Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

T
diadeem/tiara
Hey, ik heb een aantal maanden geleden een diadeem/tiara gekocht voor mijn grote dag. Nu ik zou deze een beetje onopvallend in mijn haar willen verwerken. Zijn er nog bruidjes die dit accessoire gebruiken en al een idee hebben hoe ze hun kapsel hiera...
Andere Reacties: 18 11-11-2009 9:57:32

vicky
annulatie feestzaal elysee
hallo allemaal,ik heb een 2tal maanden geleden feestzaal elysee in genk gereserveerd voor onze trouw van volgend jaar. Nu begin ik toch te twijfelen of ik wel de juiste keuze gemaakt heb. Zou het mogelijk zijn om de zaal nog te annuleren(wij trouwen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 11-11-2009 9:56:09

Evie
welke merken bij van Loock
Hallo,Ik ben stilletjes aan uit aan het kijken voor trouwschoenen. Ik heb al veel gehoord van Van Loock in Zandhoven. Het is voor mij een stukje rijden en ik zou dus graag willen weten of dit echt de moeite is. Weten er iemand welke merken ze daar ve...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 11-11-2009 9:26:57

Maja
traiteur in fabriekspand
Hallo allemaal,Wij trouwen op 10 september 2010 in het Fabriekspand in Roeselare. We twijfelen eigenlijk nog tussen enkele traiteurs. Zijn er mensen die ervaring hebben met Catering Plus of Ma Kwizien en die deze ervaring met ons willen delen?Groetje...
Andere Reacties: 5 11-11-2009 9:22:14

Wendy
visagiste gezocht omgeving zoersel
Beste, Voor mijn bruiloft ben ik zoek naar een goede visagiste. En dit is voorlopig nog niet gemakkelijk geweest.Het vervelende is dat ik zelf de opleiding visagie heb gedaan, En dat ik gewoon nog niet tevreden ben geweest met make-ups die ik heb lat...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 10-11-2009 22:40:41

Nele
jurkjes bruidsmeisjes TE HUUR???
Hé, wij zijn nog op zoek naar suitekleedjes voor onze bruidskindjes(allemaal meisjes), heb hier al interessante dingen gelezen over kopen bij humpiedumpie(internet nederlandse site), maar kennen jullie ook plaatsen waar ze kleedjes verhuren? Mer...
Kledij - Suite Reacties: 6 10-11-2009 21:46:56

Ellen
prinsessen jurk
Hey Bruidjes,Ik heb mijn trouwkleed en voel mij er echt mooi bij! Maar het is echt prinsessachtig en ik denk dat da eigenlijk uit de mode is. Terwijl ik denk zo'n prinsessen kleed kan je maar 1 keer in je leven dragen. En nu twijfel ik of ik geen ver...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 10-11-2009 21:12:24

Sabine
Marylise - jurk Tosca
Hoi Bruidjes,Zijn er nog bruidjes to be die de jurk Tosca van Marylise geprobeerd hebben? Wat vinden jullie ervan? Ik heb deze jurk vanmorgen gepast en vond ze prachtig maar twijfel toch een beetje omdat het redelijk klassiek overkomt... Het gaat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 10-11-2009 19:29:46

ann
Mooie feestzaal in Antwerpen??
We zijn juist verloofd en zoeken een zaal in Antwerpen. Iemand suggesties voor prachtige zalen?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 10-11-2009 18:45:19

Sophie
bedankingskaartjes met foto
Heeft iemand die zelf bedankingskaartjes gemaakt via internet en met welke site, wat is het resultaat.MercikesSophie
Andere Reacties: 4 10-11-2009 18:36:07

Nele
fotolocatie BINNEN regio Herzele/Ninove
Hey, ik ben nog op zoek naar goeie locatie voor foto's, wij trouwen in februari, dus liefst een binnenlocatie...We trouwen in Aspelare (tussen Ninove en Herzele) dus die regio zou 't beste zijn. Alvast bedankt voor wie me kan helpen..!Groetjes en suc...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 10-11-2009 18:18:25

Kristelle
Sluier en stola samen?
HalloIk heb met mijn kleed een sluier gekregen.Nu ga ik mij nog een tule (stola) van organza kopen. Zou ik mijn sluier daarmee kunnen combineren? Heeft iemand anders dit voor?
Andere Reacties: 1 10-11-2009 18:15:10

kathleen
stadhuis geloften
eyik trouw volgend jaar en wij zouden enkel alleen trouwen voor het stadhuis maar wij vroegen ons af of je in het stadhuis als we elkaar de ringen geven ook een soort gelofte afleggen of niet?groetjes
Andere Reacties: 3 10-11-2009 17:00:27

ilse
hoe vertellen dat we trouwen?
ben op zoek naar een originele manier om te vertellen dat we gaan trouwen, ze gaan het totaal niet verwachten dus wil wel iets speciaal doen.ideetjes?
Andere Reacties: 4 10-11-2009 16:36:29

Marjon
Kleine attentie voor de gasten
Graag willen wij de gasten na het avondfeest een kleine attentie meegeven.Heeft iemand een origineel idee?
Andere Reacties: 16 10-11-2009 15:14:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...