Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stefanie
Droomjurk gevonden!
Dag bruidjes,Ik wil graag met jullie het fantastische nieuws delen dat ik vandaag mijn droomjurk gevonden heb in de concept shop van Linea Raffaelli in Brugge! Het was de eerste winkel waar ik een afspraak had en onmiddellijk prijs! En het klopt dus ...
Andere Reacties: 2 9-11-2009 21:02:22

Lien
Iemand ervaring met JMC Productions ?
Wij zijn nog op zoek naar een DJ voor ons huwelijk. Iemand ervaring met JMC Productions uit Oudenburg?Ik vind een DJ een van de moeilijkste en belangrijkste keuzes... GroetjesLien
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 9-11-2009 20:54:35

Nele
DJ Ludwigs
Hallo, heeft er iemand ervaring met DJ Ludwigs? Goede en slechte commentaren zijn welkom!! Merci, groetjes! Nele
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 9-11-2009 20:37:02

Nele
fotolocatie Herzele-Ninove
Hey, ik ben nog op zoek naar goeie locatie voor foto's, wij trouwen in februari, dus liefst een binnenlocatie...We trouwen in Aspelare (tussen Ninove en Herzele) dus die regio zou 't beste zijn. Alvast bedankt voor wie me kan helpen..!Groetjes en suc...
Andere Reacties: 0 9-11-2009 20:28:12

Elena
Menukaarten
Hallo bruidjes,De menukaarten zorgen jullie hierzelf voor of hebben jullie dit laten doen door de feestzaal?Bij ons kan de feestzaal ervoor zorgen en kost dit ons 0,75 euro per kaart.Ik had graag deze kaarten zelf gemaakt, maar weet niet goed hoe te ...
Uitnodigingen Reacties: 5 9-11-2009 18:29:57

Shari
kort trouwkleed voor avondfeest, waar?
Ik ben op zoek naar een kort trouwkleed om te dragen op het avondfeest, vermits het lange kleed mij toch een last lijkt om te dansen :)Nu zit ik overal wat te zoeken maar blijkbaar is dit toch veel moeilijker te vinden dan ik dacht.Iemand een idee?He...
Andere Reacties: 12 9-11-2009 14:28:36

Inge
Mijn kleedje van Nicky Van Ketz
Hoi lieve bruidjes.Ik ben 1 augustus reeds gehuwd, het was letterlijk en figuurlijk een prachtige dag ! Moest je eventueel interesse hebben mijn kleedje over te nemen, laat gerust iets weten. Het is eentje van Nicky Van Ketz, ik heb maat 42-44 en ben...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 9-11-2009 13:43:20

Sandra
Hebbedingetjes
Hallo toekomstige bruidjes,Wij zijn ondertussen al 3 weekjes getrouwd. Het was een superdag...We hebben nog een paar dingetjes te koop voor wie nog op zoek is, o.a. Me To You beertjes (groot model), 2 ringzakjes (niet gebruikt), 2 strooimandjes voor ...
Voorbereiding Reacties: 5 9-11-2009 13:34:28

Chantal
250 x3
Dag lieve bruidjes & gommetjes,Bij mij staat er vanaf vandaag nog 250 dagen op te teller :-) het gaat sneller dan je zelf denkt eigenlijk...een tijdje geleden waren het er nog 400 en nu al bijna de helft :-) ik denk na januari dat het pas echt he...
Voorbereiding Reacties: 5 9-11-2009 13:26:45

Debby
Wensballonnen te koop!!
Hallo,Wij hebben nog steeds wensballonnen te koop!Had dit al eens vermeld een tijdje geleden...maar ondertussen is ons huisje verkocht en gaan we dus verhuizen en staan ze een beetje in de weg!Laat maar iets weten als je interesse hebt!debby.degoes@g...
Andere Reacties: 11 9-11-2009 12:59:55

monica
DJ Roger Ballegeer (associe van Lieven Batjoens)
HalloIemand ervaring met deze DJ? Wij hebben hem onlangs ontmoet en zijn waarschijnlijk van plan hem als DJ voor ons huwelijk te boeken. Toch graag voor de zekerheid daarom even checken of er al mensen met hem gewerkt hebben? Thx!
Andere Reacties: 3 9-11-2009 12:50:48

Heleen
zweten?!?
hoi, ik heb een beetje een rare vraag. Misschien dat jullie kunnen helpen. Ik trouw in de zomer en dan kan het natuurlijk warm zijn. ik vroeg me af of jullie goede tips hebben zodat ik niet met zweetplekken op de foto's sta. ik heb gehoord van botox ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-11-2009 12:42:13

Evi
11/09/2010
Wie trouwt er nog op 11 september 2010?
Andere Reacties: 13 9-11-2009 10:57:28

Sofie
Na huwelijk - samenwonen, bijna geen tijd meer voor onszelf.. :-(
Ladies,Dit is geen reclame maar gewoon een vaststelling.Ik heb hier maanden op het forum gezeten in aanloop naar ons huwelijk in september in Zulte. Nu we samenwonen en ons leventje vaste vorm begint te krijgen merk ik dat er veel tijd kruipt in het ...
Andere Reacties: 13 9-11-2009 10:08:01

Noortje
Bruidsjurk
Hallo,ik zit met een enorm schuldgevoel!! BEn ondertussen al in 3winkels gaan passen en bij de laatste winkel had ik (voor mij toch) HET kleedje... Nu wat ik dan wel minder vind is het prijskaartje, en dat om maar 1 keer aan te doen in je leven,..Mij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 9-11-2009 9:15:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...