Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Fien
Het was fantastisch!
Op 20 juni 2009 zijn we dan eindelijk in het huwelijksbootje kunnen stappen!Het was een fantastische dag, waar veel organiseerwerk aan te pas is gegaan! ;)Mijn dank gaat vooral uit aan de lieve mensen die onze dag begeleid hebben:Kapster Looks Of Ver...
Ceremonie Reacties: 4 7-7-2009 11:12:02

Tessa
Tekst op menu-kaart
Hallo,Voor de rijmende bruidjes onder ons...Kunnen jullie ons helpen hoe we een tekst op onze menukaart krijgen?We beginnen met een aperitief met daarbij een klassiek concert, daarna hoofdgerecht en voor de taart - desserts en koffie nog even een kla...
Andere Reacties: 8 7-7-2009 10:49:56

marjan
muziek
Hallo,Kent er iemand iets van computers?Ik heb onze openingsdans en liedje om de zaal binnen te komen gedownload van I-Tunes. Dit staat nu in MP3.En het moet in AUDIO staan......Ik ken er niks vanWie kan mij helpen?Marjan18 juli 2009
Andere Reacties: 5 7-7-2009 10:47:56

Hase
Ervaringen met Zalen 138B?
Hallo,Ik ben op zoek naar mensen die ooit al in Zalen 138B zijn geweest of er een feest hebben gegeven. Alle info zou handig kunnen zijn.Hierbij al enkele vraagjes waarop ik graag het antwoord zou weten:*Heb je een idee op hoeveel het totaalplaatje v...
Andere Reacties: 3 7-7-2009 10:17:11

Wendy
Transport
Hallo,Wij waren al van plan om een ouderwets busje te huren voor onze Grote Dag, gezellig allemaal samen dan. Maar als we onze planning bekijken, lijkt dit niet de beste oplossing.Wij trouwen enkel voor de wet, rond 13u, en de eerste receptie is pas ...
Andere Reacties: 2 7-7-2009 10:14:16

vanessa
muziek binnenkomen zaal
hallo,wij zijn nog op zoek naar liedjes om s'avonds de zaal binnen te komen zowel voor de ouders of voor onsalle tips zijn welkomgroetjes vanessa
Andere Reacties: 2 7-7-2009 9:59:12

vanessa
muziek binnenkomen zaal
Andere Reacties: 0 7-7-2009 9:57:59

vanessa
muziek kerk
hallo, op onze huwelijksviering gebruiken wij geen live zang maar wel cdwelke liedjes kunnen wij zoal gaan gebruiken?bedankt vanessa
Andere Reacties: 5 7-7-2009 9:44:08

vanessa
menukaarten huwelijk
hallo,voor ons huwelijk ben ik nu wat beginnen uitkijken voor de menukaarten. ik zou deze niet graag bij de drukker laten drukken. heeft iemand ideetjes of tips voor menukaarten zelf te maken of kan je die ergens via internet ofzo bestellenalle tips ...
Andere Reacties: 5 7-7-2009 9:36:30

priscilla
kapper gezocht omgeving herentals
hey mede bruidjesnog 4weken op de teller staan en ik heb nog steeds geen kapper iemand een goed adresje omgeving herentals?alvast bedankt priscilla
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 7-7-2009 9:33:12

Gwendolyn
Love songs ==> te melig!
Hallo!Zijn er hier nog die alle lovesongs veel te melig vinden?! Wij waren gisteren op zoek naar leuke nummers om tijdens onze viering te draaien,maar alles waar het woordje LOVE nog maar in voorkomt, is voor ons echt wel te melig! (we trouwen trouwe...
Openingsdans Reacties: 6 7-7-2009 9:05:52

Sofie
Bruidskindjes
Wij geven een trouwfeest waarbij het oorspronkelijk de bedoeling was om het klein te houden, en 120 genodigden op de receptie te vragen en nog eens 120 op het avondfeest. Onze definitieve gastenlijst gaf ons een resultaat van 100 receptie en 150 (!) ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 7-7-2009 8:45:03

Vanessa
Sluier
HalloHeeft er iemand onder jullie een idee waar ik een mooie sluier kan kopen aan een schappelijke prijs. Als ik hem moet kopen in de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht, betaal ik minstens € 300. Er hoeven geen tierlantijntjes aan te zijn....
Kledij - Accessoires Reacties: 2 7-7-2009 8:24:21

saskia
den Experience
hallo,heeft er iemand van jullie ervaring met den Experience in brecht-st.job?? we zijn via deze site eens gaan kijken op hun site en het leek ons echt wel tof daar aangezien wij een trouwfuif willen geven.geen chic gedoe maar allemaal lekker uit den...
Andere Reacties: 1 7-7-2009 0:15:04

liesbeth
Openingsdans
Hallo iedereen, Ik ben druk bezig met het zoeken van een geschik te openingsdans, maar dit is niet zo simpel. Ik ben namelijk een grote rock liefhebber en wil toch wel een liedje wat een beetje bij mijn smaak van muziek past. Mijn aanstaande en ik he...
Openingsdans Reacties: 9 6-7-2009 21:44:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...