig jaar in november ben ik de nieuwe collectie van Linea rafelli gaan bekijken en heb er mijn gedacht gevonden...en heb ook direct gekocht. Heb geen spijt van mijn keuze... ik kan uren naar mijn kleed staren op de webs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-7-2009 12:29:54

Cathy
geen stress?!
Dag Mede Bruidjes,Ik heb een vraagje, mijn vriend en ik trouwen 31 juli, over een week dus en ik... ik ben totaal niet zenuwachtig. Ik weet dat het raar klinkt, maar dit is niet fijn, het is niet zo dat ik een super georganiseerde bruid ben waarbij...
Andere Reacties: 11 23-7-2009 12:27:20

Brenda
videorepotage
08/08/09.HelpKan iemand mij aan de instrumentale ver sie van IL DIVO/THE MAN YOU LOVE helpen,en weet iemand in de omgeving van zwijndrecht iemand die een videoreportage kan maken?Brenda 08/08/09
Andere Reacties: 1 23-7-2009 12:20:17

Tine
diner <=> avondfeest
Hallo!Wij trouwen volgend jaar september. We zijn al volop aan het nadenken over het verloop van de dag. We wilden een receptie houden voor onze collega's, goede kennissen, buren,... en dan 's avonds een avondfeest voor de nonkels & tantes en onz...
Andere Reacties: 9 23-7-2009 11:41:46

Melissa
Tekst trouwkaart
Help. eind augustus moeten mijn trouwkaarten de deur uit, maar na ik zo hard twijfel aan mij teksten en die zodanig saai vind en of te lang zijn, zou ik willen vragen op welke site's zoeken jullie of hebben jullie leuke korte tekstjes die ik zou kunn...
Uitnodigingen Reacties: 2 23-7-2009 10:42:53

Tessa
Gezocht: Violist en Cellospeler
Hallo,Kan iemand ons helpen aan een violist en cellospeler voor een paar uurtjes te spelen tijdens onze diner?Alvast bedankt.Gr.Tess
Andere Reacties: 3 23-7-2009 10:18:32

Els
Vervoer Oost-Vlaanderen
Hey medebruidjes!Wij zijn voor onszelf en de suite nog op zoek naar vervoer. Hebben jullie ideeën of suggesties? Zowel positief als negatief zijn welkom! Alles gaat door in de regio van Erpe-Mere (tegen Aalst)en Gent.Bedankt!Els 17/07/2010
Voorbereiding Reacties: 3 23-7-2009 9:55:22

Tessa
witte pauweveren
Hallo,Kan iemand mij mss helpen aan witte pauweveren?Alvast hartelijk dank.Gr.Tess
Andere Reacties: 0 23-7-2009 9:53:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...