Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marie
Uniek bruidskleed
Dag iedereen!!!Alvast veel succes met de voorbereidingen.Mijn vriendin heeft me gevraagd om haar trouwkleed aan te bieden op dit forum. Het is een op maat gemaakte Kaat Tilley. Het is een ongelooflijk prachtig bordeaux kleed en ik schat het rond maat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-9-2009 14:31:03

Sophie
Tafelnamen
Hallo!!!Hebben jullie leuke voorstellen voor tafelnamen ???We blijven ons hoofd er maar over breken ;-)
Andere Reacties: 16 23-9-2009 13:49:48

Cindy
magic entertainer
Hallo iedereen,Heeft er iemand van jullie al ervaring met een goochelaar op een trouwfeest. Heb net gelezen dat dit populairder wordt om wat sfeer te brengen tijdens receptie en diner.Lijkt mij idd wel leuk. Laten jullie mij iets weten?Thanks alvastC...
Andere Reacties: 2 23-9-2009 13:34:14

Sara
Nog 2 dagen
Hallo medebruidjes...Bij mij en mijn aanstaande beginnen de zenuwen nu echt in alle hevigheid toe te slaan... Overmorgen (vrijdag 25 september)wordt onze dag, dus de spanningen zijn bijna niet meer uit de houden! Ik ben nu ook vrij van mijn werk, dus...
Andere Reacties: 6 23-9-2009 11:41:06

Katrien
It'll gonna be a rainy day
Hoi iedereenDe laatste 10 dagen vandaag...Nu, ik was nieuwsgierig naar het weer en ben naar de weersvoorspelling gaan zien en het ziet er jammer genoeg niet goed uit.Als ik mag geloven wat ze zeggen, dan moeten we op zoek gaan naar paraplu's!Snif... ...
Andere Reacties: 7 23-9-2009 9:50:08

nele
@ Els
Dag Els,Dat er mensen die zo cru en onbeleefd zijn. Dat zij dan maar hun dikke nek en alles in hun "duur" kleedje steken. Jij weet wat belangrijk is en waar je je goed in voelt. Ben eerlijk gezegd geschokt dat er mensen zo een uitspraken du...
Andere Reacties: 15 23-9-2009 8:48:34

Bart
tekst vr uitnodiging vr huwelijksmis vr onze kids hun klasgenootjes en voetbalvriendjes
Hey, Wij trouwen bnn dik 2 weken. We hebben 2 kinderen. Graag willen we hun klasgenootjes en vriendjes van de voetbal via een briefje uitnodigen vr de huwelijksmis. Iemand een idee hoe we dit kunnen formuleren?Alvast bedanktMelissa en Bart 10/10/09
Ideeën Reacties: 9 22-9-2009 23:50:59

Hanneke
Boetiek Lief
Ik heb een maand geleden mijn trouwkleed besteld bij Boetiek Lief (wij trouwen volgend jaar in mei), maar nu lees ik hier zoveel negatieve commentaar over deze winkel en begin ik dus toch wel wat te panikeren! Ik heb de helft van de prijs al als voor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 22-9-2009 21:20:59

H
Blauw suitekleed PRONOVIAS te koop (maat 46)
Prachtig blauw suitekleedje PRONOVIAS te koop (maat 46), foto's op aanvraag (geef je email-adres door).
Kledij - Suite Reacties: 0 22-9-2009 20:35:38

Sarah
zaal l'écurie - aartselaar
Iemand ervaring met zaal L'écurie in Aartselaar? En vooral dan de huis-dj, want blijkbaar moet je die erbij nemen als je geen toeslag wil betalen??De locatie lijkt me erg mooi te zijn, we gaan deze eens kijken ter plaatse, maar ik zou al graag e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-9-2009 19:42:25

Cindy
trouwkleed verkopen
Hey iedereen,Ondertussen zijn wij al 101 dagen getrouwd, mijn kleedje is mooi gekuisd en nu ben ik erover aan't denken om het te verkopen.Weet iemand hoe je dit best aanpakt? Is er niet zo'n 2e hands trouwkledij winkel waaraan je je trouwkleed kan ve...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 22-9-2009 17:55:06

Sofie
Feestzaal - Salons Van Bogaert
Beste,Heeft iemand al ervaring met salons van Bogaert in Temse? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-9-2009 16:45:22

Vivian
Trouwfeest thuis
hallo, heeft al iemand een trouwfeest thuis meegemaakt of gegeven? Wij willen na de gemeente (er is geen kerkelijk huwelijk) eventueel bij ons thuis gaan eten, het eten laten verzorgen door een traiteur. en dan nadien eventueel naar een zaaltje waar ...
Andere Reacties: 5 22-9-2009 16:27:59

Nathalie
Gastenboek
Dag bruidjes,ik wou eens polsen wie van jullie er gebruik zal maken van een videogastenboek. Mij lijkt het wel een leuk idee, maar mijn verloofde is er niet zo voor te vinden.Groetjes
Ideeën Reacties: 5 22-9-2009 14:56:23

Marleen
Trouwlocatie
Hi,Wij plannen onze trouw volgende zomer.We willen absoluut 'out of the box' ons eigen ding doen, maar nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn, zeker als je het budget onder controle wil houden.We zoeken dus nog steeds een toffe/sprookjesachtige &...
Locatie Reacties: 4 22-9-2009 14:44:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...