Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tessa
Niet veel tijd maar toch iets willen doen...
Hallo,Wij trouwen enkel voor de wet, gaan dan eten met familie en vrienden en daarna vertrekken we meteen op huwelijksreis...Nu weet ik dat er aan het stadhuis nog vrienden/kennissen/collega's zullen komen kijken...Deze zouden we toch ook graag iets ...
Andere Reacties: 3 16-7-2009 7:58:48

Keshia
de feest dj
Hallo.Heeft er iemand ervaring met 'de feest dj'?
Andere Reacties: 2 15-7-2009 23:52:12

katleen
gechenken getuigen ouders
Heb al een paar keer gelezen dat er op het trouwfeest een geschenk wordt gegeven aan de ouders en getuigen is dit bij jullie ook zo en wat kan je dan al geven want heb er echt geen idee van.
Ideeën Reacties: 5 15-7-2009 23:38:32

els
dringend gezocht: catering met themafeesten
wij zijn dringend op zoek naar een cateraar regio vlaams brabant die themafeesten kan verzorgen. Het gaat namelijk om het thema "Europa": iets typisch belgisch, iets van de franse keuken,grieks,spaans...alles wat mogelijk is!Alvast bedankt
Andere Reacties: 3 15-7-2009 22:25:48

Kim
kledij tijdens openingsdans
Nog 17 dagen en ik begin enorm te twijfelen over de openingsdans. Wij gaan sway van michael bubblé nemen, een chachacha dus. Ik heb een lang kleed met een redelijk brede rok. Nu begin ik te twijfelen of de dans wel zal lukken en ik niet in het k...
Openingsdans Reacties: 8 15-7-2009 21:34:18

an.R.
wat zouden jullie doen ivm mijn trouwschoenen
Hoi medebruidjes en anderen...In oktober verleden jaar heb ik samen met mijn trouwkleed mijn trouwschoenen gekozen in dezelfde winkel (ik was er vroeg bij).Nu een paar weken geleden moest ik terug gaan voor mijn 1ste pas.Mijn kleedje was perfect en o...
Andere Reacties: 7 15-7-2009 20:50:13

tania
kleed
hallo iedereenik heb van jullie een site gekregen van claire de femme.o ik heb er een schoon kleedje gezienmaar nu was mn vraag.is er daar iemand die wat nederlands kan of is het allemaal in het frans te doen?ik kan wel wat frans maar om zo iets bela...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-7-2009 20:35:49

Bart
DJ West-VL
Hallo, het kiezen van een DJ is geen makkelijke zaak, zeker als je geen referenties hebt... Daarom mijn vraagje!Heeft iemand ervaringen met volgende DJ's: JMC Productions (Oudenburg), Studio Enjoy (Knokke-Heist), Anders met klank (Roeselare), Jeep Mu...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 15-7-2009 20:31:09

KARIN
goedkoop
Hallo, waar koop ik goedkoop en stevig een hoepelrok..Dank jeGrtjsKarin
Andere Reacties: 2 15-7-2009 20:12:56

Vanessa
programma foto's
Hey bruidjes,Kent er iemand een eenvoudig programma waarin ik foto's kan bewerken? Ik heb dit nodig om ons thema uit te werken. Ik hoop dat er iemand me kan helpen! ;-)Grtjes
Andere Reacties: 2 15-7-2009 19:57:11

Cindy
kapster waasland
hoi,wij trouwen op 31 okotber en ik ben op zoek naar een kapster. 2weken geleden heb ik een afspraak gemaakt bij mijn vaste kapster voor mijn proefkapsel maar gisteren kreeg ik een brief dan ze stopt. Vind het heel jammer dat ze dan 2 weken geleden z...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 15-7-2009 19:43:52

Ans
schieting
hey,Wij zouden graag een schieting organiseren bij de bruid thuis maar we hebben geen idee hoe er aan te beginnen.Waar kun je zoiets allemaal halen?Alle tips zijn welkom!(zijn van Reet (Rumst))Groetjes
Andere Reacties: 4 15-7-2009 19:33:50

Ibe
Bruidjes regio Aarschot?
Hey ladies, ik meen hier en daar op de site ontdekt te hebben dat er hier ook wel enkele bruidjes uit regio Aarschot rondhangen. Zou wel leuk en vooral interessant zijn om ervaringen met mekaar uit te wisselen. We trouwen op 22 mei 2010...nog 311 d...
Andere Reacties: 11 15-7-2009 17:56:36

Inneke
Dj regio Leuven
Hallo allemaal,Wie heeft er ervaring met DJ's uit de regio Leuven? We zijn op zoek naar iemand die niet te duur is, zowel jaren 70-80 als moderne muziek draait, openstaat voor onze wensen qua playlist en die ook niet teveel tussendoor praat (een hele...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 15-7-2009 17:05:09

Katrien
openigsdans
Hallo!Geen kritiek op diegenen die een slow nemen als openingsdans, maar ken er niemand een leuke, pittig nummer? (wij gaan danslessen volgen)Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 4 15-7-2009 16:40:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...