Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
prijs fotograaf
Dag toekomstige bruidjes, Ik ben vorige week aan mijn zoektocht begonnen om een geschikte fotograaf te vinden. Toch was dit even schrikken! Ik had dan ook geen idee rond welke prijsklasse dit hing.Voor een mooi fotoboek van s'morgens tot na de fotore...
Fotografie Reacties: 15 15-9-2009 18:21:57

Sabine
't Hof Van Welde
Hallo bruidjesHeeft iemand van jullie ervaring met feestzaal 't Hof van Welde in Nossegem? Alvast bedankt!GroetjesSabine
Andere Reacties: 5 15-9-2009 17:59:18

nicky
uitnodigingen
Wij gaan onze uitnodigingen zelf maken.Weet er iemand waar ge prijselijk feestelijk) papier kunt kopen? We gaan een boekje maken en hebben nogal wat papier nodig.GroetjesNicky
Uitnodigingen Reacties: 4 15-9-2009 17:17:00

mars
bedank tekst
Hallo iedereen,wij zijn ondertussen al een paar weken getrouwd. ben bezig met het maken van ons bedank kaartje.weten jullie mss een leuk tekstje om der bij op te zetten? groetjes
Ideeën Reacties: 2 15-9-2009 17:11:10

Ellen
gezocht: witte kever cabrio
Hey allemaal,wij trouwen 26 juni 2010 en zijn op zoek naar een witte kever cabrio voor die dag,we zijn natuurlijk liefst zo goedkoop mogelijk gesteld! Ik heb al gekeken op www.flat4free.be. Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand, iemand met ee...
Andere Reacties: 6 15-9-2009 16:44:25

stephanie
prijsverschil in winkels voor kledij van marylise?
Is er een verschil van prijs in de kleedjes van Marylise? Ik bedoel daarmee: is een bepaald kleedje duurder in de ene winkel dan in de andere of hanteren alle winkels eenzelfde prijs voor eenzelfde kleed?
Andere Reacties: 0 15-9-2009 16:43:14

stephanie
prijsverschil in winkels voor kledij van marylise?
Is er een verschil van prijs in de kleedjes van Marylise? Ik bedoel daarmee: is een bepaald kleedje duurder in de ene winkel dan in de andere of hanteren alle winkels eenzelfde prijs voor eenzelfde kleed?
Andere Reacties: 0 15-9-2009 16:43:12

annabel
nog niet verloofd!
ik weet dat er grotere probleme zijn als wat ik voel en meemaak maar lucht toch graag mijn hart eens op...volgend jaar 12 juni trouwen wij.Zou dolgelukkig moete zijn maar dat ben ik niet.hij heeft me nog steeds niet gevraagd!!!!de datum kwam plotseli...
Andere Reacties: 12 15-9-2009 16:13:28

Annelies
Te Koop - trouwkleed Linea Raffaelli
Dag toekomstige bruidjes,op 22/08/09 zijn wij getrouwd, en ik zou nu graag iemand anders gelukkig maken met mijn prachtige kleedje.Het is een ontwerp van Linea Raffaelli, maar de naaister van bruidswinkel Cermo te Turnhout heeft er een eigen touch aa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-9-2009 15:27:12

Olivia
spelletjes
Vele koppeltjes vinden "spelletjes" niet echt "dàt", met alle respect natuurlijk... maar wij zijn de gelukkige getuigen die min of meer een beetje belast worden met de organisatie, amusement van het avondfeest, en nu weet ik...
Ideeën Reacties: 7 15-9-2009 15:03:39

Sandra
E-10 hoeve te Brecht
Heeft er iemand al ervaring met de feestzaal E-10 hoeve in Brecht? En hun huis-DJ ? Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-9-2009 14:55:22

Sofie
Snel gasten op de dansvloer krijgen
Hey bruidjes,Wij hebben er voor gekozen om onze openingsdans te dansen en niet te vermendigvuldigen, maar meteen de gasten mee te laten dansen.Ons liedje duurt 5 min maar we dansen er slechts 3 van, dus het is de bedoeling dat we na 3 min al wat vrie...
Muziek - Live Reacties: 7 15-9-2009 14:43:15

Lien
Trouwjurk Linea Raffaelli te koop
Dag toekomstige bruidjes,mijn mooie dag is al een tijdje gepasseerd (februari 2008) maar nu we aan grote werken toe zijn in het huis, heb ik beslist om mijn jurk te verkopen. Ze is in zeer goede staat en droogkuis-gereinigd. Ze iwordt bewaard in de o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-9-2009 14:31:53

Nathalie
STUDIO HAPPY MUSIC - een echte aanrader
Beste bruidjes in spe,Nog geen DJ?!? Studio happy music/Aalter is een echte aanrader. Zij zorgden voor een spetterend dansfeest op ons huwelijk van 28/08/2009! Onze gasten spreken nog over de goede ambiance! De dansvloer was geen enkel moment leeg! H...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 15-9-2009 14:11:24

Natascha
Rode Loper
Dag lieve mede-bruidjes,Met nog 25dagen op de teller ben ik nog op zoek naar een rode loper en witte paraplu's.Heeft er iemand van jullie dit nog liggen die ik kan overkopen?Alvast bedankt!!Natascha & Koen10 oktober 2009
Andere Reacties: 9 15-9-2009 12:47:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...