Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
24 dagen
nog 24 dagen te gaan....jaja, bezig met de laatste voorbereidingen....kdenk dat het vantweekend onze vrijgezellenavond zal zijn.10/10/2009
Andere Reacties: 5 16-9-2009 13:41:11

Ilse
Waar naartoe huwelijksreis? Kos?
Hallo bruidjes,M'n toekomstig ventje en ik zijn gek op Griekenland. Nu zijn we aan het denken om op huwelijksreis te gaan nr Kos. Wie is daar al geweest? Is dit een mooi en romantisch eiland? Alle tips zijn zeker welkom.GroetjesI
Huwelijksreis Reacties: 16 16-9-2009 13:16:44

Tina
Openingsdans : Weense Wals
Hey,Wij zijn volop bezig met het kiezen van onze openingsdans. Mijn man zou doodgraag een Weense wals doen, en ik moet zeggen dat mij dat ook iets zegt. We zouden hiervoor dan natuurlijk danslessen gaan nemen. Heeft er nog iemand van jullie dat al ge...
Openingsdans Reacties: 10 16-9-2009 12:35:26

Leen
Originele feestlocatie Limburg
Hallo, ik ben op zoek naar een originele, mooie, feestlocatie rond centraal Limburg (België), voor ong. 250 personen. Vind het aanbod in andere provincies altijd groter jammer genoeg. De traditionele locaties zeggen me niet veel ( vb: Barrier, H...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 16-9-2009 12:12:00

Daisy
opdrachten vrijgezellen
hallo iedereen,wij zijn met een paar vriendinnen een vrijgezellendag te organiseren.we blijven maar twijfelen welke opdrachten we onze vriendin zouden kunnen laten uitvoeren.hebben jullie leuke tips en wat hebben jullie zoal moeten doen.groetjes Dais...
Andere Reacties: 9 16-9-2009 11:34:36

Sanne
DJ gezocht regio laakdal
hallo, wij zijn van plan om naast ons huwelijksfeest ook nog een trouwvat te geven. Helaas hebben wij niet zoveel ervaring met dj's die op trouwvaten draaien. Kan er iemand ons goeie dj's aanbevelen die de mensen heel de nacht op de dansvloer kan hou...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 16-9-2009 11:30:33

Ruben
Feestzaal regio Westerlo/Herselt (Zonder vaste Traiteur)
Hallo, wij zijn van plan zomer/najaar 2010 te trouwen, maar zijn nog op zoek naar een feestzaal zonder traiteur, regio Westerlo/Herselt, voor zo'n 150 genodigden. We zijn van plan een grote BBQ te houden, dus een tuin zou leuk zijn. Iemand ideeë...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-9-2009 11:19:09

Dorien
Originele trouwkaarten
Hey allemaal! Na veel zoeken op het net vind ik dat alle trouwkaarten veel op elkaar gelijken of vrij saai zijn. We willen echt een leuke originele trouwkaart. Weet iemand van jullie leuke site's?(Carta rosa en kaartjeshuis enz... ken ik allemaal al)...
Andere Reacties: 8 16-9-2009 11:06:36

tine
vossenberg hooglede
Iemand ervaringen met de vossenberg (hooglede)?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 16-9-2009 10:58:22

Torre
NeoPhoto?
Dag allemaal,heeft er iemand ervaring met NeoPhoto?groetjes Ines
Fotografie Reacties: 2 16-9-2009 10:44:50

Sylvie
30 dagen
Dag medebruidjes!Nog exact 30 dagen op onze teller vandaag! Wie trouwt er ook 16/10/2009 en wat moeten jullie nog doen?(Wij trouwen in Antwerpen)
Andere Reacties: 6 16-9-2009 10:42:25

Laura
Schoenen laten kleuren
HeyIk ben reeds 67 dagen getrouwd en binnen 45 dagen stapt mijn zus in het huwelijksbootje. Voor onder mijn suitekleedje heb ik zwarte schoenen nodig en ik zou graag mijn trouwschoenen willen laten zwart kleuren. Weet iemand rond Antwerpen-Mechelen w...
Kledij - Suite Reacties: 5 16-9-2009 10:00:23

Karen
ervaring huisdj Rubenshof Alken
Hallo allemaal,Heeft er iemand ervaring met de huisdj van het Rubenshof in Alken?Groetjes Karen
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 16-9-2009 9:37:07

Sarah
Zaal regio Klein-Brabant (en omstreken)
Wij zijn net verloofd en dus ook net begonnen aan onze zoektocht naar een feestzaal. Zijn er mensen die mooi zalen weten in de regio Klein-Brabant en omstreken (Bornem, Puurs, Sint-Amands, Willebroek, Boom, Temse...)?Alvast bedankt voor de hulp en de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-9-2009 9:05:56

bianca
trouwkleed kopen in parijs
hoi,heeft er iemand ervaring met een trouwkleed kopen in parijs ?wij zouden daar graag eens gaan kijken.groetjes bianca
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-9-2009 7:32:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...