Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
12 dagen
Nog 12 dagen te gaan!Ik ben nog redelijk rustig voor de moment, weet niet hoelang dit nog zal duren hehe! Misschien door het feit dat ik nog werk tot de woensdag ervoor dat het mijn gedachten op andere wegen zet ;)Zijn er nog die deze weken trouwen?W...
Andere Reacties: 8 21-9-2009 13:04:04

Cindy
Gastromik Sint-Truiden
Heeft er iemand ervaring bij de feestzaal Gastromik in Sint-Truiden?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-9-2009 12:34:39

Saartje
Schoenen Swarovski
Hallo iedereen,Ik zoek muiltjes met Swarovskisteentjes.Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden.Alvast bedankt
Andere Reacties: 1 21-9-2009 12:28:17

Stien
doedelzakspelers
Mijn vriend zou graag hebben dat er op een doedelzak gespeeld wordt bij het binnen en buiten gaan van de kerk. Wat denken jullie? Ervaringen?Grtjs
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 21-9-2009 11:53:53

Evie
Ariana st truiden, benjamin roberts
Hoi medebruidjes,Een tijdje geleden schreef ik dat ik nog Benjamin Roberts kleedjes wou passen in St truiden.Dit is een echte aanrader. Ze werken samen met Mia Monta in Zottegem. Zo mocht ik zeggen welke kleedjes ik mooi vond en hadden ze er van daar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-9-2009 10:59:10

Ellen
Kapster aan huis
Hoi, kent iemand een kapster (goeie) aan huis regio Meestjesland???Mijn kapster komt niet aan huis en is van bij mijn ouders toch een 20 min rijden, dus zou ik al 40 min verliezen met over en weer te rijden..grtz Ellen
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 21-9-2009 10:28:07

Channa
Maquillage Regio Waregem
Kent er iemand een goede visagiste die eventueel aan huis komt?Regio Waregem05/06/2010
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 21-9-2009 9:46:54

Tina
Tiara
Hey bruidjes,Klein vraagje : Ik ben voor het ogenblik aan het rondkijken voor een tiara.Mijn bedoeling is mijn haar voor 80 % los te laten met krolletjes, en een klein stukje vast te maken achteraan.Nu, wat ik dan het beste dat ik koop van tiara ? Zo...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 21-9-2009 9:20:40

Sarah
trouwkapster aan huis Nathalie de Bock
Heeft er iemand ervaring met trouwkapster aan huis Nathalie De Bock (regio Waasland)? Ik heb namelijk zelf geen vaste kapper en overweeg om haar te contacteren, maar zou eerst graag wat reacties willen horen.Alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 21-9-2009 7:59:34

daisy
verwelkoming door zoontje
heyy,ik heb al de teksten van ons misboekje al klaar, maar we willen de verwelkoming laten doen door mijn zoontje van 9. ik krijg geen gepaste tekst geschreven, het is zo moeilijk. zeker omdat het geen kind van ons beiden is maar van mijn vorige rela...
Ceremonie Reacties: 2 20-9-2009 22:43:00

Dorien
Eindelijk...
Hallo,Normaal gezien hadden wij zaterdag 8 augustus getrouwd geweest. Maar... op 1 augustus juist 1 week voor onze grote dag kwam mijn schoonbroer (18 jaar) in coma terecht door een autoongeluk. Onze wereld stortte in. Na maanden lang plannen, dromen...
Andere Reacties: 5 20-9-2009 22:36:20

Els
Iemand ervaring met Jasper Van Tilburgh (fotograaf)
Hoi ladies, De zoektocht naar een fotograaf is bijna ten einde. Maar voor ik definitief iets beslis, zou ik graag eens polsen of iemand van jullie ervaringen ed heeft met fotograaf Jasper Van Tilburgh (Essen).Heeft er iemand ervaringen mee?Alvast bed...
Fotografie Reacties: 0 20-9-2009 21:36:35

H
suitekleedje PRONOVIAS
Prachtig blauw suitekleedje PRONOVIAS te koop (maat 46), foto's op aanvraag (geef je email-adres door).
Andere Reacties: 2 20-9-2009 21:06:27

KARIN
tip: fede di oro
Beste medebruidjesIk ben dit weekend samen met mijn vriend naar fede di oro geweest en het is inderdaad echt echt echt de moeite om er 2 uur voor te rijden, wat een keuze, veel geduld, en zeer goede prijzen :) Ik kijk al uit nr onze ontwerpen. Nu wil...
Andere Reacties: 5 20-9-2009 20:48:20

Carolina
hotel gezocht 10 jaar samen vieren
Even iets anders. Half november zijn wij 10 jaar samen. Graag zou ik een hotelletje boeken en er een paar dagen tussenuit gaan. Heeft iemand aanraders? Liefst België of net over de grens. Of als er iemand nog andere ideetjes moest hebben ma...
Ideeën Reacties: 6 20-9-2009 17:50:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...