Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annabel
ringen
he toekomstige bruidjes en bruidegommen..wanneer gaan jullie zoal zoeken achter de ringen?ben van oostvl..regio dendermonde..zijn er die deze kanten hun ringen gevonden hebben?...hier zijn wel paar grote juweliers maar alles is o zo duur en dan te we...
Andere Reacties: 8 10-7-2009 8:48:30

Ester
feestzaal
hallo bruidjes in spe :)ik ben nieuw hier en vind het super dat deze site bestaat. We trouwen in augustus volgend jaar en zijn volop aan het "zaal-shoppen" :). Ik had hier een paar vraagjes over. Gisteren zijn we naar Hof ten Steen geweest ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 10-7-2009 8:13:38

Carine
Trouwringen
Hallo, wij trouwen op 4 september en zijn nog op zoek naar trouwringen. We twijfelen of we ze zouden aankopen bij juwelier Yzerbyt in Sint-Kruis of bij Fed di Oro.We willen wel een goede kwaliteit. Bij juwelier Yzerbyt hebben we dat zeker, maar we we...
Andere Reacties: 5 9-7-2009 22:52:00

evelien
bloemen naturel?
Hey bruidjes!Wij trouwen op 4 september en zijn nog op zoek naar een bruidsboeket. Heeft iemand ervaring met bloemenwinkel "Naturel" in Aarsele?Alvast bedankt! Dada!
Bruidsboeket Reacties: 1 9-7-2009 22:06:19

evelien
Michael Bubble
Hey bruidjes!Heeft iemand van jullie hun openingsdans gehouden op 'everything' van Michael bubble?Hebben al wat ideetjes voor de dans maar er mag gerust wat meer komen om de volledige dans te vullen!Dada!!
Openingsdans Reacties: 2 9-7-2009 22:04:32

SVEN
brugge - bloemenwinkel
hallo iedereenWeet iemand een goede bloemenwinkel in de regio van Brugge (goede prijs - kwaliteit)met eerlijke en vriendelijke mensen?bedankt
Bruidsboeket Reacties: 5 9-7-2009 22:03:16

Johanna
ervaring met de rode poort in Meetkerke?
HalloHeeft iemand van jullie onlangs trouw gehad of getrouwd in de Rode Poort te Meetkerke? Wij hebben gehoord dat het feest gestopt moet worden om 4u. Klopt dit? We vinden dit voor een trouwfeest nogal vroeg. Bedankt voor jullie antwoordje terug
Andere Reacties: 0 9-7-2009 21:47:47

Prinses
Twijfels over jurk?
Hallo allemaal!Zijn er nog bruidjes die twijfels hadden na het kiezen van hun bruidsjurk?Ik heb de mijn al in januari gaan kiezen omdat ik zwanger ben en ik het niet zag zitten om met een dikke buik te gaan passen.Nu moet ik nog tot november wachten ...
Andere Reacties: 11 9-7-2009 21:03:44

katharina
voorbeelden van uitnodigingen vrijgezellenavond!
hey iedereen,ik zit me hier zot te zoeken en aan het brainstormen hoe ik een originele uitnodiging moet maken voor een vrijgezellen avond!Ik ben zo fier om hier mee te delen dat ik getuigen ben van mijn zus,die trouwt op 5 september 2009,nu sta ik na...
Uitnodigingen Reacties: 8 9-7-2009 21:01:59

Cindy
uitnodiging wordt een ramp :(
Vandaag de proefdruk gekregen van onze uitnodiging en het is echt een ramp. En volgende week moeten we ze hebben want dan gaat de drukker in verlof en moeten wij ze versturen.Er staan bij het omzetten naar pdf ineens kleine foutjes in, dus dat moeten...
Uitnodigingen Reacties: 10 9-7-2009 19:49:35

kelly
Kaartjes met foto
Hey, mijn vriend en ik zijn nog aan het twijfelen of we uitnodigingen met of zonder foto zouden nemenis er veel prijsverschil?en maken jullie aparte uitnodigingen voor receptie en avondfeest of steken jullie er zo'n apart kaartje bij?groetjes
Uitnodigingen Reacties: 4 9-7-2009 18:13:00

Sylvie
Gooien jullie het bruidsboeket weg?
Hallo,Zijn er nog bruiden onder jullie die het bruidsboeket op het avondfeest zullen weggooien? Ik zou dit namelijk graag doen maar in onze streek (West-Vlaanderen) wordt niet zo veel gedaan denk ik. Wij hebben dit nog op geen enkel trouwfeest meegem...
Bruidsboeket Reacties: 14 9-7-2009 17:50:02

Inneke
2e hands trouwkleed linea gezocht
Hallo allemaal,Mijn vriend en ik trouwen in augustus volgend jaar. Omdat ons budget wat beperkter is omdat we ook aan het bouwen zijn, ben ik op zoek naar een 2e hands trouwjurk (bv. van linea raffaeli, de meeste kleedjes van dat merk vind ik heel mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-7-2009 17:27:14

wendy
trouw
hallo,ik ben wendy.ik trouw volgend jaar op 24juli.ik kan er maar niet over zwijgen.ik weet dat het nog lang is maar vind het niet fijn dat er veel mensen dan zeggen wat ben je daar nu al mee bezig ,dat is nog een jaar.maar ik kan er niet aan doen.ik...
Andere Reacties: 13 9-7-2009 17:24:05

Katrien
bierviltjes
voor diegenen die met bierviltjes werken als gastenboek....hoe doen jullie dit?gewoon blanco bestellen? (je steekt ze toch daarna in het boek?)GroetjesKatrien
Andere Reacties: 3 9-7-2009 16:01:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...