Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Roxanne
gezocht: kinderliedje
Ik ben op zoek een mooi liedje dat mijn bruidskindjes ( 6jaar) kunnen zingen tijdens de viering. Heeft er iemand hier een site of een tekst van?   
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 17-1-2011 17:05:50

Kim
Verloop van dag
Hoi, ik weet niet goed hoe ik juist heel die dag moet inplannen... Wij hebben om 11u gemeentehuis en om 12u kerk Maar dan...? Wat doet de suite enzo terwijl we foto's gaan trekken? Kan er iemand even helpen aub? merciekes Kim
Voorbereiding Reacties: 6 17-1-2011 16:45:12

Jessica
enveloppedoos
hier even een oproep naar de reeds getrouwden op deze site ;-) is er niemand die zijn enveloppedoos wil verkopen? Ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief, vind degenen die te koop staan nogal duur om ze maar één avond te gebruiken. en...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 17-1-2011 16:38:17

Lynn
Wie nog?
Zijn er nog bruidjes die trouwen in september 2012 en hun huwelijksfeest laten doorgaan op Domein 't Meersdael?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 17 17-1-2011 16:27:16

Kelly
Bruidskindjes: merk Blue Ray
Hallo   Ik zou graag gaan kijken voor kledij voor de bruidskindjes, en kwam zo bij het merk Blue Ray terecht. Weet iemand in welke prijscategorie ik moet denken? Scapa/River Woods of Petit Filou?   Alvast bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 5 17-1-2011 16:07:21

Julie
Stropdassen - zijden lint
Hallo allemaal,   Kan er iemand mij helpen?   ik ben op zoek naar stropdassen.  In een bepaalde kleur.  Nu weet er iemand een groothandel van dassen hie rin Belgie? Waar je cht alle kleuren kan vinden?  Ik heb nl. een m...
Voorbereiding Reacties: 3 17-1-2011 15:34:07

elke
wie trouwt op 16 april
wie trouwt er nog op 16 april? wat hebben jullie al gedaan en wat nog te doen? het begint te korten hé.  
Voorbereiding Reacties: 7 17-1-2011 14:50:13

julie
Schuur in Oudenaarde
Hallo. Wij zouden graag trouwen in een schuur of een hoeve. Kan mij iemand een adres zeggen want wij vinden niks. Groetjes
Locatie Reacties: 3 17-1-2011 14:27:04

Katia
Originele ceremonie
Hey!   Wij trouwen in juni, maar hebben besloten niet voor de kerk te trouwen. Omdat we géén plechtigheid ook maar saai vinden, zoeken we een leuk alternatief!    We zijn zelf heel natuurgezind, mijn vriend is ook erg spirit...
Locaties - Viering Reacties: 3 17-1-2011 13:55:20

ria
op zoek naar betaalbare fotograaf regio vlaams brabant
dag bruidjes   ik ben prijs gaan vragen bij ons in de buurt 1250 euro voor foto's + boek.  Het boek is voor ons minder belangrijk. We zouden zelf een boek samenstellen.  Kent iemand misschien een student fotografie of iemand die het...
Fotografie Reacties: 16 17-1-2011 13:41:54

lies
bevestigingsdatum
Hoi Allemaal,   Er zijn waarschijnlijk al andere die deze vraag gesteld hebben, maar vond het niet onmiddellijk terug. Wij trouwen op 16 april. ongeveer een week voor die datum moeten wij alles doorgeven naar de zaal. Nu vroeg ik mij af welk...
Uitnodigingen Reacties: 10 17-1-2011 13:27:02

Ellen
fotograaf, kleine reportage
Wij trouwen 2 april en zijn op zoek naar een fotograaf die een kleine reportage wil doen van ons gezinnetje zo tussen het kerkelijk huwelijk en de feest eigelijk een uurtje is eigelijk al voldoende liefst in de buurt iemand idee ?
Fotografie Reacties: 6 17-1-2011 13:25:27

Jessica
Absolute aanrader !
Ik heb op 24 december een bestelling geplaatst van een kousenband en een ringkussentje. Ik heb het net in de bus gekregen en ik was zeer aangenaam verrast ! Echt knap om te zien. Ik had een ringkussentje gevonden, maar de kleur van het lint stond me ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 17-1-2011 13:18:55

Nathalie
Trouwbeurs Gent komend weekend
Hey bruidjes/bruidegommetjes,   Mijn schoonouders uit het hoge noorden (mijn verloofde is Nederlander) komen een weekendje logeren en we waren van plan om samen naar de huwelijksbeurs in Gent te gaan. Mijn verloofde & ik hebben a...
Voorbereiding Reacties: 8 17-1-2011 13:01:44

Ellen
locatie, foto's
Wij zijn op zoek naar een leuke locatie voor onze trouwfoto's Aangezien we een broer van men partner zen schoonzus nemen en die nog naar school gaat Liefst in de buurt van Dendermonde
Fotografie Reacties: 3 17-1-2011 12:51:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...