Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Petra
Waardebon JPC Collection te koop
Daar mijn huwelijk reeds achter de rug is, ben ik niets meer met mijn waardebon van JPC Collection. Prijs overeen te komen.Heeft iemand daar een aankoop gedaan die nog moet betaald worden of plant iemand daar een aankoop te doen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-6-2009 22:50:15

Kelly
Trouwen in het buitenland
Hoi iedereen,Wij zouden graag trouwen in het buitenland.We hadden gedacht aan Malta ofzo.Kent er soms iemand bureau's die dit proffessioneel organiseren? We hadden ook graag daar een feest gegeven voor onze korte familie.Of eventueel mensen die dit a...
Locatie Reacties: 4 25-6-2009 22:30:04

mike
Fotograaf regio Gent
Wij zijn op zoek naar een leuke fotograaf regio gent die ook de digitale versie van de foto's er bij wil geven (en dit in de grootste resolutie). Kent er iemand een goeie fotograaf die zo werkt?
Fotografie Reacties: 12 25-6-2009 21:06:01

Peter
Prachtig trouwkleed te koop
Dag bruidjes,ik verkoop m'n trouwkleed voor 350euro, is professioneel gereinigd, je ziet niet dat het al gedragen is, ik heb maat 42-44 en ben 1m79...Ik had er ontzettend veel succes mee en hoop dat jij er ook kan in stralen... Voor inlichtingen of v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 25-6-2009 17:45:34

Bert
locatie regio Hulshout/Heist o/d Berg/Westerlo...
Hoi luitjes,Wij zijn nog op zoek naar een geschikte locatie regio Hulshout/Westerlo/Heist o/d Berg.Wij trouwen in Hulshout en aangezien we met een strikt tijdschema zitten, mogen we niet teveel tijd verliezen met verplaatsingen.Daarom, weet er iemand...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 25-6-2009 16:35:29

Ashley
2 liedjes na openingsdans
hallo,ik ben op zoek naar leuke liedjes voor na de openignsdans om samen met men vader en daarna schoonvader te dansen. en mijn verloofde mijn zijn moeder en dan met die van mij. dus 2 liedjes in het totaal. liefst niet te traag want onze openingsdan...
Openingsdans Reacties: 3 25-6-2009 15:51:04

veerle
juwelen
hallo, hallo,Nog 44 dagen te gaan en ik heb nog geen juweel voor rond mijn nek ofzo,ik heb hier eens gelezen om eens te kijken op de site www.dorienfrutsels.nl, maar ik ben gaan kijken op de site en ze gaan helas op vakantie en maken geen juwelen mee...
Kledij - Accessoires Reacties: 21 25-6-2009 15:12:27

Marijke
verpersoonlijken van burgerlijk huwelijk
Ik ben op zoek naar leuke ideeën om ons burgerlijk huwelijk een persoonlijke toets te geven.Wie heeft er leuke voorstellen?
Ideeën Reacties: 6 25-6-2009 14:48:09

MYRIAM
trouwkleed maat 46
Ik verkoop mijn bruidsjurk, een Simba maat 46 van Marylise voor een schappelijke prijs. Wil je enkele foto's van de jurk zien, dan mail je me maar. Via de link zie al de foto in de catalogus op pagina 16http://www.marylise.net/img/pdf/Marylise_2008_w...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 25-6-2009 14:35:17

sofie
wie avondfeest en wie op drinkfeest
hallo, een vraagje...We zijn aan het rondkijken voor een feestzaal, maar weten niet goed welke mensen we wanneer laten komen. Nl, mijn familie bestaat uit +/-100 personen en mijn aanstaande zijn familie bestaat uit +/-20 personen. We hadden gedacht o...
Ideeën Reacties: 2 25-6-2009 14:33:34

MYRIAM
TROUW Limburg
Hallo iedereen, hebben ons huwelijk achter de rug en moet nogmaals zeggen dat alhoewel ik hier niet veel heb op geschreven, ik hier wel héél nuttige informatie heb kunnen afhalen. Daarom even kort samengevat hoe wij onze dag gevierd hebben ...
Andere Reacties: 4 25-6-2009 14:32:27

MYRIAM
TROUW Limburg
Hallo iedereen, hebben ons huwelijk achter de rug en moet nogmaals zeggen dat alhoewel ik hier niet veel heb op geschreven, ik hier wel héél nuttige informatie heb kunnen afhalen. Daarom even kort samengevat hoe wij onze dag gevierd hebben ...
Andere Reacties: 0 25-6-2009 14:32:26

Isabelle
lang wachten op foto-album
Hallo,ik vroeg me af: zijn er nog mensen die zo lang moeten wachten op hun foto-album. Wij zijn vorig jaar in oktober getrouwd en nu hebben we nog onze foto-album niet. De fotograaf zegt nog een 2tal weken geduld. Normaalgezien was dit eerst voorzien...
Fotografie Reacties: 11 25-6-2009 13:32:04

sophie
getuige
dag allen,even een dom vraagje stellen: wat moet de getuige precies doen buiten zijn handtekening zetten? zijn er nog verplichtingen of gebruiken?bedankt voor het antwoord!
Ceremonie Reacties: 5 25-6-2009 12:42:50

Lorianne
@ Petra - schilderezels
hey,goh ik denk toch een 15-20. Hoeveel hebben jullie er? hoeveel vragen jullie en van waar zijn jullie?x
Andere Reacties: 1 25-6-2009 12:00:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...