Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mireille
Cocktailjurk dochter 19jaar gezocht -Antwerpen
Hallo   Mijn dochter wordt zondag 19 en ze zal mijn getuige zijn. Ik ga het haar op een originel manier vragen op haar verjaardag. Ze is even enthousiast over een cocktailjurk voor zichzelf als over een jurk voor mij! Terecht natuurlijk. We wete...
Kledij - Suite Reacties: 9 18-1-2011 23:16:09

leen
Tafelindeling
Iemand een ideetje voor een leuke tafelindeling??? Ons thema is (wit-)rood. Ik had al gedacht om met snoepjes te werken, dus iedereen een zakje snoep te geven (per koppel) bij het binnenkomen, met 1 bepaalde rode snoep. En daarvan ook...
Ideeën Reacties: 3 18-1-2011 22:30:55

Sylvia
Iemand ervaring met Gi Van Aalst?
Hallo iedereen,   Op de trouwbeurs in Kortrijk zijn we Gi Van Aalst Productions tegengekomen.  Aangezien we nog geen DJ hebben, heb ik hem wat info laten mailen.  Het zou rond de 500 euro kosten, zonder bijkomende kosten qua verplaatsi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 18-1-2011 22:21:50

An
Koeken troef!
Wiezen: een geweldig kaartspel dat ik vroeger met mijn pa, mijn broer en diens vriendin wel eens speelde. (Ook wel eens met enkele nonkels op een familiefeest maar die waren altijd ‘lastig’ als ik een stomme zet deed waardoor ik nu w...
Voorbereiding Reacties: 10 18-1-2011 22:16:51

Ann
fotograaf + video gezocht regio Hasselt
Hallo,   Ik ben volop bezig naar een leuke fotograaf, en eventueel een videoreportage voor onze trouwdag. Ik wil niet de cliché foto's laten maken, maar spontane en ontspannen foto's. Heeft er iemand een leuke ervaring met zo iemand? En o...
Fotografie Reacties: 14 18-1-2011 22:05:48

jeff
doe het zelf
Ik heb het al eens doorgegeven....leuke site voor doe het zelvers   party-gifts.nl en ook op trouwplaza is het leuk om ideen op te doen, kleuren combinaties, fotos...enz   Succes ermee!
Voorbereiding Reacties: 1 18-1-2011 21:41:05

lies
Tekst receptiekaartje
Hi brides to be,   wat zetten jullie zoal op het receptiekaartje? Wij hebben na de misviering een receptie voor de suite en vrienden, maar ik weet niet goed hoe dit te formuleren... Suggesties, ideetjes,...?   Xje
Ceremonie Reacties: 1 18-1-2011 21:06:33

Patrizia
Abdijhoeve Kelchterhoef!
Hallo allemaal wij trouwen dus op2/06/2012 en we gaan zaterdag de Abdijhoeve bekijken van Kelchterhoef. Heeft iemand er al enige ervaring mee? Wat zijn de meningen zoal over het eten, de bediening enz... Hoop dat het goed meevalt want het ziet er al...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-1-2011 20:52:23

iris
Iemand ervaring met The Mansion in Brasschaat??
Hallo, wij zijn dit weekend gaan kijken naar The Mansion in Brasschaat. Nu vroeg ik mij af, heeft iemand daar al eens een (trouw)feest gehad? En was het er verzorgd? Ze werken daar blijkbaar met rechthoekige tafels en dat vind ik een beetje jammer...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-1-2011 20:41:08

eline
geen bedankingscadeau
Hoi hoi   zijn er onder jullie die GEEN bedankjes geven? ook niet aan de ouders en getuigen?   ik wist niet dat dit werd gedaan?     gr eline
Voorbereiding Reacties: 14 18-1-2011 20:37:08

Kristien
het juiste trouwkleed ?
Dag bruidjes,   Ik zit met twijfels... Heb een tweetal weken geleden mijn trouwkleed gekocht. Het is een gekleurd exemplaar geworden (dus geen wit). Maar nu begin ik toch te twijfelen. Had ik toch niet beter een wit kleed gekozen... Pff, ik wo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-1-2011 20:34:19

ria
op zoek naar life zanger/zangeres ceremonie
hé,   we zijn op zoek naar zanger, zangeres voor onze huwelijksceremonie.  Dit gebeurd bij goed weer in de mooie tuin bij de feestzaal zoniet in een aparte mooie zaal. Wel leuke moderne muziek geen sopraan of klassieke muziek.  ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 18-1-2011 20:25:06

Ellen
tijdstip begin recepte
Bepaal je het uur zelf waarop de receptie begint, of word dat bepaald door de zaal?   wet: 10 uur kerk: 12u30   receptie: 18u???
Voorbereiding Reacties: 4 18-1-2011 20:04:53

elke
eerste lezing/evangelie. Help!
Hallo Wie kan mij helpen met een toffe eerste lezing? Ik zoek iets modern, met een symboliek. Zoooo moeilijk. Iets à la Saartje zoekt de liefde / Grote haas en kleine haas. Iets in die stijl. Verder zoek ik nog inspiratie voor het evangelie. W...
Religie Reacties: 10 18-1-2011 19:56:43

Elke
originele bedankjes
Hey bruidjes...   Wie heeft er originele ideetjes voor de bedankjes van de gasten op de receptie en het avondfeest?   Merci
Voorbereiding Reacties: 5 18-1-2011 19:52:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...