Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Wie heeft nog de praatpaal als gastenboek ?
Hallo,   Ik overweeg om de praatpaal te laten inhuren als gastenboek. Lijkt me leuk om achteraf nog eens beelden te zien van nuchtere en mssn later op de avond iets minder nuchtere mensen :) Wij hebben in principe ook geen videograaf ofzo. Na...
Video Reacties: 17 18-1-2011 19:23:30

Tineke
Fotograaf Noord-Limburg
Wie heeft er suggesties voor een goede fotograaf die verrassende en spontane foto's trekt? Wij zijn niet op zoek naar een fotograaf die de hele dag vraagt om te poseren en die het belangrijk vindt om een urenlange reportage van het bruidskoppel te ho...
Fotografie Reacties: 6 18-1-2011 18:40:19

Tineke
DJ Noord-Limburg
Dag medebruidjes,   8 juli 2011 trouwen wij en we zijn op zoek naar een goede DJ uit Noord-Limburg. Suggesties?   Groetjes, Tineke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 18-1-2011 18:37:38

Lynn
Help ?
Hey iedereen,   Heb een vraagje: wat doen jullie met nonkels en tantes die naar de kerk komen ? Enkel uitnodigen voor het avondfeest of ook voor de receptie ?   Groetjes  
Ideeën Reacties: 14 18-1-2011 18:09:51

lies
Placebo-enveloppe
Dag bruidjes,   heeft iemand van jullie al ooit geweten dat er zogenaamde "placebo-enveloppes" gegeven worden? Lijkt me echt degoutant, maar ik hoor het zo nu en dan eens voorbij komen... Laten jullie de namen op de enveloppes schrijve als de...
Voorbereiding Reacties: 17 18-1-2011 17:24:35

elke
misviering
Beste medebruidjes Ik weet dat niet iedereen dit doet, begrijpelijk, omdat je soms veel tijd steekt in teksten voor de misviering. Ik ben er al een hele tijd mee bezig, en heb er al heel wat tijd in gestoken om het zo persoonlij kte maken, maar zoe...
Religie Reacties: 1 18-1-2011 17:12:20

Inge
Voorkant misboekje
dag bruidjes to be!   Wat doen jullie met de voorzijde van jullie misboekje? Ik heb al prachtige voorbeelden gezien maar allemaal met Photoshop gemaakt en daar kennen wij niets van. We hebben geen idee hoe we dus aan het boekje moeten beginn...
Ideeën Reacties: 9 18-1-2011 16:37:09

Ellen
menu's
ik vroeg me af of je de menukaarten op de feest zelf maakt, of word dat niet meer gedaan, of word dat door zaal zelf gedaan ????
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 18-1-2011 15:38:54

jessie
trouwkleed Cymbeline 2010 Dicchi
Ik ben weg van het trouwkleed Dicchi van het merk Cymbeline. Het is van de collectie 2010. Heeft iemand een idee waar ik dit trouwkleed nog zou kunnen vinden? Worden deze nog verkocht? of moet ik hopen dat ze hem ergens in een outlet-store in mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-1-2011 15:35:54

Charlene
Ipon Fotografie
Hey lieve brides and groom's to be :-)   Iemand ervaring met Ipon Fotografie te Maldegem ?   Wat onze kiekjes betreft van ons huwelijk, zijn wij echt niet op zoek naar het "stijve cliché kiekje", maar de spontane en vooral ori...
Fotografie Reacties: 0 18-1-2011 15:21:57

Ineke
Huwelijksreist naar ???
Hoi allemaal   Wij zijn druk op zoek naar een honeymoon! 18/06/11 trouwen we en zouden graag 20/06/11 al willen vertrekken voor een 12 dagen vakantie!   Eerst dachten we 4 dagen naar Lissabon te gaan en aansluitend een week naar Made...
Huwelijksreis Reacties: 4 18-1-2011 15:11:53

Elke
Walburg kasteel en den Orchidee
Wij gaan trouwen in de zomer van 2012.   Wat zijn de ervaringen voor de feestzalen Walburg kasteel en den Orchidee?   Alle + en vooral die - reacties zijn welkom.   Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-1-2011 14:59:42

julie
Speciale omgeving
hallo iedereen. Wij zouden graag trouwen in een speciale omgeving. bv een grote tuin of een schuur .... Kan ons daar iemand bij helpen? Het zou rond de omgeving zijn van Oudenaarde
Locaties - Viering Reacties: 0 18-1-2011 14:01:02

Charlotte
Bloemen - wat na de viering?
Dag medebruidjes!   Vorige vrijdag zijn we bij de bloemist geweest om één en ander te bespreken... Nu vroeg ik me vandaag af: hoe loopt het bij het weghalen van je bloemen (behalve het altaarstuk, blijkbaar moeten we dit laten staan)...
Ideeën Reacties: 4 18-1-2011 13:17:10

Jessica
Dj
Hey mede bruidjes in spe,   Ons huwelijk is nog wel veraf toch had ik graag zo snel mogelijk fotograaf en Dj vastgelegd. Onze zaal heeft een huis DJ nl.Carlo  van Eyck heeft hier iemand ervaring mee? enig idee hoeveel zijn vraagprijs is? ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 18-1-2011 13:16:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...