Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Geloften door voorganger?
Hallo iedereen,Mijn vriend en ik zouden graag onze geloften laten voorlezen door onze voorganger, waarop wij dan 'ja' antwoorden. Dit omdat mijn vriend een spraakprobleem heeft. Heeft iemand van jullie dit ook al gedaan? En hoe ging die tekst dan?Bed...
Religie Reacties: 2 11-11-2009 19:32:22

Inge
Hobby fotograaf Antwerpen
Hallo iedereen,Wij gaan trouwen op 19.06.2010 en zijn op zoek naar en fotograaf maar hebben en beperkt budget hiervoor.daarom zijn we eigenlijk opzoek naar iemand die dit als hobby doet maar er toch iets moois van kan maken en foto's kan bewerken. De...
Fotografie Reacties: 14 11-11-2009 18:54:45

wendy
Wat moet ik doen?
Hallo meiden ,Ik trouw volgend jaar 24/8/2010 op Curacao en wij blijven daar 3 weken. En op 18 sept geven wij hier in Belgie ons avondfeest.Nu had ik graag uitnodigingen verstuurd met een foto van op Curacao , maar uitnodigingen vertuur je 6 tot 8 we...
Uitnodigingen Reacties: 6 11-11-2009 18:04:36

Chantal
Liedjes huwelijksviering
Dag Bruidjes & Gommetjes,We zijn volop de liedjes aant kiezen voor onze ceremonie ma zitten toch op momenten serieus vast :-s dus hebben jullie soms goeie sites met veel keuze van liedjes of gewoon zelf lijstjes met mooie liedjes?Alvast Bedankt!G...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 11-11-2009 17:53:18

Nathalie
trouwjurk gekozen
Het leukste moment van de voorbereiding is misschien wel achter de rug.Sinds zaterdag is mijn kleed gekozen en besteld.Zaterdag met mijn zussen, moeder en schoonmoeder naar de Linea Raffaelli concept shop in Brugge gereden.Hele vriendelijke verkoopst...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-11-2009 17:10:29

Inge
Zelf de uitnodigingen maken
Hallo,Wij trouwen volgende zomer en zou graag mijn uitnodiging zelf maken.weet er iemand waar ik leuke ideen kan vinden en mooie lettertypes en afbeeldingen bv speciaal programma daar voor dat ik op het net kan vinden.Alvast bedanktInge
Uitnodigingen Reacties: 2 11-11-2009 15:53:54

tinneke
Jurkje voor bruidsmeisje te koop !
Hoi ! Ik verkoop het prachtige jurkje van ons bruidsmeisje. Maatje 104, een heel licht roze met wit jurkje, met tule onderaan en met een mooie strik achteraan. Met een bolero'tje in licht grijs. Interesse ? Stuur me een e-mailtje voor een foto tinnek...
Kledij - Suite Reacties: 2 11-11-2009 14:58:48

Katrien
vraagje juwelen
Hallo,Kiezen jullie eerst je bruidsjuwelen of gaan jullie eerst jullie eerste pas doen en daarna pas juwelen kopen?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 6 11-11-2009 14:27:57

annouschka
@ sarah, wendy, heidi
Bedankt voor jullie reacties!!!
Ceremonie Reacties: 0 11-11-2009 14:14:39

ilse
ringen
wij trouwen in januari voor de wet en pas in september voor de kerk gevolgd door ons feest. zorg ik nu al voor ringen of wacht ik daarmee tot in de kerk?
Andere Reacties: 5 11-11-2009 14:10:19

T
visagiste mechelen-lier
Zijn er visagistes uit de buurt Mechelen - Lier?
Andere Reacties: 2 11-11-2009 13:24:40

T
huwelijkskaars
Hey dames! Waar kunnen wij een huwelijkskaars kopen?
Andere Reacties: 8 11-11-2009 13:22:37

bianca
te koop trouwschoenen nina fiarucci
hey meiden,ik heb hier een prachtig paar bruidsschoenen staan van het merk nina fiarucci het model zarain maat 5.5 = 39 in de kleur parelmoerslects 1 dag gedragen.nog in perfecte staat.doe een leuk bod en mischien draag jij ze op jou speciale dag.gro...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 11-11-2009 13:15:15

tinneke
Bruidsjurk te koop !
Hoi toekomstige bruidjes, ik ben nu reeds 74 dagen gehuwd en kijk nog elke dag vol liefde naar mijn prachtige bruidsjurk,maar het is stilaan tijd om er afscheid van te nemen en er iemand anders blij mee te maken. Maat M/40, nieuw aangekocht. Jurk met...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-11-2009 11:45:51

wendy
aankleden van feestzaal?????
Hallo meiden, Zijn er onder jullie die al samen hebben gewerkt met een bedrijf dat jullie feestzaal kwam versieren? Want ik vindt er niet zoveel van..Ziri ja, maar iets houdt me tegen :-s Ik wou het eerst in lounge stijl doen maar dat is toch wel kos...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-11-2009 10:38:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...