Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
zaaldecoratie
Hey! Wij hebben een zaal apart van de traiteur gereserveerd. Wij staan dus zelf in voor de decoratie van de zaal. Heeft er iemand decoratie-ideetjes? Grz,Nathalie
Andere Reacties: 3 2-11-2009 15:07:44

Nathalie
uitnodiging
Dag bruidjes in spe, Wij zouden graag zelf onze uitnodigingen maken, zonder fotos. Ben meestal wel creatief met knutselen, maar nu het voor mezelf is ben ik inspiratieloos... Heeft iemand ideetjes?
Andere Reacties: 1 2-11-2009 15:05:33

bianca
vermaken trouwkleed ian stuart
hey meiden,ik heb van het weekend mijn droom kleed gevonden,heb hem tweedehands gekocht via marktplaats.ik was direkt verliefd op de jurk en moest hem gewoon hebben.nu zit ik met een klein probleempje hij is van boven een beetje te smal.nu moet ik to...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-11-2009 14:43:43

Katrien
potjes
Hallo,Voor de tafelverdeling die we op een originele manier willen aanpakken zoek ik nog zwarte pojes, iets groter dan filmroldoosjes....Kunnen jullie mij helpen?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 3 2-11-2009 14:34:32

Femke
Trouwzaal
Hallo,15 oktober ben ik op zeer romantische wijze naar Zweden ontvoerd en daar ten huwelijk gevraagd door mijn vriend. Maar nu begint de grote zoektocht naar een leuke locatie.We hebben allebei al een redelijk duidelijk idee van wat we willen op onze...
Locatie Reacties: 1 2-11-2009 14:30:01

sophie
dj's Gi Van Aalst
heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met de dj's van Gi Van Aalst-productions? Alvast bedankt voor jullie reacties!(geen reclame aub!)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 2-11-2009 13:13:51

sophie
dj's KVC-productions
heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met de dj's van KVC-productions? Kurt Vancauwenberghe zelf is al bezet, maar hij kan wel één van zijn dj's aanbieden. Alvast bedankt voor jullie reacties!(geen reclame aub!)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 2-11-2009 13:12:13

daisy
Alternatieve korte dienst aan begin avondfeest
Wij trouwen enkel voor de wet. Graag zouden we aan het begin van ons avondfeest een alternatieve 'dienst' doen van maximum 1uur, verzorgd door vrienden/getuigen - met teksten, iets voorlezen, de vowels. Ik weet niet goed hoe hieraan te beginnen. Iema...
Andere Reacties: 3 2-11-2009 13:02:58

Truus
Kapsel + make-up
HalloIk ben aan het zien voor een kapster die aan huis komt en die ook make-up doet.Ik heb eens geinformeerd bij Nathalie de Bock van kapsteraanhuis.Heeft iemand daar ervaring mee? € 170 voor de dag zelf kapsel en make-up een op voorhand een pr...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 2-11-2009 12:10:07

Truus
Trouwkleed gevonden
HalloIk heb al heel wat berichtjes geplaatst op dit forum, waaronder ook over mijn trouwkleed.Ik twijfelde nl om een kort gekleurd suitekleed te nemen ipv een traditioneel trouwkleed.Zaterdag was mijn eerste pasbeurt, bij de concept shop van Linea Ra...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 2-11-2009 12:02:45

Melissa
Misboekjes
Hoi mensjes,Kan er iemand me helpen? Ik zou zo stilletjes aan al eens willen beginnen aan onze misboekjes, we trouwen in mei.Maar nu zou ik echt totaal niet weten wat daar in moet. Ik weet wel dat je er liedjes tussen zet, en teksten die je zelf mooi...
Andere Reacties: 1 2-11-2009 11:13:53

katrien
Prijs make-up/kapsel/verzorging
Beste,Ik vroeg me af hoeveel jullie betalen voor verzorgingIk reken:Kapselmake-uphandverzorging + lakken nagelsgelaatsverzorgingvoetverzorginglichaamspeelingIk heb iemand die dit voor 175 euro kan doen. Is dit duur of een gemiddelde prijs?Alvast beda...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 2-11-2009 10:30:47

ilse
La Sposa
Iemand ervaring bij La Sposa in Roeselare? is voor mij niet bij de deur, maar denk dat het de moeite waard is om een afspraak te maken? kan iemand me raad geven?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 1-11-2009 23:35:30

Sofie
Huwelijksreis Mauritius
Hey mede-bruidjes,Wij trouwen in augustus volgend jaar en we zijn nu volop de reisbrochures aan het doorbladeren voor een onze huwelijksreis. Ons oog was gevallen op Mauritius.Is er al iemand van jullie daar geweest? We denken momenteel aan het Sha...
Huwelijksreis Reacties: 5 1-11-2009 22:15:11

Dorothea
DJ Jan De Sagher
Iemand ervaring met deze DJ? Hij heeft geen site ofzo en heb ook geen emailadres, maar volgens mijn zaal is hij de beste.Nuja, ik bel niet graag zomaar iemand zonder meer informatie te hebben, anders ben je precies direct gebonden.Ook iemand een idee...
Andere Reacties: 3 1-11-2009 21:19:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...