Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ariadne
bruidstaart
ik ben nog op zoek naar een leverancier voor een bruidstaart. oorspronkelijk was dit niet gepland, maar zou het eventueel als verrassing doen, op de fuif, dus voor alle aanwezigen (ongev 120p)het is voor oost vlaanderen, en gezien we een parochiezaal...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 13-7-2009 16:30:11

KARIN
reis Griekenland TIPS?
Hallo, wij hebben beslist om onze huwelijksreis naar Kreta of Corfu te gaan... Is daar al iemand geweest, zijn er aanraders of waar we zeker moeten wegblijven? Nog handige tips voor we boeken, waar we op moeten letten...Dank jullie Grtjs Karin2205201...
Andere Reacties: 8 13-7-2009 16:29:48

kitty
hoe bruidskleed betalen?
hello,ik vraag mij af als je ene kleed vind betaal je dat in 1 keer of is dat helft nu en helft bij afhaling?of meerdere keren?heb hier geen flauw benul van
Andere Reacties: 10 13-7-2009 14:17:33

ariadne
huren van feestmateriaal ?
Beste bruidjes,wij gaan onze zaal zelf aankleden met meter stof e.d.ik had een adres voor het huren van materiaal oa Partytafels en tafellinnen nl www.levipartyrental.be, maar ik zou graag prijzen vergelijken met andere verhuurbedrijven. omdat de sto...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-7-2009 14:04:30

Carolien
Verkoop tiara
Hallo bruidjes.Ik trouw op 19/9 en had een tiara in de Veritas gekocht. Nu heb ik gezien dat de tiara helemaal niet past bij mij kleed, juwelen, ed. Ik weet ook al welk kapsel ik ga nemen en een tiara past er niet bij. Daarom verkoop ik hem voor 20eu...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 13-7-2009 12:46:16

KARIN
schoenen, lingerie TIPS?
Hallo,Nu ik mijn kleed heb besteld kan ik op zoek naar schoenen en lingerie. Heeft iemand tips waar ik hiervoor kan gaan kijken zonder me blauw te betalen.. (€190 voor schoenen of lingerie vind ik toch wat veel geld) Dank jullie !!GrtjsKarin220...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 13-7-2009 12:19:05

annabel
spannend!!!
heb binne drie uur een afspraak bij koonings en heb al wa zenuwen.gaat me raar doen mazelf in een jurk te zien!Kijk er echt naar uit!moet ik mij een speciale bh of zo aandoen of...weet ik veel....???ale laat vanavond wel iets weten!groetjes!!!
Andere Reacties: 5 13-7-2009 12:18:25

Shirley
Bloemen kerk
Ik ben op zoek naar voorbeelden van bloemstukken voor op het altaar te zetten in de kerk. Kan er mij iemand een paar goede sites geven of enkele voorbeelden doormailen? Heb al enkele sites bezocht maar vindt niet echt mijn keuze ertussen.Alvast bed...
Andere Reacties: 2 13-7-2009 12:17:37

Marcia
bruidstaart Den Hof
Hallo,wij gaan ons huwelijk vieren bij Den Hof in zelzate. Ziet er echt fantatisch uit. Wij kunnen via hun de bruidstaart bestellen, maar hebben geen idee wat het is. Zij noemen het een piece monté biscuit met rode vruchtjes. Weet iemand wat dit...
Andere Reacties: 2 13-7-2009 12:07:23

Lies
ceremoniemeester
Wij huwen volgend jaar in mei en zijn op zoek naar een ceremoniemeester in de regio Brugge. We hebben er al 2 adressen, maar gezien mei een drukke trouwmaand is vroegen we ons af of jullie er nog andere kennen, zodat we nie voor verassingen staan en ...
Ceremonie Reacties: 7 13-7-2009 11:55:19

daisy
vind niet wat ik wil
volgend jaar 3 september trouwen we. ik ben natuurlijk al aan het rondneuzen voor een leuk kleed. maar ik wil er niet teveel geld aan besteden. ben ook niet echt voor het witte maar ga eerder naar het rode of bordeax toe. het liefst wil ik met de sch...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 13-7-2009 11:34:53

sarah
waar op letten?
hey iedereen,wij gaan straks voor de 2e keer naar onze zaal kijken om waarschijnlijk onze optie vast te leggen.Zijn er nog dingen waar ik extra op moet letten? of waar in het verleden al misverstanden mee ontstaan zijn?GroetjesSarah
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-7-2009 11:22:13

Vicky
Tekst gastenboek
Hei iedereen,heeft iemand een leuk tekstje om vooraan in een gastenboek te zetten?GrtzVicky07/08/09
Ideeën Reacties: 3 13-7-2009 10:54:15

Natasja
Jarice
Hoi iedereen!Heeft iemand ervaring met de collecties van Jarice? Zijn deze van goede kwaliteit en wat is de prijs hiervan?Alvast bedant!Groetjes,Natasja17/4/2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-7-2009 10:39:04

annen mark
Help! Iemand gezocht voor make-up!
HeyIk had iemand die mijn make-up zou doen en ben vrijdag voor proefmake-up geweest. Was echter absoluut niet mooi, ik zou me dan nog liever zelf schminken. Mijn vriend vond het nog leleijker dan ik en zei dat mijn rimpels veel meer uit komen en ik v...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 13-7-2009 10:17:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...