Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
tip voor juwelen
hallo allemaalna een zoektocht heb ik mijn juwelen voor op mijn kleed :-)en ik ze gewoon via internet besteld bij http://www.beadbeauties.nl/echt een aanrader!want mijn kleed heeft een haltertop en de parels mochten niet te hoog beginnenik heb dus ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 2-7-2009 8:51:03

elsie
versiering zaal en tafels
Hey,ik ben op zoek naar ideetjes om onze zaal en tafels te decoreren.We gaan dit zelf doen maar weten niet zo goed wat ermee moeten doenheeft er iemand goede ideetjes daarover laat het dan aub weten.Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 4 1-7-2009 21:47:33

Cindy
Weet iemand een zaal regio Mechelen, vrij van traiteur??
Hallo, daar mijn vriend en ik 15 mei graag willen trouwen zijn wij volop op zoek naar feestzalen regio Mechelen.Alsook zeker, parochiezalen.Graag wel met eigen keuze van traiteurdienst, want die hebben we al gekozen.Vele groetjes Cindy
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-7-2009 21:15:01

Lindsay
Aantal gasten die afzeggen.
Dag dames,ik heb hier al regelmatig gehoord dat als je een gastenlijst samenstelt je toch mag rekenen op een 10% van die gasten die niet zullen komen. Maar hoe zit dat in de zomer?Wij trouwen namelijk midden juli dus volop in de vakantieperiode. Welk...
Voorbereiding Reacties: 17 1-7-2009 20:23:32

Andra
Bedankjes avondfeest
Dag bruidjes,ik ben nog op zoek naar pepermuntjes met onze namen op gedrukt, tegen een fatsoenlijke prijs!Op www.peperprints.nl kost 1 kg 21 euro, maar omdat dat in Nederland is komen we bij de Belgische verdeler terecht waar 1 kilo 65 euro kost!!! Z...
Andere Reacties: 5 1-7-2009 20:19:12

Debby
Wie leest er stukjes in het misboekje?
Hey iedereen,Wie leest er eigenlijk een stukje in het misboekje?Is dt enkel de suite of maakt dat niet uit?Groetjes,Debby8-8-2009
Andere Reacties: 7 1-7-2009 16:06:50

Dorien
Hoeveel tijd tussen burgerlijk en kerkelijk huwelijk?
Hey,Mijn vriend en ik zijn gisteren naar de Deken geweest en hebben ons kerkelijk huwelijk vastgelegd om 11u30 (op een zaterdag). Er kan voor het gemeentehuis gehuwd worden tussen 9u00 en 11u30, om het half uur. Nu vraag ik mij af welk uur we best re...
Andere Reacties: 8 1-7-2009 13:18:49

Jessica
HELP!!!!
In februari hebben we een feestzaal gehuurd voor ons trouwfeest van 12/09/2009! Vandaag sturen ze een brief dat de werken van de feestzaal nooit zullen af zijn tegen dan!! Heeft er iemand AUB een zaal voor mij waar ook in België voor 12/09/200...
Locaties - Feestzaal Reacties: 23 1-7-2009 11:52:21

Carolien
Warmte
Hallo bruidjes,Met de afgelopen hete dagen heb ik me iets gerealiseerd.Mijn trouwjurk is vrij dik. Met zulke warmte ga ik wsl wel zweten.Heeft er iemand tips? Bedankt!Groetjes, Carolien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-7-2009 11:50:36

Jan
DJ gezocht - Stu Bru minded
HalloIk zoek een dj in regio Limburg voor 25/09/09. Liefst een dj die "Stu Bru" minded is, maar die ook rekening houdt met andere genres en wensen van het publiek.Kan er iemand mij een tip geven?Alvast bedankt.Jan
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 1-7-2009 11:48:20

Lauretta
Playlist
Hallo bruidjesOnze grote dag komt heel dichtbij. (18 juli). Bij het lezen van enkele berichtjes op het forum stel ik vast dat velen van jullie een playlist samenstellen voor de DJ. Help! ik heb dit niet gedaan en weet ook niet goed hoe er aan te begi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 1-7-2009 10:46:24

Annelies
leuke feestlocatie gezocht
Hallo, wij zoeken een oude schuur/weide met tent/originele zaal/... voor ons trouwfeest volgende zomer. We willen geen klassiek trouwfeest, maar eerder werken met hotdog/friet/pasta/.. kraampjes of paellaschotel of... Kent er iemand een locatie in de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-7-2009 10:15:04

stephanie
Hulp: groot of kleinschalig avondfeest
Hoi iedereenIk vind het zo een moeilijke beslissing: maak je er een intiem feest van met 40 personen na een receptie of nodig je de hele clan uit van familie tot collega's en geef je een feest voor 150 pers. Hoe gaan jullie het doen?
Andere Reacties: 15 1-7-2009 10:01:43

stephanie
Feestzaal provincie Antwerpen
Hoi iedereen,Wij trouwen in september 2010 en als we reeds getrouwde vrienden moeten geloven, wordt het reeds tijd om een zaal te vinden.Heeft er iemand een idee voor een feestzaal regio (provincie) Antwerpen?Alvast bedankt!!!Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 1-7-2009 9:57:38

Els
volwassen bruidsmeisjes?
Hey,zijn er onder jullie die volwassen bruidsmeisjes nemen? Mijn schoonzus en beste vriendin zouden wel iets willen doen of bruidsmeisje zijn, maar willen liever geen getuige zijn... Hoe zouden jullie dit oplossen en vooral: hoe gaat dit dan praktisc...
Ceremonie Reacties: 5 1-7-2009 8:10:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...