Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

schatje
Koets omgeving Landen
Hallo!We trouwen volgend jaar en zouden graag in een koets vervoerd worden.Kennen jullie mischien iemand in de omgeving van Landen met een koets voor 2-4 personen. Het hoeft geen echte "trouw"koets te zijn. Kan heel mooi zijn als ze met blo...
Ceremonie Reacties: 2 24-7-2009 19:58:11

Ronny
Fotograaf in Limburg
Hallo,Wij trouwen in augustus 2010. We moeten nog heel wat regelen en zijn op dit moment een goede maar betaalbare fotograaf aan het zoeken. Kennen jullie interessante adresjes?Alvast bedankt !!
Fotografie Reacties: 13 24-7-2009 19:36:18

Tine
zalen in het Antwerpse
Iemand ervaring met volgende feestzalen:- De Lisper - Boechout- Familia - Nijlen- Lawrence - Wijnegem- De Klaverhoeve - Emblem- Nilania - NijlenAlle info welkom!Tine
Andere Reacties: 3 24-7-2009 18:58:10

Nele
feestzaal zuid oost-vlaanderen
Hey iedereen,Wij gaan volgend jaar in de zomer trouwen en zijn nu op zoek naar een feestzaal in de regio zuid oost-vlaanderen. Iemand goede ervaringen met bepaalde feestzalen? ook informatie ivm prijzen zeer welkom.groetjesNele
Andere Reacties: 11 24-7-2009 16:42:42

Wendy
zaal la ramee
lieve bruidjes,Heeft iemand ervaring met de zaal La Ramee in jodoigne? Lijkt me een prachtige zaal maar hoe is het eten er?Bedankt voor jullie berichten!
Andere Reacties: 3 24-7-2009 16:18:21

Katrien
scheren benen
Hallo,Normaal gezien scheer ik mijn benen met een scheermesje en scheerschuim....zijn er bruidjes die dit ook gewoon doen de dag voor hun huwelijk of gaan de meesten van jullie toch naar een centrum om ze te laten waxen?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 5 24-7-2009 16:18:14

Kimberly
Mooie juwelen van Victoria voor je huwelijk
Hallo bruidjes!Ik ben kimberly en sinds kort ben ik actief als victoria consulente.Voor de mensen die victoria nog niet kennen: Victoria is een belgische onderneming dat unieke en kwaliteitsvolle juwelen voorstelt bij de klant thuis.De collectie bere...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 24-7-2009 14:35:02

Ilse
Tekst Bij Wegwerpcamera
Hallo bruidjes,Nog 3 weken op de teller. Spannend hoor. Ik heb een wegwerpcamera voorzien voor op elke tafel. Nu had ik hier graag een leuk tekstje of gedichtje bijgezet. Heeft er iemand voorbeelden of ideetjes?Alvast bedankt.Ilse14/08/2009
Andere Reacties: 2 24-7-2009 13:58:49

Jessica
Goede traiteur in Limburg gezocht
Hoi allemaalOok ik hoor nu bij het groepje. ;-) We gaan volgend jaar trouwen en ben nu dus op zoek naar een goede traiteur.Iemand suggesties?GroetjesJessica
Andere Reacties: 11 24-7-2009 13:35:21

Katrien
intredelied
Hallo,Mijn vriend en de suite komen binnen op een lied, maar mijn vader en ik komen op een ander (specialer) nummer binnen. Maar in de meeste misboekjes staat er "intredelied"...Hoe doe je dat dan als je er eigenlijk twee hebt?Groetjes
Andere Reacties: 3 24-7-2009 13:15:03

Katrien
volgorde
nog eens effe een stomme vraag ivm de volgorde...is het kapper, kleed, make up????Groetjes
Andere Reacties: 6 24-7-2009 13:13:34

Katrien
ringen
Hallo,Hoe lang op voorhand gaan jullie kijken voor de ringen???Groetjes
Andere Reacties: 7 24-7-2009 13:12:45

karin
Visagiste gezocht!!!
Hallo iedereen;-)Op 12/09/09 is de grote dag,ik ben nog steeds op zoek naar een visagiste voor het opmaken en liefst met waterproof make-up,ééntje die er extra lang op blijft zitten,met produkten van mac of make-up for ever?! Iemand ervarin...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 24-7-2009 12:15:26

vanessa
Foto's
hej bruidjes en gommetjes,ondertussen zijn wij al 2 maandjes getrouwd, de foto's doen ons nog steeds nagenieten :) we hadden er al een deel die door vrienden/familie werden genomen, maar nu eindelijk de 'echte' foto's :)de foto's van de fotografen li...
Andere Reacties: 11 24-7-2009 11:50:09

Sylvie
Burgerlijk Huwelijk
Hey iedereen,De aangifte is ondertussen al een tijdje gedaan; datum en uur staan vast..Maar nu viel ineens mijn frank dat er eigenlijk niemand gezegd heeft wat er van ons verwacht wordt op het stadhuis.Moeten we al klaarzitten of is het binnekomen oo...
Andere Reacties: 2 24-7-2009 11:33:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...