Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Fotograaf (eventueel videograaf) regio Hamme (Oost-Vlaanderen) gezocht
Hey,Ik ben op zoek naar een fotograaf en eventueel ook videograaf voor ons huwelijk te Hamme. Kunnen jullie mij misschien aan wat namen helpen?Alvast bedankt!Groetjes,Dorien
Locaties - Fotografie Reacties: 10 3-7-2009 12:09:22

saskia
nog 14 dagen - openingsdans!!
Nog 14 dagan, de stress begint nu toch wel te komen. Zeker voor onze openingsdans!!! We zijn pas verhuisd en daarom nog geen tijd gehad om er aan te beginnen. We gaan het niet te moeilijk maken maar ik zou toch graag ergens 1 keer les gaan volgen ...
Openingsdans Reacties: 4 3-7-2009 11:55:07

lotje
zwanger!!!!!!
Vermits niemand mij hier zal herkennen (hoop ik), mag ik het hier uitschreeuwen van geluk!Wij zijn nu ongeveer 5 weken getrouwd waarvan reeds 4 weken zwanger! Nog heel pril, daarom dat het nog geheim moet blijven en het zo'n deugd doet om het hier e...
Andere Reacties: 14 3-7-2009 11:36:43

Kim
liedje na openingsdans
Misschien kunnen jullie mij helpen. Wij hebben als openingsdans sway van michael bubblé, dat is een chachacha. Nu ben ik op zoek naar een tweede liedje om na de openingsdans te spelen. Ik zou liever geen slow hebben, denk dat dat niet zo gaat aa...
Openingsdans Reacties: 4 3-7-2009 11:19:49

Lindsey
HELP ... nog 42 dagen...
Hey bruidjes/gommetjes, Voor ons begint het stillaan te korten .. No 42 dagen!De zenuwen stromen in het lijf ...Soms ben ik zo'n beetje aan het flippen. We moeten nog zoveel doen .. Alleja dat denk ik dan! Eigenlijk zijn het maar details.Zoals Ceremo...
Andere Reacties: 3 3-7-2009 10:15:36

Dorien
Huwelijk verleggen omwillen van bezette feestzaal?