Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorothea
DJ Bob de Groot?
Ik heb van mijn zaal een lijst gekregen met DJ's waar ze ervaring mee hebben, maar deze is absoluut niet bindend. Ik vind van bijna niemand iets terug op internet, behalve van DJ Bob de Groot.Heeft iemand ervaring met hem?
Andere Reacties: 3 1-11-2009 21:10:54

Elke
couture rachel, moderna en pierre-yves: prijsverschil
Hey allemaal, zit er veel prijsverschil op winkels? Wij willen namelijk geen al te dure trouwpartij en hebben gehoord dat er verschil zit op de prijs tussen verschillende winkels. Heeft iemand een idee of er een verschil is tussen couture rachel, mod...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 1-11-2009 18:05:34

lesley
kleed gevonden bij couture rachel
na de slechte behandeling in de vorige bruidswinkel kan ik niet meer doen dan schrijven dat ik nu een super behandeling gekregen heb bij couture rachel te Temse. Deze dame heeft haar tijd vrij gemaakt voor mij en mij heel goed bij gestaan bij de zoek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 1-11-2009 17:03:18

natasja
feestzaal hof ter delft
hallo allemaal,heeft iemand van jullie al samen gewerkt met de feestzaal hof ter delft?zijn er zeer geintresseerd in :)zowel + en - ervaringen zijn welkom !
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 1-11-2009 16:37:44

regina
cadeau's avond zelf
Hey iedereen, cadeautjes die je de avond zelf krijgt, doen jullie die onmiddelijk open of niet?
Andere Reacties: 4 1-11-2009 16:29:02

Evi
Vervelende familiesituatie
Please help me in deze wel erg vervelende familiesituatie...Hallo toekomstige bruiden of reeds getrouwde :)Ik zit zelf met een erg vervelende familiesituatie en graag had ik jullie mening, raad hierover gehoord.Het zit namelijk zo mijn bomma en vader...
Voorbereiding Reacties: 6 1-11-2009 16:05:02

Ellen
Enveloppendoos
HalloIk had graag als enveloppendoos zo'n doorzichtige doos gehad dat je vaak ziet op luchthavens om geld te doneren voor unicef en andere organisaties.Enig idee waar ik deze kan vinden?Alvast bedankt!Groetjes
Ideeën Reacties: 0 1-11-2009 14:40:29

Sophie
Zoektocht naar m'n droomjurk!
Hallo,Morgen start de zoektocht naar m'n droomjurk!!!!! Ik heb een afspraak in Le Chapeau, Antwerpen. Heeft iemand tips of opmerkingen voor bruidjes die voor de 1ste keer gaan passen??? Ben echt benieuwd, super spannend vind ik het!!!!!!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-11-2009 13:17:11

Ann
Bordeaux suitekleed te koop
Suitekleed in bordeaux ( nu modekleur) bestaande uit bustier en rok . Slechts 1 x gedragen afgelopen zomer en proff gereinigd. Stof: tafta.Merk: expose Maat 42 ( mijn grootte 1.67m en 65 kg). Ideaal voor wie nu op zoek gaat naar suitekleding voor kom...
Kledij - Suite Reacties: 3 1-11-2009 12:11:46

Ann
Bordeaux suitekleed te koop
Suitekleed in bordeaux ( nu modekleur) bestaande uit bustier en rok . Slechts 1 x gedragen afgelopen zomer en proff gereinigd. Stof: tafta.Merk: expose Maat 42 ( mijn grootte 1.67m en 65 kg). Ideaal voor wie nu op zoek gaat naar suitekleding voor kom...
Kledij - Suite Reacties: 0 1-11-2009 12:09:13

sofie
misboekje
hallo, ik trouw volgend jaar in juni en ben volop bezig met de voorbereiding van ons misboekje. En heb maar 1 probleem wij hebben ook een zoontje en zou graag in de viering hem ook vernoemen. Daarom zou ik willen vragen heeft er soms iemand teksten d...
Religie Reacties: 1 1-11-2009 11:36:59

sven
vervoer
Beste bruidjes,Heeft er iemand voor mij goede adresjes voor ceremoniebusjes te huren?We zijn met een 20 personen voor de suite.groetjesElke31-07-2010
Andere Reacties: 11 1-11-2009 10:50:34

An
bedankkaartjes gedichtje
Wat zetten jullie op het bedankkaartje?Zetten jullie hier nog een tekstje bij? Iemand een leuk idee voor een tekstje of gedichtje dat op het bedanktkaartje kan staan?Op voorhand bedankt...Groetjes,An
Ideeën Reacties: 1 1-11-2009 10:41:29

Sophie
Outlet Anuna
Hey,Heeft er iemand al ervaring met de outlet jurken van bij Anuna. Gisteren voor de eerste keer trouwjurken gaan passen. Bij Issa Moda een prachtig geheel samengesteld uit hun eigen collectie waar dan nog een beetje aan het topje moest veranderd wor...
Andere Reacties: 1 1-11-2009 9:47:28

Kathleen
Schrappen van protocol? Of te gevoelig?
Beste bruidjes/bruidegommen, ...Ik zit beetje in de knoei met mijn gedachten. Zoals meerdere koppels moet er ook bij ons keuzes gemaakt worden die veelal met een beperkt budget gepaard gaan. De eerste dingen die afvallen, zijn natuurlijk die dingen w...
Andere Reacties: 7 31-10-2009 22:17:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...