Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lucie
huwelijksreis
wij zouden graag met de auto op reis gaan, wij trouwen op 1 augustus en zouden op maandag willen vertrekken. heeft er iemand een goede locatie? niet te ver want we hebben 2 kindjes. zo'n 1000 km ongeveer. nog 28 dagjes en het is zo ver joepie groetje...
Huwelijksreis Reacties: 1 3-7-2009 20:26:13

Friedl
Goedkopere trouwringen
Beste mede-bruidjes,Ik vroeg mij af of jullie nog tips hebben waar we betaalbare trouwringen kunnen vinden. Ons budget is niet erg groot, ook niet voor onze ringen.Ik heb al gehoord van Fede Di Oro, en de prijzen op hun site vond ik wel meevallen. We...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 3-7-2009 19:30:43

Ines
op weg naar het altaar
Hallo!Even een vraagje, hoe wandelen jullie naar het altaar? Gewoon, gezellig met z'n tweetjes? Of hij met zijn mama (of alleen?) en zij met haar papa? Wat met bruidskindjes? Ervoor, erachter? Wat zijn hun 'taakjes'?groetjes!
Ceremonie Reacties: 5 3-7-2009 18:45:50

ariadne
muziek tijdens receptie
Beste Bruidjes,ik heb een tijdje geleden hier al eens de vraag gesteld dat ik op zoek ben naar muziek voor tijdens mijn receptie, maar heb nog steeds niet gevonden wat ik zoek...ik ben op zoek naar een groepje of zangeres voor tijdens de receptie. aa...
Muziek - Live Reacties: 8 3-7-2009 17:44:23

annabel
winkel
zijn er hier soms op de forum dat weten waar er hele goede en groter winkels zijn om naar een kleed te gaan zien???liefst zo omgeving dendermonde-aalst-sint-niklaas...groetjes anna.xxx
Andere Reacties: 6 3-7-2009 17:13:27

Liesbet
Zuiders Feest
Dag bruidjes!Wij trouwen volgend jaar in juni in de Plaetsemolen te Oedelem. Graag zou ik er een zuiders feest van maken maar met de nodige 'trouwfeestsfeer' & trouwfeesttradities. Heeft er iemand al zo'n feest meegemaakt? Of is er nog iemand die...
Voorbereiding Reacties: 0 3-7-2009 16:45:15

Kim
Anne-Sophie Brasschaat;welke maten
Hallo allemaal.Hebben jullie enig idee of ze bij Anne-Sophie ook grotere maten hebben?Groetjes en alvast bedankt voor de reacties!
Kledij - Suite Reacties: 1 3-7-2009 16:34:39

Kay
Aankondiging schietitng
Dag bruidjes met nog 50 dagen in het vooruitzicht moet ik dringend aan mijn uitnodigingen beginnen voor de schieting maar ik kna maar geen goed tekstje verzinnen. kunnen jullie mij helpen?alvast bedankt Kay
Andere Reacties: 1 3-7-2009 16:04:18

Kim
Moet ik met mijn vader naar het altaar ?
hey,bij een huwelijk horen nu eenmaal enkele tradities, zoals de bruid die door haar vader wordt weggegeven. Ik sta hier totaal niet achter, want heb totaal geen goede band met mijn vader.Mijn ouders zijn van mn 8 gescheiden en sindsdien heeft hij zi...
Ceremonie Reacties: 6 3-7-2009 15:28:42

daisy
origineel vervoer
heyy allemaal,wij hebben beslist om op 3 september 2010 te gaan trouwen, maar wij zijn er dadelijk al ingevlogen en gisteren zijn wij dan ook het zaaltje gaan vastleggen, niets te vroeg want was al bijna volgboekt voor die maand.nu willen wij een ori...
Ideeën Reacties: 9 3-7-2009 15:24:08

VERONIQUE
Uitnodigingen
Hallo,Wij trouwen op 3 oktober en tot nu toe liepen de voorbereidingen perfect. Maar we geraken in tijdsnood met onze uitnodigingen.Mijn vriend en ik wilden een modern ontwerp op het klassieke formaat van een 'annonce'. Het duurde efkes tot de drukke...
Uitnodigingen Reacties: 6 3-7-2009 14:57:25

brigitte
let op waar je koopt
Zware ontgoocheling mijn bruidsboeket van Mexico flowers te Aartselaar! 10 calassen met 2 groene blaadjes en vastgemaakt met enkele pareltjes: 120 euro! Eigenaar van de zaak was voor geen rede vatbaar en zeer onbeleefd toen ik mijn verbazing uitsprak...
Bruidsboeket Reacties: 7 3-7-2009 14:49:47

Evy
4 juli 2009
Hallo,na anderhalf jaar erover te spreken veel voorbereidingen te doen, is 'de dag' morgen zo ver, zenuwen beginnen te komen...Aan allen die morgen in het huwelijksbootje stappen; ik wens jullie een superleuke dag!!!Ze geven mooi weer uit, dus wat mo...
Andere Reacties: 7 3-7-2009 14:21:06

Kim
Babbelbox-videogastenboek
Hallo,heeft er iemand ervaring met een videogastenboek of "babbelbox"? Zijn er nog mensen die dit van plan zijn en er ev. de prijs van weten ? Het lijkt ons in ieder geval leuk om op je feest te hebben.groetjes
Ideeën Reacties: 2 3-7-2009 12:50:44

Dorien
Meirkenshof of Hof ter Velden?
Beste,Hebben er soms mensen ervaring met het Meirkenshof te Baasrode (Dendermonde)? Op de website vind ik niet veel info over de prijzen en dergelijke. Als je dit vergelijkt met Hof ter Velden te Dendermonde, wat lijkt jullie dan het beste?Alvast bed...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 3-7-2009 12:18:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...