Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Kerk
Beste bruidjes, Wij hebben aan de kerk een ijskarretje besteld voor de mensen een ijsje te geven daar naar de mis geweest zijn. Nu stel ik me de vraag, zou ik dan nog een extra geschenkje voorzien voor de kindjes, als zij ook al een ijsje krijgen?Wa...
Andere Reacties: 6 24-6-2009 10:33:21

Joke
Verslag + foto's 30 mei 2009
Dag bruidjes Na onze fantastische zonnige trouwdag en zalige huwelijksreis op de Kaapverdische eilanden kom ik hier een kort verslagje brengen van 'onze dag'.'S morgens toen Nicky aanbelde bij mijn ouders aan de deur gierden de zenuwen door mijn lijf...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 24-6-2009 10:25:19

Alexandra
Foto bruidsjurk Ian Stuart
Dag medebruidjes,Misschien een rare vraag, maar ik heb ergens in een boekje een bepaalde foto van een kleed gezien en ik vind die nergens meer terug, dus ik vroeg me af of iemand van jullie wist waar ik die foto kan vinden (ergens online of via email...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 24-6-2009 9:49:03

Carolina
gezocht VW T2 of T1 (samba) busje
Ik ben nog op zoek naar iemand met een VW busje die wil rijden op onze trouw op zaterdag 1 augustus. (wij zijn van Lille, traject van 15 à 20 km en dit zal van 12u tot max. 16u duren) één T2 mag ik van een collega gebruiken. nog een...
Andere Reacties: 1 24-6-2009 1:11:16

Mandy
Wie trouwt er nog op 10/04/2010?
Het is altijd leuk om te weten wie er nog trouwt op dezelfde dag als ons.Zoja, wat ligt er bij jullie al allemaal vast?Groetjes!
Andere Reacties: 5 23-6-2009 21:17:33

katrien
Gezocht: kleedje voor wettelijke trouw
Dag dames,Deze zomer trouwen mijn vriend en ik voor de wet. Volgend jaar voor de kerk... Mn trouwjurk wil ik voor de eerste keer dragen voor de kerk. Ik ben op zoek naar een leuke, mooie jurk voor de wettelijke trouw die geen stukken van mensen kost....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-6-2009 21:00:33

Sabrina
menukaart voor de kinderen
hallo,de kindjes hebben een apart menu (kindermenu)maar nu zou ik voor hen zelf een menukaart willen maken maar ik heb geen idee hoe,kunnen jullie me helpen,groetjes
Ideeën Reacties: 1 23-6-2009 20:35:03

ariadne
zangeres gezocht
ik ben op zoek naar een zangeres voor tijdens onze receptie.Het mag niet iemand zijn die de aandacht naar zich toe trekt, dus niet echt "een optreden" (want dat krijgen we nadien op onze fuif), maar iemand die op de achtergrond mooie lieder...
Muziek - Live Reacties: 11 23-6-2009 17:40:14

veronique
budgetvriendelijke zaal zonder catering
Hallo,ik ben op zoek naar een betaalbare (tussen 200€ en 900€) feestzaal voor mijn ouders: ze zouden trouwen in augustus-september 2010.De zaal zou zonder catering moeten kunnen, liefst in de regio Antwerpen. Gezellig en liefst met tuin o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 23-6-2009 17:28:50

Jill
Spulletjes te koop
Hoi bruidjes,Onze trouwdag zit er jammer genoeg op, maar hij was fantastisch, een dag om nooit te vergeten!Nu onze dag voorbij is, verkopen we een aantal spulletjes waar we sommigen onder jullie misschien wel mee kunnen verder helpen.1 x rode loper: ...
Andere Reacties: 6 23-6-2009 17:03:41

Stephanie
wat betalen jullie voor de muziek (kerk)
Hallo bruidjes,Ik vroeg me af aan welk bedrag ik zo moet denken als ik muzikanten vraag om de muzikale omlijsting van onze trouwmis te doen. Wat hebben jullie betaald en wat had je daarvoor?Bedankt!
Andere Reacties: 5 23-6-2009 16:31:28

Nathalie
binnenlocatie foto's diest/schaffen
hallo,omdat de weersvoorspelling voor nu zaterdag nogal tegenvallen ben ik op zoek naar een binnenlocatie voor foto's in de regio diest/Schaffen. onze feestzaal ligt daar immers en we gingen eerst voor aan de halve maan of de ruïne van die kerk ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 23-6-2009 15:38:42

Heidi
Bruidskleed afgehaald
Hey bruidjes, heb net mijn kleed nog gepast en afgehaald, het is echt prachtig!Het pastte al van de eerste pasbeurt perfect moest enkel nog wat ingekort en zelfs ter plekke nog vanboven wat ingemaakt.Het plaatje klopt nu volledig, enkel mijn kapsel n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-6-2009 15:37:48

Dorien
Cabrio - Mini Cooper gezocht voor ceremonie!
Hey iedereen,Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen. Graag zouden bij een cabrio gebruiken als ceremoniewagen. Mijn interesse gaat uit naar een mini cooper cabrio (s). Weet iemand waar wij deze zouden kunnen huren? Of kennen jullie misschien iem...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 23-6-2009 15:33:37

Dorien
Parkhotel Lokeren
Hey iedereen,Ik ben op zoek naar contactgegevens van Parkhotel Lokeren. De website www.parkhotellokeren.be en info@parkhotellokeren.be lijken niet meer te bestaan. Ik heb wel enkele krantenartikels teruggevonden van in 2007, dat het hotel te koop sto...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-6-2009 15:31:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...