Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cynthia
Dj's Sonatek
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Sonatek.Of hebben jullie nog aanraders regio West-Vlaanderen?BedanktGroetjes van Cynthia
Andere Reacties: 3 21-9-2009 20:41:03

Anne
Rode loper van 23 meter te koop
Hoi Bruidjes,ik heb nog een rode loper van 23 meter liggen, éénmaal gebruikt, het regende niet. Ik vraag er 55 euro voor, ben van Lille, Kempen omgeving Herentals.Mijn e-mail : bellens.anne@gmail.comgrtjsAnne
Andere Reacties: 6 21-9-2009 20:37:16

Elsie
live-muziek
Hallo,Wij trouwen september volgend jaar en ik zou graag tijdens de viering en receptie iemand hebben die live zingt. Iemand voorstellen? Welk budget moet daarvoor voorzien worden? (West-Vlaanderen)Alvast bedankt!
Muziek - Live Reacties: 21 21-9-2009 20:27:57

Nele
goede winkels bruidskledij limburg?
Na het lezen van enkele alarmerende berichtjes over winkels waar ze trouwkleedjes verkopen hier op het forum ben ik toch een beetje ongerust geworden...Ik trouw volgend jaar in juli en ben volop aan het kijken voor een kleedje. Ik ben al bij Maxim's ...
Andere Reacties: 12 21-9-2009 19:03:55

Petra
Trouwjurk San Patrick te koop!!
HalloNog op zoek naar een trouwjurk?Ik verkoop mijn jurk van San Patrick. Ik ben op 23 mei 2009 getrouwd. Het kleed heeft een sleep, is gebroken wit en van wilde zijde. De maat is 38 (ik ben 1m65 groot). Ik verkoop ook de bijhorende lange sluier.Voor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-9-2009 18:31:44

Daisy
heliumfleske ballonnen
Hey iedereen,Weten jullie ergens in de kempen of provincie antwerpen waar ze kleine heliumfleskes verkopen voor max 50 ballonnen op te blazen?Groetjes van een fel aftellend bruidje :-) (17-10-2009)
Andere Reacties: 5 21-9-2009 18:22:04

Heidi
Foto's bijbestellen
Dag bruidjes, ik wou even wat vragen. Ik heb mijn album al en ben er zeer tevreden mee maar zou graag nog wat foto's willen bijbestellen aangezien er zeer veel genomen zijn die dag en toch wel nog een eigen album wil maken. We hebben op dvd alle foto...
Fotografie Reacties: 9 21-9-2009 18:13:01

H
Blauw suitekleed PRONOVIAS te koop (maat 46)
Prachtig blauw suitekleedje PRONOVIAS te koop (maat 46), foto's op aanvraag (geef je email-adres door).
Kledij - Suite Reacties: 3 21-9-2009 17:57:03

Sylvie
'Just Married'
Hallo,Ik had graag ergens bikini gekocht waar 'just married' opstaat. Via internet kan je deze wel bestellen maar ze zijn al snel redelijk duur en dan ben je nog eens niet zeker dat je wel iets deftig in de plaats krijgt.Weten jullie waar ik ergens k...
Andere Reacties: 3 21-9-2009 16:57:30

katlijn
ringen Niessing
Heej bruidjeswe houden wel van de eenvoudige ringen van niessing, nu vraag ik me af in welke prijsklasse ze ongeveer zitten? Vooral model Curves spreekt me enorm aan.En kent iemand een aan te raden verkoopadres regio klein-brabant?alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 21-9-2009 16:46:58

Ilse
Huwelijkskaars, Brugge?
Wanneer hebben jullie de huwelijkskaars gekocht?We zouden eens gaan kijken in Brugge, de kaarsengieterij.Wie heeft daar ook z'n kaars gekocht? Wat is de wachttijd? Hoeveel is de prijs ong?Alle tips zijn welkom!Groetjes
Andere Reacties: 7 21-9-2009 16:42:14

Tine
Huwelijk + doop
Volgend jaar op 7 augustus trouwen mijn vriend en ik. Tegelijkertijd dopen we ons eerste kindje, dat dan ongeveer 10 maand oud zal zijn. Het wordt een huwelijksviering zonder eucharistie maar dus met een doop.Zijn er nog mensen die een huwelijk en do...
Religie Reacties: 18 21-9-2009 14:34:26

Tina
twijfels trouwjurk
Hey iedereen,Ik begin serieus te twijfelen over de keuze van mijn jurk... Ik heb er eentje met zo'n kraag en toen mijn vriendin trouwde in juni, was mijn vriend zijn opmerking dat hij het kleed wel mooi vond, maar die kraag niet (terwijl ik juist dez...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-9-2009 14:34:05

Cynthia
2 recepties of dansfeest???????
Hallo,Wij trouwen 30 april en zitten met een probleempje. Wij twijfelen of we 2 recepties gaan geven of sommigen gaan uitnodigingen enkel voor het dansfeest. Heb eens navraag gedaan in de feestzaal en als we met 2 recepties werken start de eerste r...
Voorbereiding Reacties: 14 21-9-2009 13:59:29

Ibe
Tekst/Gedicht Huwelijkskaars
Ik ben nog op zoek naar een leuke voorleestekst of gedicht bij het aansteken van de huwelijkskaars. Het tekstje 'mijn vlammetje wil erbij zijn..." werd de laatste 2 jaar al veel gebruikt door trouwers uit familie- en vriendenkring...dus graag e...
Religie Reacties: 7 21-9-2009 13:04:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...