Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

davina
muziek avondfeest
hallo,wij denken aan een klein orkest voor het avondfeest, kent er iemand een goeie die de mensen echt mee kan krijgen op de dansvloer???groetjes
Andere Reacties: 1 8-11-2009 22:59:49

ilse
eten
Hallo iedereen,wij gaan trouwen en willen geen klassiek feest geven maar eerder een leuke fuif. Toch zouden we graag iets leuks hebben van eten en niet gewoon een frituur. Iemand leuke ideetjes?bedankt
Andere Reacties: 5 8-11-2009 22:01:16

Lieve
trouwkleed uitzoeken
Hey bruidjes,dinsdag ga ik naar de eerste winkel voor een trouwkleed uit te kiezen... ben al helemaal zenuwachtig, maar zit vooral met het volgende: ik wil daar gaan passen, maar weet nog niet of ik daar ga kopen. Doen ze daar moeilijk over? Want wil...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-11-2009 21:50:53

elke
Een pluim voor Mode-show
Ik zou toch even willen vermelden hoe tevreden ik was over de Service bij mode-show in Geraardsbergen. Ik heb er vrijdag mijn jurkje gevonden zonder stressy gedoen, leuke prijzen, een gemoedelijke en vriendelijke sfeer en wat ik zeer belangrijk vind ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-11-2009 21:27:42

Lisbeth
liedjes
hallo allemaal, wij trouwen op 26-06-2010, en zijn op zoek naar liedjes die iedereen leuk vind en die een stimulans zijn om sfeer te maken op het avondfeest. dus als jullie tips hebben zijn deze zeer zeker welkom.groetjes Liesje
Andere Reacties: 6 8-11-2009 19:41:09

Inge
aantal misboekjes
hoeveel misboekjes voorzien jullie? Het is een feest op een zaterdag (170 genodigend voor het avondfeest)groetjes
Andere Reacties: 6 8-11-2009 19:25:42

Daisy
verslag van ons huwelijk 17-10-2009
hallo iedereen,wij zijn sinds woensdag terug thuis van onze zalige huwelijksreis en ik dacht ik zal ook eens een verslagje van ons droomdagje typen se.Mijn getuige en haar dochtertje (mijn bruidsmeisje) kwamen de avond ervoor bij mij slapen, want mij...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 8-11-2009 18:52:16

Kathleen
JPC collection
Hey iedereen,Gisteren mijn eerste winkel gedaan voor mijn bruisjurk, JPC in Antwerpen. Ik moet zeggen dat ze er heel vriendelijk waren. Ik mocht zoveel jurken passen als ik wou en ze zijn toch een drietal uur met me bezig geweest. Aangezien het mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 8-11-2009 17:18:33

Inge
Trouwfilm
Hallo,Wij trouwen volgende zomer en ik zou heel graag onze trouw laten vastleggen op film.Maar aangezien wij een beperkt budget hebben en zo een film toch al snel in de 1000 euro betaald ben ik opzoek naar iemand die dit als hobby doet en er toch iet...
Video Reacties: 15 8-11-2009 16:35:30

Jessica
binnenlocatie gezocht!!
Hallo bruidjes,Heeft er iemand tips voor een mooie binnenlocatie voor de huwelijksreportage in de buurt van Hoogstraten,Merksplas, Rijkevorsel,...Alle ideeën zijn welkom.Groetjes Jessica26/11/2009Groe
Fotografie Reacties: 4 8-11-2009 16:29:23

Sandra
Teveel tijd tussen gemeentehuis en feest. Wat doen we tussendoor?
hallo,wij trouwen op 14 augustus 2010. Wij trouwen om 12u30 in het gemeentehuis. Rond 16u zouden we de receptie doen in de feestzaal van Mechelen. Wij zouden al foto's kunnen gaan doen maar wat moet al de rest van het volk gaan doen??? Sommige komen ...
Andere Reacties: 12 8-11-2009 16:03:52

Veerle
Waar kan men een leuke trouwjurk vinden, aan een klein prijsje?
Dag lieve bruidjes,kan iemand mij vertellen, waar ik een leuke bruidsjurk kan vinden aan een klein prijsje.Gemiddeld 500 a 600 euro?Alvast bedankt....Groetjes,Veerle 12/06/2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 8-11-2009 14:50:00

vicky
s'Graevenhof te Schilde ???
Hoi,iemand zijn feest er al gehouden of geweest? Wij trouwen op 7 augustus 2010 en hebben deze zaal in gedachten!Ik heb al enkele negatieve reacties gelezen, maar wel van enkele jaren terug. Iemand positieve of negatieve opmerkingen?graag eerlijke an...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 8-11-2009 14:49:57

Katrien
Beadbeauties, juwelen
Hallo,Enige tijd geleden vond ik via dit forum twee websites van vrouwen die goedkoop juwelen maken! Dorien frutsels en beadbeauties. Nu wilde ik deze week definitief gaan beslissen en vond ik die website van beadbeauties niet meer....Kunnen jullie m...
Andere Reacties: 6 8-11-2009 14:07:04

Ann
Getuige vragen
Dag mede-bruidjes, Ik had graag een origineel kado om mijn getuige te vragen. Zo had ik gedacht aan een bedrukt wijnglas, een wijnglas dat ik kan schenken wanneer ze op bezoek komen, met daar de tekst op van 'wil je mijn getuige zijn?'. Maar nergens ...
Ideeën Reacties: 7 8-11-2009 13:13:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...