Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stéphanie
Locatie Fotografie
Hallo iedereen,Weet misschien iemand van jullie een heel mooie locatie in de buurt van Antwerpen voor onze trouwfoto's?Dank u
Fotografie Reacties: 2 26-10-2009 20:32:46

Deborah
Plaatsen aan de suitetafel
Hallo allemaal!Ik ben bezig met de zaalindeling en de genodigden allemaal een plaats te geven...Hoe verdelen jullie de suitetafel? Daaraan zitten bij ons het bruidspaar, de ouders ervan en de getuigen ervan met partner + nog een koppel dus in totaal ...
Voorbereiding Reacties: 1 26-10-2009 20:31:23

Stéphanie
Vera Wang
Hallo iedereen.Wij trouwen in Juli en ik ben nog op zoek naar een trouwkleed.Nu vroeg ik mij af of iemand weet of de collectie van Vera Wang hier ergens in België verkocht wordt?Of dat je nog steeds naar London moet voor haar collectie?Groetjes ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 26-10-2009 20:30:41

Anke
feestlinnen
Hallo bruidjes,ik ben op zoek naar zwarte servietten en stoelhoezen om te huren, ik heb al eens gegoogeld maar de prijzen vind ik nogal duur, kent iemand van jullie soms een firma die dit 'goedkoop' verhuurt?Alvast bedankt!!Anke
Voorbereiding Reacties: 1 26-10-2009 19:36:52

tania
ballonen
hallo iedereen.wij trouwen in sint truiden en ik ben op zoek naar winkels in de regio vlaams brabant of limburg,waar we leuke ballonendecoratie kunnen verkrijgen.kent er ook iemand een adres voor helium?mercikesbruidje 19/6/2010
Andere Reacties: 5 26-10-2009 19:34:00

Stephanie
"getuigenissen" in de mis
Dag medebruidjes!Zijn er nog onder jullie die door een vriend/vriendin/getuige een soort "getuigenis" laten brengen over het trouwkoppel? Ik heb dat eens in een trouwmis gezien en ik vond dat heel leuk en ontroerend eigenlijk.Ik vroeg me af...
Ceremonie Reacties: 9 26-10-2009 19:25:21

cindy
geen vermenigvuldigingsdans
Wij hebben besloten om na onze openingsdans geen vermenigvuldigingsdans te doen(mijn vader is overleden en mijn toekomstige zijn vader zal ook niet aanwezig zijn). Zijn er onder jullie nog die het op deze manier doen? Hoe krijg je het volk dan op d...
Openingsdans Reacties: 10 26-10-2009 19:14:52

els
bruidslingerie
hey,ik heb zaterdag een kleedje gevonden voor onze trouw op 8/05/2010. Het is een kleedje met een lage rug en strapless. Weet er iemand of er aangepaste beha's bestaan met een lage rug?els
Kledij - Accessoires Reacties: 5 26-10-2009 18:44:58

daisy
schieten week voor de trouw - traditie
Bij ons is het de traditie (in kempen) dat er de week voor de trouw aan het 'schieten' gedaan wordt met een kanon. Er worden dan vrienden, buren en dichte familie uitgenodigd met drank en een hapje zoals soep en boterhammen. Normaal zullen we een rec...
Andere Reacties: 6 26-10-2009 18:37:02

xavier
Fotograaf omgeving Limburg
Beste koppels,wij zijn een Belgisch-Nederlands koppel en zullen binnen 11 maandjes gaan trouwen :):):) Maar nu zijn we op zoek naar een goede fotograaf in de regio van Belgisch Limburg en Noord-Brabant (NL). Hebben jullie soms goeie suggesties????Gro...
Fotografie Reacties: 11 26-10-2009 18:24:17

daisy
inrichting op de tafels
Aangezien wij werken met een zaal en losse catering, moeten we zelf zorgen voor de tafeldekking + decoratie ervan. Wie weet waar ik goedkoop stoffen servietten kan vinden (voor zo'n 100 mensen)? Voor de tafels zouden we stevig papier gebruiken (stof ...
Andere Reacties: 6 26-10-2009 18:17:18

daisy
verandering trouwdatum
hoiiii,door omstandigheden gaan wij een weekje vroeger trouwen, dus niet op 3 september 2010 maar 27 augustus joeppiiii. maar hoe kan ik de teller veranderen? ik krijg het niet gevonden, waarschijnlijk kijk ik erover.iemand enig idee?bedankt en groet...
Andere Reacties: 3 26-10-2009 17:51:49

Wendy
Stiemerheide Genk
Hey allemaal,Een tijdje geleden heb ik deze vraag ook al gesteld, maar ondertussen zijn hier alweer nieuwe mensen bijgekomen dus stel ik ze nog eens opnieuw...Heeft er iemand ervaring met de residentie "Stiemerheide" te Genk? Wij geven daar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-10-2009 17:43:55

Marijke
Andere pastoor???
De pastoor van de kerk waarin wij gaan trouwen is op pensioen. Er worden dan ook nog zeer weinig misvieringen gevierd in deze kerk.Nu kennen wij een andere pastoor, van de naburige gemeente.Kan het volgens jullie dat wij die andere pastoor voor onze...
Andere Reacties: 3 26-10-2009 17:39:22

Marijke
Vuurwerkstokjes gebruiken?
Ik vind het prachtig om tijdens de openingsdans aan alle gasten vuurwerkstokjes te geven.Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Hoe hebben jullie dat praktisch aangepakt, zowel qua uitdelen als aansteken?Ik heb hiervoor in de feestzaal om toeste...
Andere Reacties: 9 26-10-2009 17:36:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...