Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
welke snoepjes?
HalloowIk heb gisteren 50 knuffelhondjes gekocht om aan de kindjes te geven aan de kerk; Nu vroeg ik mij af welke snoepjes ik erbij zou geven. Ze zijn gebroken wit met beige/bruin dus felle snoepjes zouden wss afsteken. mss chocolade maar ik ben bang...
Voorbereiding Reacties: 3 5-11-2009 8:30:28

Lindsay
Bruidsaccessoires online
Heeft er iemand van jullie ervaring met bruidsaccessoires bestellen op www.de-shop.nl. Ik zou graag een bestelling plaatsen, maar weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is.
Andere Reacties: 1 5-11-2009 8:00:01

sophie
Korting op offerte
Heeft er iemand ervaring met het korting krijgen op een offerte? De zaal die onze voorkeur wegdraagt is 1000 Euro duurder dan onze tweede keuze (alles BTW inclusief)Zouden we kunnen voorstellen om ons korting te geven?Sophie
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-11-2009 0:30:06

Femke
Atame verhuisd
Hey,Ben net op het forum te weten gekomen dat Atame een winkel die vroeger in Leuven was verhuisd is naar Brussel (bedankt aan Laura voor de tip).Weet iemand naar waar of wat de nieuwe naam is van de winkel? Want ik vind het niet terug onder Atame.Ze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-11-2009 23:29:18

lindsy
linea raffaelli brugge
Weet er iemand als de retouches ed. bij de Linea Raffaelli winkel in brugge in de prijs zijn inbegrepen?
Andere Reacties: 4 4-11-2009 22:31:11

Sandra
Zitten de bruidskinderen mee in de bruidswagen samen met de bruid en bruidegom of apart???
Mss een domme vraag,maar wij trouwen 14/08/2010 en ben op zoek naar bruidswagen met volgwagens.Het liefst zou ik met beetlekes naar het gemeentehuis rijden en naar de feestzaal. Maar ik heb minimum 4 bruidskindjes,max 5. In 1 bruidswagen (als beetle ...
Andere Reacties: 5 4-11-2009 22:20:23

An
locqtie feestzaal in de buurt van Lier
Hallo,Kent iemand leuke feestzalen in de buurt van Lier? Ben er helemaal nieuw in en kan alle tips gebruiken!Groetjes,Anneman.
Andere Reacties: 9 4-11-2009 21:05:55

An
Outfort
Hallo,Mijn vriend en ik zijn benieuwd naar jullie mening over zaal outfort in Hoboken. Iemand ervaring?Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-11-2009 21:02:57

Kristelle
Alternatief bolero
HalloVermits in in april trouw en waarschijnlijk niet zo warm weer ga hebben ben ik op zoek naar een alternatief voor een bolero, dit past helemaal niet met het kleedje dat ik heb.Zijn er trouwens andere bruiden die in april trouwen? of getrouwd zijn...
Andere Reacties: 10 4-11-2009 20:29:32

Eline
Locatie viering regio Gent
HoiWij trouwen op 10 juli 2010. Wij trouwen niet voor de kerk maar zouden wel graag een viering organiseren samen met de naaste familie. Probleem is dat we op zoek zijn naar een locatie. Hier in België moet men echter altijd rekening houden met ...
Andere Reacties: 2 4-11-2009 19:17:22

Eline
Locatie viering regio Gent
HoiWij trouwen op 10 juli 2010. Wij trouwen niet voor de kerk maar zouden wel graag een viering organiseren samen met de naaste familie. Probleem is dat we op zoek zijn naar een locatie. Hier in België moet men echter altijd rekening houden met ...
Locaties - Viering Reacties: 3 4-11-2009 19:17:20

katrien
Te koop: kleed Linea Raffaelli mt 38-40
Beste,Ik verkoop een kleed van Linea Raffaelli. Bovenstuk en rok mt 40 (in werkelijkheid heb ik maat 38). Het is een pasjurk en dus nooit gedragen voor een trouw. De jurk kan perfect aangepast of naar eigen smaak veranderd worden bij een naaister. Ni...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-11-2009 19:11:23

Eline
Fotograaf regio Gent
Hey,Wij trouwen op 10 juli 2010 en zijn nog op zoek naar een fotograaf. Heeft iemand van jullie suggesties (regio Gent)? Ik had van iemand al de naam Bart Musschoot (Gentbrugge) gekregen. Heeft iemand van jullie al ervaring met hem? Groetjes,Eline
Andere Reacties: 6 4-11-2009 19:10:07

Ann
lingerie: corset
Dag mede-bruidjes, Mijn trouwjurk is besteld!! Geweldig! Nu moet ik pas terug begin april, maar dan met m'n schoentjes en gepaste lingerie. Omdat ik er zo naar uit kijk, ben ik vandaag al naar een lingeriewinkel gestapt, met de vraag voor een wit / b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-11-2009 18:00:54

zoe
muziek kerk gospel
Hallo,Wij trouwen op 17 juli 2010. Wij zijn op zoek naar een gospelkoor voor in de kerk (16u in Sint-Niklaas).Wie kan mij hiermee helpen?
Muziek - Live Reacties: 2 4-11-2009 16:24:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...