Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Synthia
houten treintjes
Hallo,Wij zouden onze tafels graag allemaal de naam van een station tussen Ieper en Leuven geven. In het begin van onze relatie spoorden wij nogal vaak tss deze twee stations...Weet er iemand waar ik ergens houten treintjes zou kunnen kopen om op de ...
Ideeën Reacties: 8 22-6-2009 16:13:20

Kim
Fortune cookies
Hoi,Even een waarschuwing voor de site fortune cookies waar je een huwelijksbox kan bestellen met verschillende soorten bedankingen in voor 8,50 euro!Ik heb deze box besteld en betaald eind mei, op de site staat een leveringstermijn van 3 tot 7 werkd...
Andere Reacties: 0 22-6-2009 16:11:52

jessica
waar kopen jullie je fotoalbum?
ken iemand een website of zo waar je foto-albums kan bestellen? liefst met koffer
Andere Reacties: 1 22-6-2009 16:07:29

jessica
hoeveel spenderen jullie aan het dessert?
wij hebben een forfait voor 65 euro, luxe bbq en alle drank in, ook speciale bieren, van 20u tot 2u, daarna moeten we per fles betalen. Maar we twijfelen nog over dessert, is weer 10 euro extra. Goedkoopste is 3,50 p.p. voor chocoladefontein of zo, m...
Andere Reacties: 11 22-6-2009 16:01:46

wendy
binnenlocaties omgeving sint-truiden
hallo,ik ben wendy en ik ben op zoek naar binnen plaatsen om fotos te trekken omgeving sint-truiden.iemand sugesties?groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 1 22-6-2009 15:44:50

Dorien
Wat tussen kerk en feest met de genodigden?
Hey iedereen,Mijn vriend en ik willen op een zaterdag trouwen. Dan is het in onze gemeente markt en van kleinsaf aan is het mijn droom geweest dan te trouwen. Net zoals ik steeds stond te kijken als er een getrouwd koppel uit het gemeentehuis en de k...
Voorbereiding Reacties: 7 22-6-2009 15:38:01

Dorien
Vervoer in buurt van Hamme
Hey iedereen,Weet er iemand waar wij betaalbaar vervoer kunnen vinden in de buurt van Hamme (Oost-Vlaanderen)?Alvast bedankt!Mvg,Dorien
Ceremonie Reacties: 5 22-6-2009 15:16:37

Dorien
Kapper dicht bij je woonplaats of op half uurtje rijden?
Hey iedereen,Ik had eventjes willen vragen aan de getrouwden onder ons hoeveel tijd je hebt voor je kapsel te laten doen? Het is namelijk zo dat ik steeds naar de client te Antwerpen ga, ben daar tijdens mijn studieperiode steeds geweest en blijf er ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 22-6-2009 15:11:39

Dorien
Fotolocaties in de buurt van Hamme
Hey,Kent iemand leuke binnen en buiten locaties in de buurt van Hamme (Oost-Vlaanderen) voor de huwelijksfoto's? Het park van Sint-Niklaas is bijvoorbeeld heel mooi. Maar ik krijg het idee dat dat niet meer origineel is. Kan iemand ons helpen?Alvast ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 22-6-2009 15:08:15

Dorien
Zaal in de buurt van Hamme + overnachten of naar huis?
Hey iedereen!Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in de zomer (een exacte datum moet nog bepaald worden). Wij zijn echter al vollop aan het zoeken naar de geschikte zaal. Graag had ik hierbij willen vragen welke zalen jullie kennen in de buurt van ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 22-6-2009 15:05:51

Dorien
Zaal in de buurt van Hamme + overnachten of naar huis?
Hey iedereen!Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in de zomer (een exacte datum moet nog bepaald worden). Wij zijn echter al vollop aan het zoeken naar de geschikte zaal. Graag had ik hierbij willen vragen welke zalen jullie kennen in de buurt van ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-6-2009 15:05:49

Dorien
Adresjes regio Hamme (Oost-Vlaanderen)
Hey iedereen,Wie kan mij helpen met adresjes van winkels met bruidskledij? Wij zijn van Hamme (Oost-Vlaanderen). Ik ken enkel Rachel in Temse. Wie heeft met deze winkel ervaring of kan mij aan nog andere adresjes helpen?Alvast hartelijk bedankt!Mvg,D...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-6-2009 14:54:00

jessica
foto-album met koffer gezocht
dag bruidjes,weet iemand waar je op internet mooie, goedkope fotoalbums met koffer kan bestellen? Een site of zo?Groetjes Jess
Andere Reacties: 0 22-6-2009 14:39:13

ariadne
annulatie reis omwille van huwelijk
Beste bruidjes,begin dit jaar hebben wij een weekje tussenuit gepland, toen nog niet wetende dat we gingen trouwen. In maart heeft mijn ventje me ten huwelijk gevraagd, en hebben we de datum 5 september gekozen, omwille van de mogelijkheid op mooi we...
Andere Reacties: 0 22-6-2009 13:56:00

jessica
bruidstaart limburg
Dag medebruidjes,Ik wil graag een bruidstaart, maar we zijn met 150 personen. Iemand enig idee wat dit kost?? en iemand een goeie tip waar je dat kan laten doen? kan dat ook gewoon bij een bakker besteld? En hoeveel kost het dan per persoon?
Andere Reacties: 5 22-6-2009 13:26:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...