Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

bianca
trouwkleed via ebay
hallo,ik was gisteren eens op ebay aan het kijken voor een kleed omdat ik het zonde vind om zo veel geld uit te geven voor 1 dag.nu staan er daar wel een paar heel mooie op en voor heel weinig geld.ze worden op maat gemaakt.heeft er iemand hier ervar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 16-9-2009 7:11:33

Els
nieuwe collecties? + nieuwe 'For lovers'?
Hey medebruidjes! Weten jullie of de nieuwe collecties al binnen zijn? Of toch de nieuwe catalogussen? Ik kijk er zo naar uit en kan niet meer wachten...Ben trouwens al 3 keer gaan vragen naar de nieuwe 'For Lovers' in de krantenwinkel, maar blijkbaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-9-2009 6:52:05

sophie
ceremoniemeester regio kortrijk?
heeft er iemand een aanrader voor een ceremoniemeester in w-vl, regio kortrijk.graag iemand die discreet is, niet te opvallend.Alvast bedankt! groetjes, sophie
Ceremonie Reacties: 7 15-9-2009 22:51:49

T
rode schoenen
Ik heb een probleem, in december moet ik mijn jurk opnieuw gaan passen en moest ervoor zorgen dat ik mijn schoenen en lingerie meebracht. Waar kan ik nog rode schoenen vinden? Aangezien de wintercollectie nu overal lopende is ...
Andere Reacties: 8 15-9-2009 21:55:00

Evie
ervaring met juweelalteljee in Hasselt
Hoi,De titel spreekt al voor zich. Heeft er iemand ervaring met het juweelateljeeke in Hasselt.In welke prijsklasse vallen deze ringen, service, levertijd,...Alvast bedankt!Groetjes,Evie
Andere Reacties: 2 15-9-2009 21:19:33

Eva
Kasteel Sanderling
Heeft iemand zijn trouwfeest in kasteel Sanderling in De Pinte gehouden? Wij zijn heel gecharmeerd door de locatie, maar vragen ons af of er wel 150 gasten in de feestzaal kunnen. Is die niet wat smal? En hoe zit het met de prijzen? Is dit nog do...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 15-9-2009 20:40:29

Sara
Iemand ervaring met fotografie Ellee?
Hallo allemaal,Wij hebben al veel gehoord over fotografie Ellee. Heeft er iemand van jullie ervaring met hen? Zijn ze vriendelijk, mooie foto's, prijs?Bedankt voor jullie reacties!
Andere Reacties: 2 15-9-2009 20:26:50

Piepke
DJ De Waterhoek
Hallo,Wie heeft er ervaring met DJ Willy van De Waterhoek???Bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 15-9-2009 20:14:52

Elke
fotograaf regio buggenhout
Wij zijn op zoek naar een goedkope fotograaf in de buurt van Buggenhout... Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde fotograaf, die nog schappelijk is in prijs (<700€)?Dankjewel!!Elke
Fotografie Reacties: 11 15-9-2009 20:09:53

Torre
amateurfotograaf
Hallo allemaal,Wij trouwen op 2juli 2010 en zijn op zoek naar een fotograaf voor een reportage en foto's van het gemeentehuis en avondfeest. Voor ons mag dat ook een amateurfotograaf zijn omdat wij onze fotoboek perfect zelf kunnen maken, groetje Ine...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 15-9-2009 20:00:53

Inge
Binnenlocatie voor een huwelijksreportage Limburg
Hallo. Wij zijn voor onze trouw volgende week vrijdag nog op zoek naar een fotolocatie binnen voor het geval het slecht weer wordt.Liefst ergens midden limburg (op de as Lummen-Genk)Heeft er misschien iemand een leuk idee?(geen mijngebouwen)Alvast be...
Fotografie Reacties: 5 15-9-2009 19:16:56

A
Eddy K
Hey,zijn er nog bruidjes die een jurk van Eddy K gekozen hebben? Ik vind de collectie wel leuk, maar het lijkt niet zo'n populair merk hier op de site.Groetjes, Anne
Andere Reacties: 9 15-9-2009 19:01:08

beynen
verslag trouwfeest 12/09/09
Het was super...eerst smorgends ons klaarmaken, kapper,make up..daarna receptie bij ons thuis voor nauwe familie(ouders,broers,zussen & grootouders)zo zijn we allen samen vertrokken in een zeeeeeeer mooie paardenkoets (vrienden)hebben onderweg he...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 15-9-2009 19:00:22

Torre
Ervaring met DJ Bartje's Team???
Hallo iedereen,Ik heb al veel positieve commentaar gelezen over deze discobar. Ze werken met verschillende DJ's. Zijn er mensen met negatieve ervaringen? Voor de mensen die reeds getrouwd zijn en DJ Bartje's Team als discobar hadden, welke DJ heeft e...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 15-9-2009 18:59:06

Stefanie
Suitekleed Linea Raffaelli te koop => Collectie 2009
http://www.kapaza.be/detail/20642390/Suitekleed Linea Raffaelli te koop, slechts 1x gedragen. Inclusief bolero. Perfecte staat + droogkuis. Maat 42. Kleur: wijnrood Collectie: 2009 Prijs 450€ of overeen te komen bij een aannemelijk bod. Meer in...
Andere Reacties: 0 15-9-2009 18:56:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...