Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

silvia
feestzaal kastelenhof stekene
hallo medebruidjes,ik ben momenteel volop aan het zoeken achter een feestlocatie en ben we zijn nog serieus aan het twijfelen of we echt een zaal (waar het eten bijzit) en een zaal (waar we een traiteur moeten laten komen) zullen nemen, we hebben fee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 29-10-2009 12:06:41

silvia
BEDANKJES
hallo, ik heb eens een vraagje ivm de bedankjes, op elke trouw dat wij geweest zijn worden er enkel bedankjes aan kindjes gegeven, maar wij zouden ook aan de volwassenen bedankjes willen geven, wordt dit dan gedaan op het feest of meer als je uit de ...
Andere Reacties: 10 29-10-2009 11:38:45

Sara
Trouwkleedjes
Hoi hoi,wij hebben ookbesloten om te trouwen en het zal sneller zijn dan ooit gedacht! namelijk 18 december.Ik ben dus nu op zoek naar een trouwkleedje met een redelijke prijs, eerder iets goedkopers. Weet iemand waar ik hiervoor terrecht kan?vriend...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 29-10-2009 11:23:14

jos
burgerlijke en kerkelijke trouw op versch. dag
hallo allemaal,in juni 2010 trouwen wij voor de kerk en in januari al voor de wet. Wij vragen ons nu af welke datum we best in onze ringen laten zetten en ook wanneer we de ringen best overhandigen (bij wet of bij pastoor :-)).Weten jullie wat gebru...
Andere Reacties: 8 29-10-2009 8:14:02

Liesbet
lounge meubilair voor regio Brugge
Dag bruidjes!Voor ons feest ben ik op zoek naar lounge meubilair. Graag zou ik enkele lounge-elementen plaatsen in onze feestzaal zoals enkele lichtgevende bartafels en een lounge-salonnetje. Kent er iemand een goed verhuurbedrijf die ook bereid is o...
Voorbereiding Reacties: 1 28-10-2009 23:01:37

inge
Volgwagens huwelijk
Wij zijn voor ons huwelijk op zoek naar een 5 tal volgwagens, bij voorkeur een audi a 4 zwart.....Wie kan ons hiermee helpen?We trouwen op 21-08-2010 in Maasmechelen(Limburg)
Ceremonie Reacties: 2 28-10-2009 22:10:46

Dorothea
Fede di oro: WAW!
Wij zijn vanavond naar Fede di Oro in Izegem geweest en 'k moet zeggen: een supergrote aanrader! De meneer is héél erg vriendelijk, je hebt meer dan tijd genoeg, ze pushen niet, ze doen alles wat je wil, je krijgt heel veel tijd alleen om a...
Andere Reacties: 13 28-10-2009 20:55:40

Ellis
Kleed passen
Hallo medebuidjes,Binnen een 2-tal weken ga ik naar enkele winkels om een bruidskleed te zoeken.Nu vroeg ik mij af wat je het beste kan aandoen van lingerie? (deze kan best wit/huidskleur zijn zeker?)En wat jullie van schoenen aandoen hiervoor?Ik kan...
Andere Reacties: 9 28-10-2009 19:36:48

Tine
DJ voor 17/04/2009
Hallo,Wij trouwen op 17/04/2009 en zoeken nog een DJ die wil draaien in Lichtervelde (naast Torhout). Kennen jullie een goeie DJ?Groetjes,Tine.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 28-10-2009 18:50:30

Keshia
Goedkope videograaf
Hallo.Weet er iemand een goeie en goedkope videograaf? Wij hebben vanaf onze receptie onze dj die filmt, dus het zou enkel voor overdag zijn.Groetjes Keshia.17/07/2010
Video Reacties: 3 28-10-2009 18:19:09

Hoi Yee
volgorde suite met gescheiden ouders
Hallo bruidjes,Ik zit met een klein vervelend situatie. Hoe moet ik de volgorde van mij suite regelen??? mijn vriend zit met gescheiden ouders ( en ze komen niet bepaald meer overeen... )- mijn getuige ( beste vriendin ) + vriend- zijn getuige + vrie...
Andere Reacties: 2 28-10-2009 16:23:32

Ann
kostuum Limburg lange maten
Beste bruidjes en bruidegommetjes,Mijn verloofde en ik wonen in Sint-Truiden en zijn op zoek naar een winkel waar we kunnen gaan kijken voor een kostuum voor mijn verloofde.Het enige probleem is dat hij 2,02 meter is en dat hij dus een speciale maat ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 28-10-2009 14:34:42

Patricia
halssnoer
Beste,Ik verkoop nog een halssnoer met parels en kristallen dat slechts 1x gedragen is op mijn huwelijk.Voor foto's, gelieve me een mailtje te sturen naar PatrickenPatricia@live.beGroetjes,Patricia
Kledij - Accessoires Reacties: 1 28-10-2009 13:59:36

Sophie
vriend meenemen / niet meenemen
Beste bruidjes,wij trouwen nu zaterdag (joepieeee) maar er doet zich een probleem voor.Mijn zus (getuige) en haar vriend zijn uiteen gegaan 2 weken geleden. Ik heb de feestzaal verwittigd dat er 1 iemand minder meekomt. Maar sinds dit weekend hebben ...
Andere Reacties: 8 28-10-2009 13:33:30

daisy
reisbestemming september
Wij zouden graag een tamelijk verre reis maken volgend jaar september als honeymoon. Thailand en Cuba en Mexica zijn te vermijden veronderstel ik in die periode? Graag wat suggesties.
Andere Reacties: 5 28-10-2009 12:49:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...