Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabel
Bruidskindjes, volgauto's,...
Hoi dames,    Binnen exact 6 maanden is het zover... maar ik zit nog met zoveel vragen!   We trouwen voor de kerk, maar willen niet echt bruidskindjes. Maar wie brengt dan de ringen naar ons? Heeft iemand hier ervaring mee?   En...
Voorbereiding Reacties: 9 15-1-2011 19:46:56

Mieke
Feestviltje - iemand al ervaring?
Hoi,   Heeft iemand ervaring met die feestviltjes? Het zijn een soort 'bierviltjes' die ze op de tafels leggen waarop de genodigden kunnen antwoorden op vragen zoals 'wat vinden jullie van het bruidskleed' of  'advies voor het jonge koppel'...
Ideeën Reacties: 11 15-1-2011 19:08:38

Sarah
mexico
Dag Bruidjes,   Is er iemand van jullie al naar Mexico geweest? Wat zijn jullie ervaringen? We zouden onmiddellijk na ons huwelijk willen vertrekken omdat het de week na onze trouw al kerstvakantie is, en de prijzen dan heel wat duurder zijn...
Voorbereiding Reacties: 4 15-1-2011 18:45:48

vanessa
kindjes van de klas uitnodigen
Hallo allemaal,   Ik ben juf van het 2de leerjaar en ik zou mijn kindjes van de klas graag bij ons kerkelijk huwelijk hebben. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken.  Stuur ik hen een aangepaste uitnodiging of heeft iemand een l...
Voorbereiding Reacties: 12 15-1-2011 18:10:27

Davy
Huwelijksreis Tanzania/Kenia en Zanzibar
Mijn verloofde en ik trouwen in augustus en zouden voor onze huwelijksreis graag op safari naar Tanzania of Kenia gaan en daarna nog wat uitrusten op Zanzibar. We hebben echter nog vele onbeantwoorde vragen. Hoeveel dagen zijn er nodig voor safari? W...
Huwelijksreis Reacties: 2 15-1-2011 18:00:13

mieke
ideetjes...
Ik wou graag origineel zijn, maar geraak nergens. Kort : Ikzelf Vlaamse, mijn bijna-echtgenoot Nederlander. Ik heb twee kinderen (8 en 10 jaar), we willen hen graag in het hele gebeuren betrekken (we trouwen met zijn vieren :-) ) Ik had graag ...
Uitnodigingen Reacties: 3 15-1-2011 17:23:35

Nathalie
Waar blijven met cadeaus?
Wij hebben op onze uitnodigingen geplaatst dat we graag geld als cadeau zouden krijgen. We hebben bij AVA ook een grote hartvormige enveloppendoos gekocht. Maar nu vroeg ik mij af: waar blijf je met deze doos en andere cadeaus eens het feest echt beg...
Voorbereiding Reacties: 7 15-1-2011 17:12:44

vanessa
Last minutes
Wij zouden na ons huwelijk graag op reis gaan met onze 2 kindjes (2 en 4 jaar). Omdat het in de vakantiemaanden vrij duur is om op reis te gaan en we na ons trouwfeest betaalt te hebben niet zo veel geld meer zullen overhebben, dachten we aan een la...
Voorbereiding Reacties: 2 15-1-2011 17:07:47

stefanie
Kostuum gezocht
Hallo allemaal :) Ik ben nog op zoek naar mijn kostuum.. Ik wil er max 500 euro aan uitgeven. Weet iemand een goede winkel waar ze je ook echt helpen. Ik ben van Maasmechelen.. Groetjes Anthony
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 15-1-2011 16:12:52

Kelly
Kinderen aan kerk & misboekjes: HOEVEEL??
Bij ons in de regio is het de gewoonte om een klein kadotje te hebben voor de kinderen aan de kerk die een bloemeke komen afgeven. Nu heb ik een superleuk kadoke gevonden: puntzakje snoep met daaraan een houten dierenstempel. Maar hoeveel pakketjes ...
Voorbereiding Reacties: 7 15-1-2011 15:39:07

Kelly
Kostuum verloofde is gekocht
En hij ziet er echt  FANTASTISCH uit!!! Heeft ééntje van Cossmo gekocht, wel bijna 300 euro boven ons opgesteld budget, maar ja, hij moet zich ook goed voelen die dag hé! Mijn kleed kostte ook genoeg! Nu nog schoenen gaan zoeken....
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 15-1-2011 15:33:28

mariska
vrijdag of zaterdag
Hallo,   Wij zitten met een dilemma, vrijdag 1 juli of zaterdag 2 juli trouwen. zaterdag is natuurlijk een dag dat iedereen vrij is, maar de tijd van het trouwen is dan al om 9.10 uur in Gent voor de wet (we trouwen niet voor de kek). Mijn famil...
Ideeën Reacties: 10 15-1-2011 13:40:52

Sarah
schoenen, lingerie en suitekledij voor de mama zijn in orde => superblij ;-)
Hoi bruidjes   Ik ben vandaag met mijn mama om haar suitekledij geweest, ze heeft er een kleedje van de nieuwe collectie 2011 van linea raffaeli uitgenomen fushiaroze met wit => supersupermooi   en mijn schoentjes (van Rainbow) en li...
Kledij - Suite Reacties: 1 15-1-2011 13:35:39

Mariska
Cymbeline eleanor
Heb mijn ogen laten vallen op de jurk Eleanor van Cymbeline! Hij lijkt me prachtig.  Ben alleen bang dat deze erg prijzig is. Heeft iemand hem misschien tweedehands in de aanbieding (maat 36) voor eind augustus? Of heeft iemand misschien ideeen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-1-2011 13:29:33

Astrid
Gospel
Kent er iemand van jullie een gospelkoor voor in de kerk? Regio West-Vlaanderen ( Brugge ). Dat lijkt me echt super!
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 15-1-2011 11:03:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...