Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lut
Trouwschoenen in de aanbieding
Hey!Wij zijn ondertussen 4 weken getrouwd, jippie!Nu is het jullie beurt, jippie!Ik had voor onder mijn trouwkleed schoenen gekocht, maar bij nader inzien was de kleur te donker voor mijn kleed en zaten ze me niet echt gemakkelijk (wel voor een kwart...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 18-9-2009 21:43:14

evi
bevestigingen van onze invitaties
Hallo,Wij naderen stillaan onze trouwdatum (10/10/2009) nu ik ondervindt dat onze bevestigingen er traag door komen en ik begin wat onzer te worden over ons aantal genodigden.We hebben 146 uitnodigingen verstuurd voor oze receptie en tot nog toe hebb...
Uitnodigingen Reacties: 9 18-9-2009 21:34:21

Hanneke
Neophoto - Dieter Lannau
Heeft er iemand van jullie ervaring met Neophoto - fotograaf Dieter Lannau?
Fotografie Reacties: 5 18-9-2009 21:15:16

Sara
Kasteel Van Horst
Na lang hopen, wachten en dromen heeft mijn vriend me vorige week toch nog geheel verrast met een fantastisch huwelijksaanzoek. We willen er echt onze dag van maken en daar hoort ook een heel gezellige, maar misschien ook speciale zaal bij.Mijn vrien...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-9-2009 20:04:43

Anne
Rode loper?
Iemand op zoek naar een rode loper? Ik heb er twee liggen, - ééntje van 11 meter- één van 23 meterAlletwee éénmaal gebruikt!grtjsAnne
Andere Reacties: 8 18-9-2009 19:34:16

Ans
Huwelijksreis januari: Thaliand??
Hallo allemaal,Wij zouden graag in januari op huwelijksreis willen gaan. We zijn dus nu volop aant uitkijken wat we willen. We overwegen heel hard om naar Thailand te gaan. Alleen weten we niet zo goed waar te beginnen. Ik heb allerlei brochures van ...
Huwelijksreis Reacties: 6 18-9-2009 16:16:58

isabelle
Verrassingsbrood regio Lanaken-Maaseik
We willen voor de lunch een verrassingsbrood halen (niet van de Panos). Liefst ergens Lanaken, Riemst, Maasmechelen, Rekem, Eisden, Dilsen, Maaseik.Iemand een voorstel van een goede zaak waar ze zulke verrassingsbroden maken?
Andere Reacties: 4 18-9-2009 15:58:22

katty
Rent a Priest
Hallo,zijn er momenteel nog mensen die gaan trouwen met rent a priest, wie heeft ervaring met Norbert Bethune ?? Heeft iemand al ceremonieboekjes van hen en kan je die eventueel doorsturen? alvast dank Katty
Ceremonie Reacties: 6 18-9-2009 15:41:27

Truus
Uitnodigingen AVA
Hallo iedereenZijn er onder jullie die hun uitnodigingen laten drukken hebben bij AVA? Zijn jullie tevreden met het resultaat en de service?Bedankt en veel plezier nog.Truus
Uitnodigingen Reacties: 4 18-9-2009 15:26:00

Anke
Tweede dans
Hallo iedereen,kheb even een vraagje ivm de twee dans (vader-dochter), mag die ook enkel voor bruid en vader zijn, en dan een andere dans voor de bruidegom en zijn moeder?Zoja, wat dan met de overige ouders? Danst de bruid dan nóg een liedje met...
Openingsdans Reacties: 3 18-9-2009 15:02:52

Vivian
Orginele locatie gezocht in de buurt van Zonhoven
Mijn partner en ik gaan op 12 december trouwen, het is voor ons allebei de 2de keer en willen het klein houden. We zoeken een leuke locatie in de buurt waar kids welkom zijn en waar een rolstoel ook geen probleem is. Ik had zelf al gezocht aan een b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 18-9-2009 14:40:09

Sofie
Broches-Corsages
Hey bruidjes,Als jullie eens iets anders willen dan de klassiek corsage in de vorm van een bloem, heb ik mss hier wel een tip voor jullie.Op www.kleinezebra.com vind je leuke alternatieven, zoals een vlinder of andere broches/corsages of button.Of op...
Bruidsboeket Reacties: 0 18-9-2009 13:56:40

joke
tafeldecoratie
hey!Heeft er iemand goede ideeën om de tafel te decoreren? Alsook wat voor muziek we best spelen tijdens het diner?Groetjes!
Ideeën Reacties: 2 18-9-2009 13:55:46

Dorien
TIP : 27 September - Huwelijksbeurs te Diest - Karteria!
Hallo allemaal!Voor de bruidjes en bruidegommetjes die wat inspiratie willen op doen voor hun huwelijk... Zondag 27 september is het in Karteria Diest huwelijksbeurs! Wat valt er te zien?Juweliers , bruidskledij , kappers (waaronder ikzelf) , schoonh...
Ideeën Reacties: 1 18-9-2009 13:39:06

Sylvie
Twee maanden getrouwd en ik voel me niet zo goed
Hallo,Wij zijn twee maanden geleden getrouwd en zijn enkele dagen daarna op huwelijksreis vertrokken. Wij woonden nog niet samen voor onze trouw dus het was de eerste keer dat we in ons nieuwe huisje sliepen. De dag na onze trouw heb ik een hele dag ...
Andere Reacties: 10 18-9-2009 13:17:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...