Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elien
ceremoniemeester regio kortrijk
Hallo bruidjes,Wij hadden een ceremoniemeester voor ons huwelijk. Nu heeft ze ons laten weten dat er een aantal dingen veranderd zijn op haar werk (ceremoniemeester is haar bijberoep) en daardoor kan ze ons huwelijk niet meer verzorgen.Weet er iemand...
Ceremonie Reacties: 5 12-11-2009 21:46:41

ilse
catering
iemand al ervaring met de catering van prestige? Pasta en pizzamobiel?
Andere Reacties: 0 12-11-2009 21:39:28

tinneke
Ik verkoop mijn bruidsjurk !
Prachtige,stijlvolle bruidsjurk,stijl Linea Rafaelli, bustierjurk maar kan ook met spagettibandjes gedragen worden. Bovenaan ivoor,onderaan ivoor met licht cappucino. Maat 40, uiteraard in goede staat en naar de droogkuis gebracht. Voor foto's mail n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-11-2009 21:23:07

tineke
Italiaanse traiteur
Mijn eerste vraagje op deze site ... Spannend!Wij trouwen in september 2010 en zijn op zoek naar een traiteur die een italiaans buffet kan verzorgen voor 150 personen (eventueel ook de receptie). Kennen jullie goede adresjes voor ons?Alvast heel erg ...
Ideeën Reacties: 8 12-11-2009 21:00:19

Tineke
zaal / traiteur regio Brugge
Ik vroeg me af of er iemand tips heeft voor een toffe en betaalbare zaal regio Brugge. Ook jullie ervaringen met traiteurs uit deze regio zijn welkom (zowel positief als negatief).
Andere Reacties: 4 12-11-2009 19:51:40

tania
vraagje over de pastoor
hallo iedereen,we trouwen voor de kerk.nu was mijnvraag.nodigen jullie je pastoor mee uit op de receptie?of wordt dat niet gedaan?we willen hem wel een bedankje geven (wat onze feestvierders savonds ook mee krijgen)ik zou eens graag willen weten wat ...
Ideeën Reacties: 11 12-11-2009 19:07:11

Sofie
volgen van berichten
Hey mede-bruidjes,ben relatief nieuwe op deze website. Ik heb zelf al een paar berichten erop gezet en dan krijg ik meldingen in mijn mailbox als er antwoorden zijn. Soms lijkt het mij ook interessant om gesprekken te volgen (die ik niet zelf heb g...
Andere Reacties: 3 12-11-2009 17:18:31

Ann
frustratie schoonouders
Dage mede-bruidjes, Vanaf dat we wisten dat we gingen trouwen, gingen we het samen aan onze beide ouders vertellen. Mijn ouders waren super enthousiast, er werd meteen een flesje gekraakt. Maar we wisten beide dat we het ook nog aan mijn vriend zijn ...
Andere Reacties: 12 12-11-2009 17:15:15

natasha
trouwringen besteld
Joepie, ik ben zo blij! We hebben deze morgen ons ringen besteld bij Fede di oro in Izegem. Zeer vriendelijk onthaal en ze maakten echt tijd voor ons om samen op zoek te gaan in hun collectie. We hebben eerst een selectie gemaakt van de mooiste ringe...
Andere Reacties: 7 12-11-2009 16:43:41

Natalie
live muziek in de kerk
hallo, wij trouwen volgend jaar in augustus en zijn nog op zoek naar iemand die live wil zingen tijdens onze huwelijksmis. We zoeken iemand die de door ons gekozen nummers live wil komen zingen.wij zouden trouwen in West Vlaanderen. Wie kan ons verde...
Muziek - Live Reacties: 16 12-11-2009 16:33:07

Chantal
Super verrassing voor m'n ouders!!
Beste Bruidjes & Gommetjes,Wij hebben een heel leuke verrassing voor m'n ouders geregeld. Daar zij ALTIJD voor ons klaar staan en al ZOVEEL voor ons gedaan hebben, hebben we ze getrakteerd op een overnachting in Guesthouse "Chico y Luna"...
Ideeën Reacties: 7 12-11-2009 16:26:46

Katrien
oproep: foto's boeket met zonnebloemen
Hallo,Wie van jullie had een trouwboeket met zonnebloemen? Kunnen jullie hier een fot van doorsturen?Alvast heel hard bedankt!katrienbellekens@hotmail.comKatrien
Andere Reacties: 2 12-11-2009 15:43:55

Sophie
verslagje 31.10.2009
Beste bruidjes,bijna 2 weken geleden zijn wij getrouwd en zoals beloofd, hier een verslagje van onze dag.Samen geslapen, om 7u30 opstaan, om 9u naar de kapper om haar op te steken. Dan ging ik richting mijn schoonouders om me te laten maquileren en k...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 12-11-2009 14:45:40

Shari
@ Wendy kort trouwkleed
Wendy,kan je me eens een foto doorsturen van je korte trouwkleed?Alvast bedankt!ShariSharieke@yahoo.com
Andere Reacties: 0 12-11-2009 14:35:42

van hecke
Ter Eeste Roeselare
Hey hey,Ik zie hier op het forum al veel positieve reacties over Ter Eeste. Wij hebben een optie genomen voor 18 december. We rekenen op 210 genodigden. Heeft iemand al ervaring met grotere groepen in ter Eeste? Heb gehoord dat er dan een deel mensen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-11-2009 14:18:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...