Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jennifer
disney
Hello bruidjes, Heeft iemand van jullie ook Disney gekozen als thema voor het avondfeest? Hoe versieren jullie de tafels (met beeldjes, pluche beeldjes,...?) en ik zoek ook een winkel (liefst in Belgie )waar ik zulke spulletjes kan vinden?Kan iemand ...
Ideeën Reacties: 2 23-6-2009 15:05:15

leen
menu kaart
HalloZijn er nog die geen menukaarten op tafel plaatsen?
Andere Reacties: 11 23-6-2009 14:52:35

Sabrina
menukaart hoe opstellen ??
hallo, ik ben bezig met mijn menukaart maar we geven ook een kaasbuffet voor in de late uurtjes en ik vraag me af of dit ook op de menukaart moet staan,groetjes
Ideeën Reacties: 2 23-6-2009 14:35:36

Daisy
gezocht videograaf
hallo iedereen,wij zijn nog op zoek naar iemand die kan komen filmen op ons huwelijk.wij trouwen op 25/09/2009 in Halle.wie is er nog vrij en wat zijn jullie prijzen.wij trouwen voor de wet en de kerk.en aan de getrouwde koppeltjes , wie hadden julli...
Video Reacties: 8 23-6-2009 14:20:11

maaike
kapper in het Mechelse
Ik trouw in oktober en ben nog wanhopig op zoek naar een kapper. Wegens een aantal miskapsels in het verleden ben ik enorm fragiel voor mijn bruidskapsel. Ik weet perfect wat ik wil, alleen een kapper zou mss handig zijn. Als er iemand van jullie erg...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 23-6-2009 14:12:19

cynthia
Wie heeft ervaring met grote receptie ipv avondfeest?
Hoiwij willen trouwen op 14/05/2010. Aangezien wij 3 kindjes hebben, die wij graag bij heel het gebeuren willen betrekken, zijn wij niet van plan een receptie en groot avondfeest dat tot in de vroege uurtjes duurt, te geven. Daarom zouden wij graag e...
Andere Reacties: 5 23-6-2009 14:06:52

Kim
originele locaties
Hoi, wij zijn op zoek naar leuke, originele locaties regio Heist-op/den-Berg voor onze fotosessie. Geen clichés dus.Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 2 23-6-2009 13:19:37

Isabel
Suitekledij ; huren ; outletwinkel
Hallo dametjes ;-))ik ga op naar de 5 maanden voor ons huwelijk. Terug tijd om weer het één en ander te regelen....zoals de kledij voor de suite. Voor de heren is dit gemakkelijk, zij gaan een pak huren. Maar hoe kunnen we de dames mooi en...
Kledij - Suite Reacties: 2 23-6-2009 12:19:02

Ellen
Gilet kostuum ontbreekt
Help, ik moet het gewoon even kwijt. Reeds maanden geleden hebben we een mooi kostuum gevonden voor Jef, mijn toekomstige. Alles besteld, mooie combinatie gevonden van kostuum, hemd en een speciale gilet met das in dezelfde stof. Toen we de laatste k...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 23-6-2009 12:11:58

Eef
27 juni 2009 foto's
Hoi bruidjes,wij trouwen deze zaterdag. Nu zijn er berichten waar op staat dat het 75% kans gaat regenen. Hebben jullie inspiratie voor toffe binnenlocaties voor de foto's? Regio Stabroek, Kapellen, Ekeren, Antwerpen, Schilde?Wij wilden onze buitenfo...
Andere Reacties: 7 23-6-2009 11:57:17

ariadne
trouwbus
hebben jullie tips voor het huren van een trouwbus? niet te duur en we zijn met maximum 20personen.groetjes05/09/2009
Ceremonie Reacties: 3 23-6-2009 11:53:01

Sophie
tekst uitnodiging
Hey Bruidjes,Na lang nadenken hebben we een tekst gevonden voor onze uitnodigingen. Ik zou graag weten wat jullie ervan vinden!Eindeloos verliefd kondigen wij ons huwelijk aan. Met een glimlacht die nooit voorbij zal gaan. Belofte van liefde, belofte...
Andere Reacties: 2 23-6-2009 11:02:20

Nicky
Winterbruidjes?
Hello,Het forum zit vol zomerbruidjes, maar wie trouwt er net als ik in de winter? Hoe ver staan jullie? En werken jullie rond een thema?Groetjes,Nicky28/11/2009
Andere Reacties: 8 23-6-2009 11:01:24

Lindsey
bellenblaasjes
heey bruidjes en gommetjes,Vandaag hebben we onze bellenblaasjes ontvangen. We hebben 2 weken ( na betaling ) moeten wachten.. ze komen van www.Bedankjes.nl. Ze geven een hele goeie service en zijn goeiekoop. Echte aanrader dus!Nog 52 daagjes!
Andere Reacties: 0 23-6-2009 10:16:02

Daisy
fotolocaties binnen omgeving herentals
Hey iedereen,Voor de buitenlocaties voor onze foto's hebben wij de toeristentoren in herentals gekozen en de jachthaven.Maar wij trouwen in oktober, dus moeten zowiezo voor de zekerheid binnenlocaties voorzien.Dit vind ik echt heel erg moeilijk, vres...
Andere Reacties: 2 23-6-2009 9:31:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...