Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cynthia
verjaardag meme op trouwdatum
hey (toekomstige) bruidjes,ik heb een vraagje, wij trouwen op 07/08/09 (minder dan een maandje nog!), op deze dag is mijn meme jarig, zij wordt dan 74. Hebben jullie ideetjes om op deze dag ook haar eens in de 'spotlight' te zetten, zou dit op het av...
Andere Reacties: 6 21-7-2009 22:32:27

Anja
Welke kleur schoenen onder groen suitekleed?
Hey damesIk graag er maar niet uit! Welke kleur schoenen draag ik best onder een groen suitekleed? Ideaal zou zijn ook groene schoenen maar ik weet dat ik die dan achteraf niet meer zou dragen en dat vind ik zo'n zonde! Denken jullie dat grijs of ...
Kledij - Suite Reacties: 8 21-7-2009 20:29:44

vicky
dansleraar voor privéles west-vlaanderen
Wij zouden graag een ietwat speciale openingsdans hebben en zijn bereid hiervoor privéles te nemen, iemand goeie referenties voor een privéleraar in west-vlaanderen. + eventuele kostprijs per uur??
Openingsdans Reacties: 2 21-7-2009 20:17:27

vanessa
Kleedje bruidsmeisje (1jr - 1.5jr)
Jurkje in cremekleur dat onze dochter droeg op onze trouwdag. Slechts enkele uren gedragen. Afgewerkt met voile en lintjes op de rug. Voile cache coeur om geheel af te maken Maat 80-86 Nieuwprijs: 150€http://www.kapaza.be/detail/15791352/Vraagp...
Kledij - Suite Reacties: 0 21-7-2009 17:44:22

Liesbeth
Onderlijvekes...
Hey, ik heb een onsexy vraagje. Mijn vriend heeft een wit hemd dat lichtjes doorschijnend is. Hij wil daar echter wel een onderlijveke onderdragen. Nu zijn wij op zoek naar een (ik weet het, iew) huidskleurig onderlijveke met korte mouwen. We kunnen ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 21-7-2009 17:32:00

Ibe
Ceremoniemeester regio Aarschot
Hey bruidjes, ik wilde eventjes weten of de meesten onder jullie een ceremoniemeester nemen of niet? Zoja, wie is/was jullie ceremoniemeester en wat kost die man ongeveer?
Andere Reacties: 4 21-7-2009 17:10:44

Miet
Bedankt ouders
Hallo,Heeft er iemand van jullie een tekst om de ouders te bedanken? Ik vind telkens de bezinningstekst terug van de boom en de fluitist maar dit heeft mijn zus al gebruikt...Bestaat er echt geen andere tekst dan deze? :-(
Ceremonie Reacties: 2 21-7-2009 15:43:19

Sara
Wie kent Ceremoniehuis Danny paal-beringen of andere?
Hoi,Wij hadden een vriend van vroeger die onze ceremoniemeester zou zijn, maar nu gaat dit niet door, dus zoeken we, met nog maar 53 dagen op de teller (12/09/09) een andere ceremoniemeester.Heeft iemand ervaring met Ceremoniehuis Danny, of met iema...
Ceremonie Reacties: 0 21-7-2009 15:05:29

Prinses
Schoenen sophie sposa
Hey bruidjes,Wie van jullie had/heeft schoenen van sophie sposa? Ik heb tussen hun collectie de perfecte schoenen gevonden op internet maar er staan uiteraard geen prijzen bij. Zijn ze goed van prijs/kwaliteit?Weet er iemand een winkel in regio antwe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-7-2009 13:47:57

Ibe
DJ regio Vlaams-Brabant Limburg
Hey Bruidjes, wij zijn nog steeds op zoek naar een DJ voor ons trouwfeest. We willen wel iemand die zowel 70-80-90 als hedendaagse pop en R&B draait. Kunnen jullie iemand aanraden of afraden? Hoeveel betaalden jullie?PS: Ik wil graag reacties va...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 21-7-2009 13:40:04

Linsey
DJ
Dag aanstaande bruidjes/bruidegommenwij zijn getrouwd op 27/06/09 en het was een onvergetelijke dag! Wij hebben wel wat bespaard op de DJ en hier hebben wij enorm veel spijt van!!! Wij hebben DJ Alex van Soundvision in Maasmechelen laten komen, maar ...
Andere Reacties: 3 21-7-2009 13:11:19

Anke
Planning
Hallo iedereen,hebben jullie een idee hoelang de trouw voor de wet duurt en de ceremonie in de kerk? Wij moeten nl nog onze planning opstellen en twijfelen nog om in de voormiddag voor de wet te trouwen en na de middag dan voor de kerk, omdat wij onz...
Voorbereiding Reacties: 7 21-7-2009 12:58:01

Anke
Getuigen vragen
Hallo iedereen,hoe hebben jullie je getuigen gevraagd? Hebben jullie dit via een klein kadootje gedaan of het hen gewoon gevraagd?Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 21-7-2009 12:14:39

Anke
Studio Happy Music
Hallo iedereen,wij overwegen om op ons avondfeest DJ Dierk van Studio Happy Music te laten draaien. Heeft iemand ervaring met deze DJ of een andere van Studio Happy Music?Ze vragen 500euro voor het hele feest, is dit de prijs of is dit veel? Wij hebb...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 21-7-2009 11:50:32

Anke
Misboekjes
Hallo iedereen,ik trouw pas op 28/08/2010 maar ben toch al aan het popelen om een misboekje samen te stellen, zouden jullie jullie boekjes willen doormailen aub naar anke.meulewaeter@gmail.com ?Zo kan ik alvast wat ideetjes opdoen!!Bedankt!!
Ceremonie Reacties: 12 21-7-2009 11:20:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...