Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

KARIN
huwelijksbeurs hasselt januari 09
Hallo,Heeft hier iemand de kortingsbon van Koonings nog die ze hebben uitgedeeld op de huwelijksbeurs 10 januari in Hasselt.Dank uKarin
Andere Reacties: 4 8-7-2009 20:43:20

tamara
getuigen vacature
hallo,kan er mij iemand een voorbeeld doorsturen van een vacature voor de getuigen.alvast bedanktbonus.2005@hotmail.com
Ideeën Reacties: 1 8-7-2009 19:59:56

Nele
vervoer en ceremoniemeester regio Ninove, Herzele, Wetteren
Hallo, ben op zoek naar een bruidswagen met daarbij ceremoniemeester. Kunnen jullie iemand aanraden in deze regio? Meestal kom je tegen dat ceremoniemeester al bij de auto meegboekt wordt, of vinden jullie 't beter om vervoer en ceremoniemeester apar...
Ceremonie Reacties: 3 8-7-2009 19:23:52

Els
eddy wouters op de retour??
Hey,vorig weekend kreeg ik volgende commentaar te horen:"eddy wouters wàs een goeie ceremoniemeester, maar hij is op de retour, in de zin van 'oubollig, stijf'". Klopt dit? heeft er iemand recente ervaringen met hem? ik had hier toch a...
Ceremonie Reacties: 9 8-7-2009 18:49:55

marjan
kledij
Hallo iedereen,Aan iedereen die nog een bruidsjurk of suitekledij moet gaan kopen...Ga NIET NAAR LE CHAPEAU IN ANTWERPEN!!Wat wij daar meegemaakt hebben hou je niet voor mogelijk!!Mijn toekomstige schoonmoeder was al 5 keer gaan passen......dinsdag w...
Andere Reacties: 6 8-7-2009 18:43:12

KARIN
hoepelrok
HalloIk heb vandg mijn droomkleed gevonden en besteld. SUPER !!!Nu heb ik tijdens het passen een hoepelrok aangehad en vroeg me af of er veel bruidjes deze aanschaffen of gebruiken? Dank jeGrtjs Karin22052010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 8-7-2009 18:16:34

An
Tratiteur Party Services
Hoi allemaal,Afgelopen weekend zijn wij getrouwd en het was een schitterend feest. Ik wil jullie even laten weten dat wij zeer tevreden zijn van onze traiteur: party services, Mortsel. Zeer lekker en verzorgd eten, voldoende eten, vriendelijk en corr...
Andere Reacties: 2 8-7-2009 18:08:46

Ines
vraag voor Sabrina (trouw in teken van bella Italia) en andere Italië-minded bruidjes
hallo Sabrina,ik heb je reactie gelezen over het liedje 'ti sposero perche' van Eros Ramazotti.Wij zijn ook op zoek naar een Italiaanse openingsdans, het 'probleem' is dat ik dit liedje heb gezongen op het huwelijk van mijn zus... Wij zijn dus op zoe...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 8-7-2009 16:56:53

Patricia
Menu
Dag allemaalIk ben bezig met het ontwerp van onze menukaarten. Wij hebben als uitnodiging een pyramide verstuurd naar de mensen met op de voorkant een foto van ons tweetjes. Ik wil dit nu ook laten terugkomen in onze menukaarten. Ik heb tot nu toe du...
Ideeën Reacties: 2 8-7-2009 16:43:34

Hanae
Vrouwelijke videograve gezocht!!
Hallo,Kan of weet er iemand waar ik een vrouwelijke cameravrouw kan vinden??3Ik zie enkel mannen!!Het is dringend, hopelijk kunnen jullie mij helpen!GroetenHanae
Video Reacties: 11 8-7-2009 16:04:31

Daisy
Locatie huwelijksnacht
Hallo,Graag had ik vernomen of er koppeltjes zijn die enige ideetjes hebben ivm de locatie van je huwelijksnacht.Wij weten op voorhand al dat we geen moeite gaan moeten doen om naar huis te rijden, aangezien we er toch niet zullen binnen geraken.Dus ...
Andere Reacties: 2 8-7-2009 15:39:32

Dorien
Morgen is het nog juist 365 dagen tot ons huwelijk ;)
Hoi bruidjes en co ! Morgen is het nog juist 365 dagen tot onze trouw te gaan... Nog lang he ;)!!!En toch ben ik elke dag met ons huwelijk bezig (bewust en onbewust).Zo ben ik nu aan het uitpluizen waar we naartoe zullen gaan op huwelijksreis. Een mo...
Andere Reacties: 6 8-7-2009 14:48:15

Tine
Jaloerse familie/collega's
Hallo bruidjesEventjes mijn hart luchten en geen betere plaats om dit hier te doen bij andere bruidjes.Stilaan beginnen bij ons de reacties binnen te lopen voor receptie en avondfeest. Via via hoor ik dan dat sommige collega's of verre familie 'in hu...
Voorbereiding Reacties: 15 8-7-2009 14:26:48

Katrien
Balpennen
weet er iemand waar je gepersonaliseerde balpennen tegen een zeer democratische prijs kan laten maken?We willen iedereen er één geven met onze namen en trouwdatum op, als geschenkje en tevens om in ons gastenboek te schrijven!BedanktKatrien
Andere Reacties: 3 8-7-2009 14:20:54

domi
just married bikini
Liefste bruidjes,Weten jullie waar ik ergens bikini kan kopen met just married erop, wil deze graag aandoen op onze huwelijksreis...Lieve groetjesDomi26/09/09
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-7-2009 14:17:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...