Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabrina
waar in het misboekje zetten " je mag de bruid kussen"
hallo,mijn misboekje is af maar nu heb ik gezien dat ik het belangrijkste vergeten ben.Wanneer zegt de pastoor " je mag de bruid kussen"?Is dat na de ringen ? Of op het einde van de mis of ergens anders,groetjes sabrina
Ceremonie Reacties: 7 21-6-2009 21:15:38

lesley
1 dag gehuwd
Beste bruidjes, we hebben gisteren een fantastische dag gehad!Het weer viel reuze mee, we hebben prachtige fotos laten nemen, mijn kleed was perfect, het avondfeest was dik in orde!Morgen vertrekken we op vakantie met onze dochter.Aan alle toekomstig...
Andere Reacties: 1 21-6-2009 19:46:12

Fien
zonnebank Gent
Hey!Ik ben op zoek naar een zonnebankcentrum waar er iemand is die mij kan helpen. Ik ben nog nooit onder een zonnebank geweest (ben daar eigenlijk ook wel redelijk tegen, maar met het weer van tegenwoordig zal ik maar niet hopen op een schoon natuur...
Andere Reacties: 1 21-6-2009 19:41:11

jessica
limousineman zandhoven
Hallo allemaal,Wij gaan waarschijnlijk een limousine huren via de limousineman in Zandhoven.Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?Groetjes
Andere Reacties: 0 21-6-2009 17:37:46

Ibe
Feestzaal reagio Aarschot-Diest-Tienen
Hallo mede-bruidjes :-)ik ben sinds een weekje verloofd en de zoektocht naar een zaal kan beginnen. We zouden graag in mei of juni 2010 trouwen (de datum is niet zo erg van belang) in de regio Aarschot-Diest.Ik had deze zelf al gevonden maar misschi...
Andere Reacties: 10 21-6-2009 15:06:52

Sabrina
tafelschikking, vrouw links of rechts van de man
hallo, in de feestzaal kunnen jullie me zeggen of de vrouw links of rechts van de man moeten zitten,groetjes
Andere Reacties: 2 21-6-2009 13:25:19

Isabel
Moet de kostuum van mijn ventje passen bij mijn kleed?
Hallo allemaalIk heb een vraagje...Ik trouw in een kleed van Linea R. De bovenkant is wit en de rok is bruin. Ik had gehoopt mijn ventje in een bruin pak te kunnen steken zonder dat hij vermoedens heeft over mijn kleed natuurlijk, maar hij blijft b...
Kledij - Bruidegom Reacties: 14 21-6-2009 13:00:00

Nele
tekstje bedanking getuigen
Hoi bruidjes,Op 6 juni zijn wij getrouwd en we willen graag onze getuigen bedanken met een kadootje.Ik zoek nog een mooi tekstje dat hier bijgevoegd kan worden. Iemand ideetjes?
Andere Reacties: 1 21-6-2009 12:30:45

Els
ervaringen BC Limo uit Gent?
Hey iedereen! Wie van jullie heeft ervaring (positief of negatief) met BC Limo uit Gent? Wij overwegen om daar wagens en ceremoniemeester te nemen, maar ik wil ook graag hier eerst eens naar de ervaringen luisteren (lezen). Els17-7-10
Ceremonie Reacties: 1 21-6-2009 12:03:30

regina
Kostuum
Hey iedereeen. Binnenkort gaat mijn man-to-be zijn kostuum zoeken. Hebben jullie goede adresjes om eens te gaan kijken in het Antwerpse? Groetjes!
Andere Reacties: 3 21-6-2009 9:46:51

leen
wanneer bedanking ouders geven?
HalloWij zullen op de dag zelf, een fotokader geven aan de ouders om ze te bedanken, met een foto van tijdens de fotoreportage.Wanneer wordt die gegeven 's avonds? Voor het dessert? Of wanneer juist?gr
Andere Reacties: 2 20-6-2009 23:03:32

Inge
Fotoalbum
Hallo. Ik ben op zoek naar een fotoalbum. Als ik die bij een fotograaf ga kopen, dan kost zoiets als snel 150 tot 300 euro. Weet iemand misschien waar ik een goedkopere maar even degelijk exemplaar kan vinden?
Fotografie Reacties: 8 20-6-2009 22:31:47

Melissa
Trouwkleed le Chapeau
Hoi iedereen,Ik ben vandaag naar le Chapeau geweest om eens te kijken voor een trouwkleed, en wou dit toch wel even kwijt. Ik ben daar super geholpen (had wel een afspraak gemaakt)Ze zijn daar echt heel klantvriendelijk en ze laten het zeker niet mer...
Andere Reacties: 7 20-6-2009 21:57:33

Claudia
twijfels over trouwkleed??
Met nog 7 dagen op de teller komt alles wat korter bij..De zenuwen zijn goed aanwezig en...twijfels over mijn kleed ! Heeft er nog iemand dit (gehad)?? Ik blijf maar denken dat ik mss niet het juiste kleed heb gekozen, wat als niemand mij een mooie b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-6-2009 20:34:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...