Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Natalie
Hof Ten Daele - Herzele (Hillegem)
Wij hebben net een bezoek gebracht aan feestzaal Hof Ten Daele in Herzele.Heeft iemand ervaring hiermee??Zijn er nog andere feestzalen die aangeraden worden in de buurt Brakel - Oudenaarde - Zottegem - Geraardsbergen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 27-7-2009 14:57:14

greet
viering
Dag bruidjes (en bruidegommen),We zijn zo wat ideekes aan het sprokkelen voor de mis...Weet iemand leuke dingen die wij/de genodigden kunnen doen tijdens de mis?Een speciale offerande, voorbeden, enz...Geen teksten heb ik nodig, maar zo iets wat een ...
Ideeën Reacties: 8 27-7-2009 14:53:50

KARIN
299 dagen
Hoi, wilde gewoon even kwijt dat we eindelijk omder de 300 dagen zitten, ik vind het zalig om met de trouw bezig te zijn en alles op het gemak te regelen. Maar zou ik ook willen dat alles volgende week al is :)GrtjsKarin22052010
Andere Reacties: 12 27-7-2009 14:40:45

Ellen
locatie Merelbeke
Hoi, bruidjes.Nog 75 dagen te gaan.:)Wij zijn nog op zoek naar een locatie rond Merelbeke. Misschien het best een binnen en buiten locatie aangezien we in Oktober trouwen. Weten zo niet direct waar we mooie foto's zouden kunnen nemen.Ellen10/10/2009
Locaties - Fotografie Reacties: 2 27-7-2009 14:32:40

jessica
aan de reeds getrouwden:hoeveel krijg je gemiddeld van je gasten
Misschien een beetje vervelende vraag, maar ik zou het toch heel graag weten. Wij trouwen komende zaterdag. (joepie!)Maar ik vraag me echt af hoeveel jullie zoals gekregen hebben per persoon?Bij ons zijn er een aantal mensen die al geld gestort hebbe...
Andere Reacties: 26 27-7-2009 14:25:52

Stella
RE: jessica ivm poortgebouw
Wij hebben bewust die zaal niet gekozen omdat we een 160 tal genodigden hebben. Wij hebben het oud gebouw als feestzaal omdat ik niet wou dat het volk verdeeld werd.
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 27-7-2009 14:18:41

Jill
CADEAU
Hallo iedereen,Wij zijn ondertussen al 6 maanden gehuwd maar ik kom toch regelmatig nog eens piepen op dit forum hoor, beetje bij beetje afkicken denk ik :-)Mijn broer trouwt volgend jaar en ik ben al een hele tijd aan het denken aan een origineel id...
Andere Reacties: 10 27-7-2009 14:00:27

Nathalie
Help, Hoe menukaartjen drukken aub!!!
Ik probeer mijn menukaartjes af te printen zonder succes!! Wij hebben dik donkerbruin papier gekozen maar helaas lukt het mij niet om de tekst zichtbaar te maken! Ik probeerde reeds wit, goud, vet, ander lettertype, ...Hebben jullie tips, aub?
Andere Reacties: 8 27-7-2009 13:54:09

Sophie
menu proeven
Hey bruidjesZijn er onder jullie die hun menu gaan proeven. Ik zou dit graag doen maar volgens mijn vriend was de zaalverantwoordelijke hier niet zo enthousiast over.Ik twijfel namelijk over 2 a 3 gerechten.GroetjesSophie
Andere Reacties: 3 27-7-2009 13:11:05

Kim
romantische locatie alternatieve viering
Hallo allemaal, Wij huwen volgend jaar en zijn op zoek naar een romantische locatie om onze viering te laten doorgaan. Wij willen het liefste huwen in de tuin van het kasteel van Saffelaeren, daar wij daar het avondfeest houden. Echter met het Belgis...
Locaties - Viering Reacties: 2 27-7-2009 12:23:56

Stella
poortgebouw oud rekem
Wij trouwen binnenkort in het Poortgebouw te Oud Rekem. Heeft er iemand ervaring met deze locatie?
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 27-7-2009 12:20:44

jessica
totale kostprijs huwelijk
Hey medebruidjes...Met nog een paar daagjes in het vooruitzicht (wij trouwen op 1 augustus) zijn we eens aan het rekenen geslagen. We hebben alles opgeteld, echt alles, huwelijksreis, kapper, schoenen, kleding, feest, pastoor, zingen in de kerk, enz...
Andere Reacties: 12 27-7-2009 12:20:04

Marjan
Goedkope feestzaal gezocht!!
Hallo allemaal,Wij trouwen volgend jaar in Juli. Na wat prijsaanvragen lijkt een trouwzaal met eten inbegrepen een dure zaak.Weten jullie een leuk, gezellig zaaltje (160man) waar je traiteur zelf kan laten komen? Of goedkopere/niet chique feestzaal m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 27-7-2009 12:02:30

Ellen
Ons dagje -verslagje en foto's-
Hellokes, Op 27 juni 2009 heb ik de mooiste dag uit mijn leven beleefd en omdat ik heel veel hulp langs dit forum gekregen heb en zelf ook altijd graag verslagjes en foto’s van andere trouwers bekeek, plaats ik ook graag mijn verslagje en foto&...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 14 27-7-2009 11:55:44

nele
broer wel of niet als getuige
hey iedereen,Ik zit met een dilemma. Oorspronkelijk dacht ik mijn broer als mijn getuige te nemen. Maar mijn vader is een tijd geleden overleden en er was een vriend die me ongeloofelijk heeft gesteund. Nu zou ik deze samen met een vriendin willen ne...
Ideeën Reacties: 5 27-7-2009 11:36:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...