Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stefania
gezocht videograaf
Gezocht:   videograaf regio genk - hoeselt Mag ook iemand zijn die dat als hobby doet   Groetjes
Video Reacties: 6 20-1-2011 17:17:21

eline
kerkmuziek
Hoi hoi   ben al twee dagen bezig met muziek te zoeken voor kerkelijk huwelijk en kom nog 1 liedje tekort! Namelijk het liedje/muziekje dat ze spelen nà de eerste lezing.   Wie kan mij tips geven? Ik denk best een liedje mét t...
Ceremonie Reacties: 5 20-1-2011 16:20:01

Kelly
Liedjes weg met inbraak
Iedere dag kom ik terug in confrontatie met onze inbraak van 1/1/2011. Dacht dat ik alles qua huwelijksvoorbereidingen opnieuw had gemaakt die op onze laptop stonden, niets is minder waar: ben al onze muziek kwijt. Had dat enkele weken geleden aange...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 20-1-2011 16:10:41

Ellen
trouwjurk en trouwschoenen te koop
Dag bruidjes in spé   Ik verkoop mijn trouwjurk en trouwschoenen. Voor meer info klik op volgende link: http://nl.kapaza.be/limburg/trouwjurk-la-sposa-fresa-maat-36-53882344.htm http://nl.kapaza.be/limburg/trouwschoenen-nina-fiarucci-ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 20-1-2011 15:25:56

Musientje
Keuze DJ: dilemma
Dag iedereen   Momenteel hebben we twee prijsoffertes ontvangen voor een DJ op ons trouwfeest. De prijzen liggen heel goed bij elkaar en nu weten we niet welke te nemen. Het gaat om DJ Dirk De Groot en Verboven Wim (Party DJ-Wim). Wie onder jull...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 20-1-2011 13:27:53

sofie
make-up
hey, ik ben opzoek achter iemand die op mijn trouwdag thuis de make-up zou kunnen komen doen ik trouw op 25 juni 2011 en ik woon in brakel wie kan mij helpen of weet er iemand wie dat doet   groetjes sofie
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 20-1-2011 12:44:51

Hilde
kosten trouwfeest
Hallo medebruidjes,     We zijn volop bezig met de organisatie van onze trouwfeest. Er komt dus ook heel wat rekenen bij, aangezien we een groot deel zelf betalen. Nu hoor ik van veel mensen in de omgeving dat het trouwfeest op zich zich...
Voorbereiding Reacties: 21 20-1-2011 12:22:54

Anke
gekleurd trouwjurk????
hallo ik ga trouwen in mei 2012 maar ben natuurlijk als eens aan't piepen op't internet naar de trouwjurken. heb volledig mijn smaak gevonden alleen het merk is precies enkel te verkrijgen in nederland en ja dat is er een beetje over. het is van&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 20-1-2011 12:20:57

jessie
trouwjurk en het budget
Graag had ik een trouwkleed gekocht van maximum 1200€. Ik vraag mij alleen af of dit haalbaar is binnen de lopende collecties. Of moet ik dan mij volledig concentreren op outlet of 2de hands?  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 20-1-2011 12:05:04

Angelique
trouwkleed te koop merk forget me not
Hallo bruidjes ik verkoop mijn trouwkleed ik ben vorig jaar in augustus getrouwd . Prachtig trouwkleed merk Forget me not er is maar 1 winkel in België dat dit merk verkoopt Mia Monta in Zottegem Ik ben 1.60m groot ik droeg wel hoge schoene...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 20-1-2011 11:15:58

kelly
Discobar omgeving Koekelare
Hallo We zijn Timo en Kelly en trouwen op 3 september.We hebben nog geen discobar voor onze trouw .We hadden GMC productions gezien op een beurs .Wie heeft daar ervaring mee???
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 20-1-2011 11:13:28

Alien
bruidskapsel Looks of Versailles
hallo   Graag had ik geweten of iemand ervaring heeft met bruidskapsel en bruidsmake-up aan huis van Looks of Versailles.   dank u groetjes Alien 
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 20-1-2011 10:52:01

Kim
La Grange
Hallo iedereen!   ik had een aantal vraagjes over la grange in massenhoven.   Ik ben zelf geinteresseerd in het dansfeest met de hapjes. Moet je bijbetalen als je ook een taart wil? en weet iemand hier de prijzen van of ervaring mee? ik...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-1-2011 10:20:42

Peggy
Hoe Formuleren ?
Hallo bruidjes ,   Ik heb een vraagje . Wij trouwen op 15 april 2011 en zijn zo stilaan aan het ontwerp van de uitnodigingen begonnen . We zijn nu naar een manier op zoek om onze ouders mee op de uitnodiging te vermelden . Wat ons echte...
Uitnodigingen Reacties: 6 20-1-2011 9:38:45

wendy
ouders vermelden op uitnodiging
 Wij zijn bezig met het samenstellen van onze uitnodiging. Ik blijf toch maar twijfelen over het vermelden van ouders of niet. Wij wonen al bijna 4jaar samen. Wie vermeld wel of niet zijn ouders?   Als iemand een voorbeeld heeft van de...
Uitnodigingen Reacties: 13 20-1-2011 8:57:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...