Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Fotograaf (eventueel videograaf) regio Hamme (Oost-Vlaanderen) gezocht
Hey,Ik ben op zoek naar een fotograaf en eventueel ook videograaf voor ons huwelijk te Hamme. Kunnen jullie mij misschien aan wat namen helpen?Alvast bedankt!Groetjes,Dorien
Locaties - Fotografie Reacties: 10 3-7-2009 12:09:22

saskia
nog 14 dagen - openingsdans!!
Nog 14 dagan, de stress begint nu toch wel te komen. Zeker voor onze openingsdans!!! We zijn pas verhuisd en daarom nog geen tijd gehad om er aan te beginnen. We gaan het niet te moeilijk maken maar ik zou toch graag ergens 1 keer les gaan volgen ...
Openingsdans Reacties: 4 3-7-2009 11:55:07

lotje
zwanger!!!!!!
Vermits niemand mij hier zal herkennen (hoop ik), mag ik het hier uitschreeuwen van geluk!Wij zijn nu ongeveer 5 weken getrouwd waarvan reeds 4 weken zwanger! Nog heel pril, daarom dat het nog geheim moet blijven en het zo'n deugd doet om het hier e...
Andere Reacties: 14 3-7-2009 11:36:43

Kim
liedje na openingsdans
Misschien kunnen jullie mij helpen. Wij hebben als openingsdans sway van michael bubblé, dat is een chachacha. Nu ben ik op zoek naar een tweede liedje om na de openingsdans te spelen. Ik zou liever geen slow hebben, denk dat dat niet zo gaat aa...
Openingsdans Reacties: 4 3-7-2009 11:19:49

Lindsey
HELP ... nog 42 dagen...
Hey bruidjes/gommetjes, Voor ons begint het stillaan te korten .. No 42 dagen!De zenuwen stromen in het lijf ...Soms ben ik zo'n beetje aan het flippen. We moeten nog zoveel doen .. Alleja dat denk ik dan! Eigenlijk zijn het maar details.Zoals Ceremo...
Andere Reacties: 3 3-7-2009 10:15:36

Dorien
Huwelijk verleggen omwillen van bezette feestzaal?
Hey,Wij hebben ons woensdag ons huwelijk vastgelegd; dit zal doorgaan op 03/07/2010. Wij trouwen voor de wet om 10u30 en de kerk om 11u00. Woensdagavond zijn we naar een zaal gaan kijken, een PRACHT van een zaal! En natuurlijk... bezet :'-( De week n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-7-2009 8:51:50

Sarah
ervaring met kelly lenhardt
heeft er iemand ervaring met Kelly Lenhardt?alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 3-7-2009 8:38:13

Annelies
jaaaaaaaaa
vandaag ga ik trouwen !!!!!bedankt voor alle steun en tips hier
Andere Reacties: 8 3-7-2009 7:02:21

Sylvie
Naamkaartjes voor avondfeest
Hallo,Ik zit nog met een probleem. Ik ben bezig met de naamkaartjes voor het avondfeest die op een paneel hangen bij de inkom (maître geeft dan aan een binnenkomende gast een naamkaartje met vermelding van de tafelnaam). Ik weet nu niet precies ...
Andere Reacties: 3 3-7-2009 6:49:49

Sylvie
Welke bieren gebruiken als tafelnamen?
Hallo,Ik ben op zoek naar leuke en originele namen van bieren om als thema te gebruiken op ons feest. Kan er mij iemand helpen aub?Groetjes
Ideeën Reacties: 8 3-7-2009 6:41:55

Tamara
riksja
hoi, hier tamara van het berichtje hieronder. typisch voor mij om me te vergissen van datum! we trouwen 05/06/2010 hoor. grtjs
Ideeën Reacties: 0 3-7-2009 5:34:35

Tamara
riksja
hoi iedereen,Wij trouwen 05/06/2009 en zouden graag een riksja huren om van thuis naar het gemeentehuis te rijden. Wie kan me helpen om er één te vinden met chauffeur! alvast bedankt. grtjs tammy
Ideeën Reacties: 3 3-7-2009 5:32:25

Katrien
Trouw zaterdag
Hallo,Ik trouw overmorgen...Hebben jullie soms tips voor mij over zaken die ik zeker niet mag vergeten mee te nemen?Het komt echt dichterbij! Spannend
Andere Reacties: 7 2-7-2009 23:53:49

Anne
@Carolina
Hoi Carolina,wij zouden graag (als het kan en mag natuurlijk) foto's trekken aan de Schrans in Lille. Ik weet dat jouw ouders en ik denk ook jouw grootmoeder daar wonen. Aan wie moet ik me richten om te vragen of dat mag en kan op 07/08/09?grtjsAnne
Fotografie Reacties: 5 2-7-2009 22:59:22

annen mark
Verkoop versieringen auto en buiten?
Verkoopt er iemand zijn versieringen van de auto's en eventueel buitenversiering?Wij trouwen op 5/9 en zijn van Oost-Vlaanderen, ook aanbod van West-Vlaanderen kan.grAnn
Andere Reacties: 3 2-7-2009 22:43:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...