Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
Nicky Van Kets te koop
Beste,Met veel spijt in het hart verkoop ik mijn trouwkleed van Nicky Van Kets aan de helft van de prijs (maat 36-38). Wie geïnteresseerd is, laat gerust iets weten.Groetjes,sara
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-6-2009 8:25:18

MYRIAM
trouwkleed te koop
Ik verkoop mijn bruidsjurk, een Simba maat 46 van Marylise voor een schappelijke prijs. Wil je enkele foto's van de jurk zien, dan mail je me maar. Via de link zie al de foto in de catalogus op pagina 16http://www.marylise.net/img/pdf/Marylise_2008_w...
Andere Reacties: 0 29-6-2009 21:51:52

Mieke
dom vraagje
Dag iedereen,en dom vraagje... ik weet het.Zit de familie van de bruid aan de linkerkant in de kerk of aan de rechter? Hier durf ik dat vragen, aan de koster niet :-)Ben nog nooit naar een trouw geweest, heb er echt geen idee van.groetjes,Mieke25/07/...
Ceremonie Reacties: 6 29-6-2009 20:11:15

Katrien
trouwring te klein
Hoiik zit met een probleempje: mijn trouwring blijkt iets teveel te spannen, ook al zijn mijn vingers niet gezwollen (heb ik reeds getest op verschillende momenten).Weet iemand of ze hier iets aan kunnen doen??xxx
Kledij - Accessoires Reacties: 3 29-6-2009 19:29:52

ann
concertlampjes
Hallo,Weet er iemand waar je concertlampjes kan kopen?
Andere Reacties: 1 29-6-2009 18:58:49

ariadne
jullie opmerkingen aub
hallo bruidjes:ben mijn uitnodigingen aan het afwerken.Wat is jullie idee of opmerkingen?*de aankondigingskaart:Ariadne & Geert geven elkaar hun ja-woord op zaterdag 5 september 2009.Wij nodigen U uit om samen met ons de huwelijksmis te vieren in...
Uitnodigingen Reacties: 12 29-6-2009 18:24:42

Stefanie
tafelnamen met foto's
Hallo allemaal,Wij zouden graag werken met foto's voor de tafelnamen. Op de tafel staat een foto van ons, per koppel krijgen de gasten een klein fotootje zodat ze hun tafel kunnen terugvinden.Wie van jullie heeft dit ook zo gedaan? Heb je nog tips?Je...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-6-2009 17:18:22

Ibe
DJ regio Vlaams-Brabant Limburg
Voor ons trouwfeest op 22 mei 2010 zijn we nog op zoek naar een goede DJ. Het feest gaat door in Deurne bij Diest dus op de grens Vlaams-Brabant en Limburg.We zetten zelf regelmatig nog een stapje in de wereld en zijn echte "shakers" en de...
Andere Reacties: 5 29-6-2009 13:35:12

karin
Uitnodigen.... HELP!!!!
Hallo aanstaande bruidjes..Wie kan er mij helpen met tekst voor uitnodiging receptie en appart avondfeest met maaltijd en dansfeest? Ook moet ik vermelden dat er een rekeningnr is en dat we ook het liefst centjes ontvangen? Alvast heel erg bedankt al...
Uitnodigingen Reacties: 4 29-6-2009 12:52:47

Leentje
Tafelschikking
Hey,Wij hadden gedacht om als tafelschikking bekende series uit de jaren '90 te gebruiken. We zouden allemaal kaartjes maken met de serie op die we zouden geven tijdens de receptie en dan het muziekje laten horen bij de afroeping. Nu zijn we nog op z...
Ideeën Reacties: 5 29-6-2009 12:43:50

Marlies
bus
hallo,Nu zaterdag 04/07/09 trouw ik.Nu is mijn vraag, wat doe je met de enveloppes dat je ontvangt?in een zaal heb ik eens een bus zien staan, maar die kwam van de zaal uit. Hoe doen andere koppels dat. Of heeft er iemand een leuk idee van hoe ik dit...
Andere Reacties: 6 29-6-2009 12:30:30

Nathalie
Te veel zon...
Hoi, nog 4 dagen en het is zo ver. Ik heb altijd gehoopt dat de zon van de partij zou zijn maar nu geven ze meer dan 30 graden en dat is nu toch ook te veel van het goede. Het is vooral om het maken van de foto's dat ik me zorgen maak. Als wij zo twe...
Andere Reacties: 11 29-6-2009 11:56:58

Nathalie
trouw
hoi iedereen,mijn vriend en ik hebben 2 weken geleden besloten om te trouwen, we trouwen 18 september dit jaar! Iedereen in mijn omgeving zegt dat dit zo rap is, ook voor een trouwkleed te zoeken enzoverder. Wie heeft ook zijn trouwfeest georganiseer...
Voorbereiding Reacties: 14 29-6-2009 11:27:01

Gwen
Videograaf 14/05/2010
Hallo aanstaande bruidjes,Wij zijn momenteel bezig met het zoeken van een videograaf, mits ons budget +/- 500 euro is zou ik graag willen weten of jullie een aanrader hebben? Momenteel hebben we Jef Lemmens van Vosselaar een heel aardige man,in optie...
Andere Reacties: 2 29-6-2009 11:13:11

Kim
Gemeentehuis
Hoi,Binnenkort trouwen wij en de zenuwen beginnen al parten te spelen! Nu vraag ik mij af of jullie nog eens afspreken met de gemeente of bellen die zelf nog eens voor julle huwelijk om alles te overlopen?BedanktKim12-09-2009
Ceremonie Reacties: 3 29-6-2009 9:38:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...