Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Wat vragen pastoors allemaal bij gesprek?
We moeten in februari op gesprek bij de pastoor. Nu echt veel schrik heb ik er niet voor omdat we een heel losse pastoor hebben, maar ik wou toch eens informeren bij jullie waarover zo'n gesprek gaat en wat ze allemaal vragen. Kan iemand meer info ge...
Religie Reacties: 4 18-1-2011 12:34:49

Sabrina
Ringen
Het is wel nog even maar we waren er zo dol op dat we ze al besteld hebben onze ringen, dit wk gaan we ze halen in Blankenberge 
Kledij - Accessoires Reacties: 5 18-1-2011 11:53:02

Sabrina
dilemma voor de openingsdans
beetje absurd maar..... we houden beiden van U2 en zoeken een nr van hun om op te dansen One vind ik heeeeel mooi,maar is een nr dat op mijn papa zijn crematie heeft gespeeld de versie met marie J blidge maakt het wel iets minder somber,voor een huw...
Openingsdans Reacties: 4 18-1-2011 11:49:21

Claudia
kerkelijk huwelijk of alternatieve viering?
Hallo bruidjes in spe,   Ik denk dat mijn vriend en ik beland zijn bij ons grootste struikelpunt. Een kerkelijk huwelijk of een alternatieve ceremonie. Ikzelf zou heel graag voor de kerk trouwen maar wil hem ook niets laten doen waar hij zich ni...
Ceremonie Reacties: 5 18-1-2011 11:13:02

Kelly
Gisteren niet stil gezeten
Gisteren is mijn zoontje voor de eerste keer naar school geweest (vorige week was hij ziek) dus had ik een dagje verlof genomen. Ben dan in de voormiddag mijn kadotjes voor de kindjes gaan kopen: http://www.dotendodette.be/leuke-cadeautjes/uitdeelca...
Voorbereiding Reacties: 2 18-1-2011 10:41:51

Lien
Welke liedjes door koor laten zingen???
Hallo lieve bruidjes,   Gisteren voor de eerste keer bij de pastoor geweest, hij wil zo weinig mogelijk cd's laten afspelen daarmee laten we het koor heel wat zingen (waren we toch al van plan) maar welke liedjes kan je een koor laten zingen en ...
Ceremonie Reacties: 5 18-1-2011 10:27:14

joke
dank aan de gasten in misboekje
hey bruidjes     heeft iemand van jullie een leuke tekst om in het misboekje te zetten om de gasten te bedanken en eventueel ook ouders en getuigen en zo ik wou dit in de vorm van een leuke tekst op de laatste pagina van het boekje dr...
Ceremonie Reacties: 7 18-1-2011 10:24:43

Aurelie
Bedankingen gasten
Ik kom gek denk ik ... Die bedankingen achtervolgen mij ... Wij zouden graag dus iets geven aan onze gasten maar WAT?    Geen foto, te traditioneel ... Geen doopsuiker, te ouderwets ...   Ik heb al 1001 sites bekeken, zelfs amerikaan...
Voorbereiding Reacties: 18 18-1-2011 10:15:51

kristel
2/7/2011 - grimbergen
hey,   wie trouwt er nog in de kerk van grimbergen op 2 juli? wij trouwen daar om 14u, maar een ander koppel om 12u, en wij zouden eventueel is willen zien om mss de versiering van de kerk samen te doen, om de kosten wat te drukken.  
Locatie Reacties: 1 18-1-2011 10:10:07

ester
Kapster regio Kortrijk
Hello hello,   Wij trouwen op vrijdag 22 juli en de kapster die ik voor ogen had is op dat moment met vakantie... Ik moet dus op zoek naar een andere (betaalbare) kapster voor mijn bruidskapel en  het kapsel van mijn 5 'suitemadammen'...Z...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 18-1-2011 10:07:13

Liselotte
Buitenlandse gasten!
   Dag bruidjes!   Nog een 5-tal maanden en dan is het zover! Ik ben volop aan het stressen (haha), ik had nochtans gezegd dat ik niet ging stressen, maarja...   Mijn verloofde en ik hebben enkele vrienden die in het bui...
Uitnodigingen Reacties: 3 18-1-2011 9:35:22

Rieke
Bruidsjurk
Bruidjes in spe,   Bij mij nadert alvast één van de meest spannende momenten... Binnen 8 dagen mag ik mijn jurk gaan afhalen. Nog een laatste pas (hopelijk past het perfect), en dan neem ik ze mee...   Waar hangen jullie je bruid...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-1-2011 8:39:12

sarah
Kleine bruidskindjes
Hallo iedereen,   Wij hebben 2 bruidskindjes  1 van 2,5 jaar en 1 van 2jaar. Hoe doen jullie dat? Zetten jullie de bruidskindjes in een bolderkar of gewoon laten mee stappen? Wij dachten de 2 gewoon mee te laten stappen maar gaan ze daar ni...
Ideeën Reacties: 3 18-1-2011 7:00:10

Astrid
Catering Brugge
Wie kent een goede catering regio brugge?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-1-2011 0:00:54

joyce
menu huwelijksdiner
Hey allemaal,   we zijn momenteel bezig met de menu voor onze diner samen te stellen. De feestzaal geeft ons geen vooropgestelde lijst waar we uit moeten kiezen, maar krijgen vrije keuze...   Dat is leuk, want het laat alle mogelijkheden op...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-1-2011 22:51:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...