Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Bloemist
Hey iedereen!Ik heb vraagje ivm de bloemen op de trouwdag zelf :) Kent er iemand een bloemist in Vlaams-Brabant of heeft iemand ervaring met eentje? Hoeveel moet je er ongeveer voor rekenen? We zouden graag een mooi bloemstuk voor het altaar in de ke...
Voorbereiding Reacties: 3 14-7-2009 13:59:38

Debby
Misboekje getuige eigen tekst!
Hey iedereen,Mss een domme vraag, maar de getuige van mijn vriend, wil graag een stukje eigen tekst zeggen in het misboekje...niet te lang maar ook niet te kort...nu vroeg hij aan mij, wat er meestal word gezegd, mijn broer gaat zo een beetje een kle...
Andere Reacties: 2 14-7-2009 13:15:56

sophie
huwelijksdiner 20 à 30 p
Wij zijn op zoek naar een leuke gezellige locatie voor ons huwelijksdiner met 20 à 30 personen in de omgeving Eeklo of Gent of Aalst.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-7-2009 13:13:31

Indra
Te koop Trouwjurk Nicky Vankets
Hallo bruidjes,Op 4 juni was het mijn mooiste dag, een dag om nooit meer te vergeten!Nu verkoop ik mijn trouwjurk van Nicky Vankets, collectie 2009, nieuwprijs = 2.600 euro, vraagprijs = doe een serieus bod. Mijn maten: 1,65 m en 50 kg.Voor foto's ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 14-7-2009 12:54:41

sarah
an en john eindhoven
hey bruidjes,Even een vraagje, ik zou graag eens langsgaan bij an en john in Eindhoven, maar ik vind op de site geen gegevens of je een afspraak moet maken of niet. Heeft er iemand een telefoonnummer ofo? of is een afspraak niet nodig?groetjesSarah
Andere Reacties: 3 14-7-2009 12:50:52

Marleen
Bedankingen
Heeft er iemand tips om zelf bedankingskaartjes met foto samen te stellen. Wij zouden graag één of meerdere foto's gebruiken voor onze bedankingen. Indien iemand ervaring heeft met een goede website, alle tips zijn welkom. Alvast bedankt.
Andere Reacties: 1 14-7-2009 12:18:45

Synthia
bordjes stations
Hallo iedereen,Via deze weg durf ik jullie hulp te vragen...Onze tafelnamen op ons avondfeest zijn allemaal stations tussen Ieper en Leuven. (Een houten treintje met daaarop de naam van een station)Graag zouden we de gasten een kaartje geven met daar...
Andere Reacties: 6 14-7-2009 11:38:14

Els
fotolocatie regio Merelbeke (Gent)?
Hey,weet iemand een mooi plekje waar je in Merelbeke (of dichte omstreken) foto's kan gaan nemen?Bedankt!Els
Fotografie Reacties: 3 14-7-2009 11:37:31

emelie
Fotolocatie binnen en buiten regio Berlare
Hey,Mijn vriend en ik trouwen in april 2010 en zijn onze zoektocht gestart naar leuke binnen en buiten locaties voor onze foto's. De locaties mogen klassiek, modern, hip, extravagant, etc.. zijn.Wij zijn woonachtig te Berlare maar willen ons gerust e...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 14-7-2009 10:39:45

Véronique
wat naar feestzaal? wat in kerk?
Dag ladies,Aangezien wij over een goeie 2 weken trouwen, heb ik hier al 2 dozen klaargezet: eentje om alles in te stoppen wat naar de feestzaal moet en eentje voor alles in de kerk.Momenteel zit dit er al in voor de feestzaal:- gastenboek met pen- ex...
Voorbereiding Reacties: 4 14-7-2009 10:33:34

Debby
Suite handtas.
Hallo,Ons mama zoekt een roos, mag nogal hard zijn of heel speciaal handtasje voor in de suite...ze heeft alles al afgedaan...is er iemand die zoiets heeft?Of diens moeder zoiets heeft?Groetjes,Debby8-8-2009
Andere Reacties: 5 14-7-2009 10:16:48

katelijne
vrijgezellen --> vrienden?
hallo,ik heb een vraagje over de vrijgezellen. Wat doen jullie met jullie vrienden? Normaal gezien gaat een vrijgezellen door onder vriendinnen, maar ik heb ook een paar vrienden die er graag toch wat bij betrokken zouden zijn. Mijn verloofde kent di...
Andere Reacties: 4 14-7-2009 10:08:05

Tineke
Kerkelijk huwelijk
Hallo! Mijn verloofde en ik wllen trouwen en willen naast het wettelijke gebeuren onze trouw aan elkaar ook op rituele manier beloven. We zijn beiden katholiek opgevoed maar zijn zeker geen "overtuigde" katholieken of zelfs gelovigen en al ...
Religie Reacties: 6 14-7-2009 9:37:17

Ilse
Bruidsboeket Regio Aarschot
Hallo bruidjes,Wie kan mij een goede bloemist aanraden in de regio Aarschot om mijn toekomstig ventje naartoe te sturen voor het bruidsboeket?Bedankt!Groetjes,Ilse14/08/09
Bruidsboeket Reacties: 3 14-7-2009 9:36:42

Sofie
looks of versailles
Hallozoals ik eerder al gepost heb, heeft mijn vast kapster mij in de steek gelaten voor 15/05/10 (wegens vaste klanten de zaterdag) en ben ik nog op zoek naar iemand andersNu had ik gedacht om iemand aan huis te laten komen + voor de make-up erbijHe...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 14-7-2009 9:27:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...