Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
Moreel consulent Altaarnatief
Hallo,Graag willen we een ceremonie houden in de feestzaal van de tuin, geleid door een moreel consulent.Ik heb reeds enkele maanden geleden contact met hen opgenomen.Toen kreeg ik een e-mailtje dat ze moment onderbemand zijn, wegens vakantieperiode,...
Andere Reacties: 1 3-11-2009 8:07:21

Hannes
betaalbare feestzaal gezocht in regio oost-vlaanderen
Wij zouden volgende zomer eind juni willen trouwen, de 24ste of 25ste, of als het niet anders kan begin juli. Ik heb al enkele zalen bekeken maar ik verschiet toch wel van de prijzen. 60 euro per persoon vind ik toch wel net iets te veel, wij zouden ...
Andere Reacties: 10 2-11-2009 23:47:53

Rebekka
familiekwestie (geen rekening houden met anderen)
Beste bruidjes,Hierbij had ik graag jullie mening gehad en had ik graag even mijn frustraties kwijtgeraakt. Het is eigenlijk een beetje een lastige situatie en het zit zo:Mijn vriend en ik trouwen op 17 april 2010. Nu pas van vorige week, kom ik te w...
Andere Reacties: 10 2-11-2009 23:28:23

véronique
21 mei
Hallo allemaal,Ik wil even mijn blijdschap kwijt! We hebben de zaal vastgelegd en dus ook eindelijk een datum. 21 mei 2010!Morgen gaan we naar de gemeente en bellen we naar de pastoor. We gaan ook al even kijken voor trouwringen en voor uitnodigingen...
Voorbereiding Reacties: 11 2-11-2009 22:36:15

Sue
huwelijksviering
Hallo toekomstige trouwers,In 2010 stappen we in het huwelijksbootje.Wij hebben gekozen voor een alternatieve huwelijksviering met Rent-a-Priest in de feestzaal i.p.v. een huwelijksmis in een kerk.Wij hebben geen idee hoe we dit moeten verwoorden op ...
Uitnodigingen Reacties: 1 2-11-2009 22:28:02

Sue
huwelijksviering
Hallo toekomstige trouwers,In 2010 stappen we in het huwelijksbootje.Wij hebben gekozen voor een alternatieve huwelijksviering met Rent-a-Priest in de feestzaal i.p.v. een huwelijksmis in een kerk.Wij hebben geen idee hoe we dit moeten verwoorden op ...
Uitnodigingen Reacties: 0 2-11-2009 22:27:18

Deborah
Zebrapoint
Hallo allemaal !Ik heb gisteren op een feest iets gehoord over de feestzaal "Zebrapoint" in Gent...Iemand hier ervaring mee?Bedankt!Deborah
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-11-2009 22:08:35

Karmen
Haaraccessoire Echte Bloem
Hallo allemaal,Zijn er onder jullie bruidjes, die echte bloemen in hun haar gebruikten, of dit van plan zijn? Ik zou graag een bloem uit mijn boeket laten terugkomen in mijn haar, maar weet niet of dit wel een aanrader is, of dat ik misschien beter m...
Andere Reacties: 7 2-11-2009 20:32:24

natasha
ceremoniewagen voor 10p+1kindje
We zijn op zoek naar iets waar er 10 personen inkunnen. Ik vond die VW busjes de max maar daar kunnen maar 7 personen in jammer genoeg.Andere (grotere bussen spreken ons minder aan) Iemand een idee? Of gaan wij apart moeten van de suite met een ander...
Andere Reacties: 3 2-11-2009 19:06:58

véronique
bloemen in de zaal
Hallo,Wij hebben eindelijk een zaal en dus ook een datum:) Joepie!!! 21 mei in het lindenhof in baal. Maar er staat in hun brochure dat de bloemen inbegrepen zijn. Maar de vrouw zei tegen mij: je doet je zin maar met de bloemen. Betaald de feestzaal...
Andere Reacties: 3 2-11-2009 18:03:09

Cynthia
Goede (allround muziek) DJ Gezocht, met mooie lichteffecten etc.
Hoi allemaal,ik ben op zoek naar een leuke en goede DJ. mag ook met zanger (wel een goede). wij wonen zelf in den helder, dus hij moet wel bereid zijn om te reizen. wie heeft er ervaring met een leuke dj, waarvan de show en aankleding er ook leuk uit...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 2-11-2009 17:55:05

Sophie
Le Chapeau TOP!!!
Vandaag mijn droomkleed in Le Chapeau (Antwerpen) gevonden !!!!! Topbediening! - Zeer vriendelijk onthaal met een drankje.- Eerst rustig in boeken gekeken om de stijl aan te tonen die ik graag wou.- Aparte ruimte voorzien voor mij, mn mama en zussen....
Andere Reacties: 8 2-11-2009 17:25:01

Anne-Laure
Ter Eeste / Carlton
Hallo. Wij zouden volgend jaar willen trouwen en twijfelen nog tussen 2 feestzalen, nl. Ter Eeste in Roeselare ofDomein Carlton in Marke. We hebben op beiden een optie genomen. Kan iemand ons raad geven welke we het best kiezen ? Bedankt !
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-11-2009 16:45:00

Gitte
trouwfilm online (38 minuutjes)
Beste (toekomstige) bruidjes,wij zijn ondertussen al 121 dagen getrouwd! Waar is de tijd dat ik hier op het forum zat af te tellen naar onze grote dag... Geniet allemaal van jullie voorbereidingen, en vooral van jullie speciale dag, hij wordt nog moo...
Andere Reacties: 10 2-11-2009 15:59:17

Dorien
hoeveel getuigen mag je kiezen?
Hey bruidjes en bruidegoms in spe :-)Ik had nog even een vraagje omtrent het aantal getuigen, want het is me echt niet duidelijk. Ik lees overal dat je per persoon twee getuigen mag hebben, dus in het geheel mag je per trouwkoppel 4 getuigen nemen. N...
Ceremonie Reacties: 2 2-11-2009 15:40:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...