Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

debby
Pendelbuskes iemand ervaring
Hey bruidjesEven een vraagske , wou zouden graag kleine keverbuskes huren voor onze trouwdagNu hebben we er gevonden maar er geraken maar 8 mensen in zo'n busje en ze bezitten maar 2 busjes da maakt 16 personen Onze suite bestaat uit 24 personen :-(...
Ceremonie Reacties: 2 10-11-2009 14:48:55

annouschka
Blootvoets op het strand??
Hoi hoi,Aan alle bruidjes die in het buitenland trouwen, maar de gelukkigen die hier vieren mogen ook hun mening geven hoor!!In maart trouw ik dan eindelijk op een parelwit strand in Zanzibar.Toen ik mijn kleedje had gekozen heb ik er in een impulsie...
Ceremonie Reacties: 3 10-11-2009 14:43:45

Marjon
Zanger/ Zangeres voor huwelijksmis in Gent!
Wij zijn op zoek naar een zanger/ zangeres om onze huwelijksmis op te luisteren.We trouwen op 22 mei in Gent.Wij houden er zelf een brede muzikale smaak op na. Aangezien muziek belangrijk is voor ons, willen we iets of wat origineel uit de hoek komen...
Ceremonie Reacties: 4 10-11-2009 14:40:30

Stephanie
viering uvv: hoeveel gift??
Hey, even een klein vraagje: de viering van uvv is gratis, maar ze appreciëren een gift... Hoeveel zouden jullie geven? Ze helpen met de viering in mekaar te steken, ze leiden deze voor,... doen dus echt wel veel moeite! Alvast bedankt,Groetjes,...
Andere Reacties: 1 10-11-2009 14:34:53

ilse
bepaald trouwkleed bij pierre yves
hallo iedereen,ik ben afgelopen zondag gaan passen en rondkijken bij jagré.niks anders dan lof over deze winkel op alle vlakken.ik ben blijven steken op drie jurken waar ik niet goed uitgeraak. op zich drie hele mooie jurken maar ik kan uit geen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 10-11-2009 14:18:36

Karolien
Huwelijksreis - Morgen vertrekken we eindelijk...
Hi allemaalWij zijn ondertussen 6 maanden getrouwd, en hebben tot nu moeten wachten om op huwelijksreis te gaan. We gaan naar Australië en deze periode is gewoon de beste periode, maar het was heeeeel lang wachten! Veel te lang wachten! Het wach...
Huwelijksreis Reacties: 2 10-11-2009 13:00:11

vanessa
tekst trouwkaarten
hallo,Ik wil effe jullie mening vragen over deze tekst.Want liefste,Telkens ik aan jou denk.Voel ik dat je hier bent.En naast me staat,het geeft niet waar ik ben.Je geeft me alles wat ik jou vraag.Waar ik voor wil leven.Je leidt me naar de weg die ik...
Uitnodigingen Reacties: 7 10-11-2009 12:10:00

Liesbeth
Dj Le bart, DJ Party Sound, Studio Happy Music, Klimax music, beauty sound
Hallo heeft er iemand ervaring met volgende dj's?- DJ le Bart- DJ beauty sound- Studio Happy Music- Klimax MusicBedankt voor de reacties!Liesbeth
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 16 10-11-2009 10:58:45

Nathalie
Ik voel me zo triest ...
Mijn vriend en ik willen heel graag trouwen (voor mij is het de 2de keer), we hadden een datum vastgelegd in de zomer. We moeten zelf onze trouw (kosten) betalen, we wisten op voorhand dat we het niet groots wilden doen daar we maar een klein budget...
Voorbereiding Reacties: 10 10-11-2009 9:53:56

Kirsten
Linx Leuven
Hallo iedereen,voorbije zondag ben ik naar de modeshow geweest bij Linx in Leuven en het was echt wel de moeite. Zo veel mooie jurken dus ik heb meteen een afspraak gemaakt op 23/12! Wie van jullie is al in Leuven geweest? Hoe is de service daar? Ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 10-11-2009 8:41:18

Sofie
Obers
Zou er iemand mij kunnen helpen...Wij zijn nog steeds op zoek naar obers voor ons trouwfeest. We hebben al bij de chiro en scouts geprobeerd, maar zij willen niet omdat we op 29 mei trouwen en dat is vlak voor de examens...Wij trouwen in de feestzaal...
Andere Reacties: 7 10-11-2009 5:53:29

Sandra
Budgetvriendelijke leuke ceremoniewagens gezocht
Beste,Ik ben op zoek naar budgetvriendelijke ceremoniewagens. 1 bruidswagen en 4 volgwagens,max 5Tips zijn welkom.groetjes Sandra
Ceremonie Reacties: 4 9-11-2009 21:41:30

sofie
kleurtje
heeft er iemand enig idee of je een trouwjurk kan laten kleuren, en waar eventueel??
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-11-2009 21:23:19

cindy
budgetvriendelijke fotograaf gezocht omgeving mechelen
mijn naam is cindy en ik treed met mijn ventje op 14 augustus 2010 in het huwelijk. ik heb gekozen voor een budgetvriendelijk huwelijk, het enige dat ik nog moet hebben is een budgetvriendelijke fotograaf.wie kan mij helpen?rock-n-roll-babe666@hotmai...
Fotografie Reacties: 16 9-11-2009 21:06:24

H
Blauw suitekleed PRONOVIAS te koop : maat 46
Prachtig blauw suitekleedje PRONOVIAS te koop (maat 46), foto's op aanvraag (geef je email-adres door).-> misschien iemand die een winkel kent die 2dehands suitekledij aanvaardt?
Kledij - Suite Reacties: 1 9-11-2009 21:03:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...