Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

joyce
muziek in de kerk
Hallo allemaal, ik heb een vraagje voor jullie, wij touwen op 05/06/2010 en ik weet eigenlijk niet of we de muziek tijdens de mis het beste op cd afspelen of iemand live inhuren? Als je iemand live inhuurt daarvoor, waar vind je die dan? wij wonen i...
Muziek - Ceremonie Reacties: 17 19-7-2009 14:42:01

Lindsey
feestzaal Leuven
Hallo, wij zijn op zoek naar een gezellige, niet te dure feestzaal in de omgeving van Leuven. Heeft er iemand ideetjes? Wij willen graag een dansfeest met kleine hapjes maar dus geen hele diner.Alvast bedanktmvg Lindsey
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 19-7-2009 14:22:19

Isabel
bijbelverhaal huwelijksmis
HalloWij zijn op zoek naar een gepast bijbelverhaal voor onze huwelijksmis. Wie kan me hierin verder helpen? mijn bijbelkennis is nu niet echt up to date...Isabel12-12-2009
Ideeën Reacties: 2 19-7-2009 13:36:26

Claudia
Leuke trouwspulletjes te koop !
Nu onze mooie dag voorbij is zet ik nog een aantal dingetjes te koop. leuk trouwkoppeltje (balpennen ) leuk om bij het gastenboek te zetten : http://www.kapaza.be/detail/19221107/mooie kousenbanden : http://www.kapaza.be/detail/19221026/Ik heb ook no...
Andere Reacties: 5 19-7-2009 12:35:56

liselotte
07-08-09 fotolocaties oostende bredene?
wij hebben onze fotograaf, en willen graag onze fotos in duinen en strand, maar op welke plaats in duinen of strand van oostende of bredene gaan we het best om de mooiste foto's te maken? en als het regent weet er iemand een mooie plaats dat binnen i...
Fotografie Reacties: 3 19-7-2009 12:10:48

Karmen
Jasje vs. Bolero
Hallo allemaal,Ik heb mijn kleedje gevonden! Nu zoek ik nog iets tegen de eventuele kou 's ochtends. Aangezien ik niet weg ben van de traditionele bolero, dacht ik meer aan een kort jasje of iets dergelijks. Ik heb al wat collecties afgeschuimd, maar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-7-2009 11:45:32

Nele
te koop: haarspeldjes (curli's)
Curli's voor in het haar te koop, zelf aangekocht voor huwelijk in juni dus 1x gedragen. Het zijn witte bloemetjes met blaadjes van stof, enkele fijne veertjes en een Swarovskisteentje als hartje. Nieuwprijs 57 euro voor 6 stuks, nu te koop voor 30...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 19-7-2009 11:12:13

Nele
De lozen Boer
Hallo iedereen,Wij hebben net onze zaal gereserveerd in 'De Lozen Boer' in Lochristi. Na heel wat andere feestzalen te hebben bezocht, vonden wij dit de mooiste locatie en de eerlijkste prijzen. Zo hebben we zalen bezocht waar men drankenforfaits geb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-7-2009 10:55:57

wendy
versiering tafel
Hallo,op 14 november gaan wij de stap zetten. Gisteren onze huwelijksreis naar tenerife gaan boeken. Trouwringen besteld. Kleding is ook al in orde. In augustus vor de eerste keer passen. Disjockey , fotograaf ,gemeente enzo is al allemaal in orde. N...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 19-7-2009 6:56:08

concetta
bruidsjurk
hallo allemaalik trouw op 26/06/2010 en heb eind september een afspraak gedaan voor mijn kleed wie heeft ervaring met de bruidswinkel cermo?
Andere Reacties: 7 19-7-2009 0:52:19

Karmen
Zomersolden Op Kleedjes
Ik heb de tip op dit forum gelezen, & wil toch ook even te tijd nemen om te bevestigen dat je momenteel echt wel mooie koopjes kan doen, wat de collectie 2009 betreft! Ikzelf vond vandaag één van mijn favoriete Marylise-kleedjes aan hal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-7-2009 23:00:58

claudia
sint-jansberg
Hallo,Heeft iemand ervaring met sint-jansberg in Zelem? Wij zouden hier zowel onze viering willen houden in de kapel en dan ons feest ook daar.Heeft iemand dit al eens meegemaakt? En enig idee hoe het zit met de prijs? alvast bedankt
Andere Reacties: 3 18-7-2009 21:36:22

katleen
muziek kerk
Voor onze misviering wil ik graag alle liedjes op 1 CD zetten maar nu zijn we nog op zoek naar iemand die 1 van deze 2 liedjes op pc heeft staan:Allegria van cirque du soleilOnly time van Enyahopelijk kan iemand ons helpen!groetjes katleen
Andere Reacties: 3 18-7-2009 20:04:10

shirly
Tiara
Hallo meisjes,Kan iemand mij helpen om aan een goudkleurige Tiara te komen?Shirley
Andere Reacties: 3 18-7-2009 19:28:24

Ester
7-8-'09
wie trouwt er nog op 7-8-09? de spanning begint hier al op te lopen!! we zijn al bijna klaar met het klaarmaken van ons huis, het verven is uiteindelijk toch zo goed als gedaan...Er zijn ook wat dingen die minder goed verlopen. ons vervoer heeft afge...
Andere Reacties: 6 18-7-2009 18:20:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...